SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wacht maar, het lachen vergaat hem wel als Wijnaldum 2x scoort tegen henquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En dan wordt Wijnaldum wakker ... Oh ik droomde.quote:Op zondag 16 september 2012 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar, het lachen vergaat hem wel als Wijnaldum 2x scoort tegen hen![]()
Maar Advocaat moest gewoon weten dat scheidsrechters MvB zoeken. Elke overtreding denken ze gelijk aan geel, want ze zijn bang dat mensen gaan denken dat MvB hem ingepraat heeft."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wel heel typisch dat Altidore alleen scoort als 'ie NIET in mijn manager staat
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Samequote:Op zondag 16 september 2012 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel heel typisch dat Altidore alleen scoort als 'ie NIET in mijn manager staat![]()
*zet aluhoedje op.quote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef mrstylo het volgende:
Maar Advocaat moest gewoon weten dat scheidsrechters MvB zoeken. Elke overtreding denken ze gelijk aan geel, want ze zijn bang dat mensen gaan denken dat MvB hem ingepraat heeft.
Je hebt gelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:_!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef mrstylo het volgende:
Maar Advocaat moest gewoon weten dat scheidsrechters MvB zoeken. Elke overtreding denken ze gelijk aan geel, want ze zijn bang dat mensen gaan denken dat MvB hem ingepraat heeft.![]()
![]()
Net voor rust had Bommel ook geel verdiend. Valt dus tegen elkaar wegquote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef S0nic het volgende:
Van Bommel wordt wel heel erg gezocht hoor..
Als je hier al geel voor geeft![]()
Leuke wedstrijd. Ook gewoon terecht geel voor v. Bommel trouwens, typisch Bommeltje ook.
Maar PSV gaat wel winnen, gewoon een tandje bijzetten en dan komt die goal vanzelf. Utrecht is gewoon een heel matig team, ze compenseren dit met inzet, maar dat houden ze geen 90 minuten vol.![]()
Gewoon weer een hattrick tegen Ajax later in het seizoen. Lekker man.quote:
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Als hij dan niet alweer geschorst isquote:Op zondag 16 september 2012 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon weer een hattrick tegen Ajax later in het seizoen. Lekker man.![]()
Ik net lekker een espresso uit mijn nespressoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Altidore is goed bezig. Kan je natuurlijk ook vergif op innemen als Derksen zegt dat 'ie geen goals meer gaat maken.![]()
Dan is hij geschorst.quote:Op zondag 16 september 2012 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon weer een hattrick tegen Ajax later in het seizoen. Lekker man.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, geen koekje erbij, dat is meer iets voor avondkoffie.quote:Op zondag 16 september 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké
Maar blijf even over de wedstrijd praten ipv zulke onzin![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké
Maar blijf even over de wedstrijd praten ipv zulke onzinBeetje gefrustreerd?
![]()
Mocht Altidore na dit seizoen 20+ maken, dan zegt derksen wel dat hij een Vleminckx seizoen hadquote:Op zondag 16 september 2012 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
Altidore is goed bezig. Kan je natuurlijk ook vergif op innemen als Derksen zegt dat 'ie geen goals meer gaat maken.![]()
![]()
jijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik werd net aangesproken door een mod toen we het over commentators hadden ipv over de wedstrijd.. Dus dan doe ik dat ookquote:![]()
Loop eens een keer niet zo te janken man godsammequote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik werd net aangesproken door een mod toen we het over commentators hadden ipv over de wedstrijd.. Dus dan doe ik dat ookOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
het is watquote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik werd net aangesproken door een mod toen we het over commentators hadden ipv over de wedstrijd.. Dus dan doe ik dat ook![]()
Jelle ter rouwelaar is duidelijk geen lid van de bond tegen vloeken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgens mij dat Steven netjes toegegeven dat we gewoon de commentator zelf volgdequote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik werd net aangesproken door een mod toen we het over commentators hadden ipv over de wedstrijd.. Dus dan doe ik dat ook![]()
![]()
Heracles had nog dik 1,5 minuut over man.quote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles deed een FCTwentetje vanmiddag?
![]()
Steven ook nietquote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Monolith het volgende:
Jelle ter rouwelaar is duidelijk geen lid van de bond tegen vloeken.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij dat Steven netjes toegegeven dat we gewoon de commentator zelf volgdeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
![]()
Driesje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kan je ook even het winnende staatslot uit je glazen bol halen voor me?quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Hij is in Memphis gemaakt.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jouw stream loopt wel wat achter geloof ik.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Mocht Dickie met een blauw oog lopen morgen weten we hoe het komt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik wist het al langer, maar omdat wij een vooruitziende blik hebben vroeg ik mij af of jullie het al wisten.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
PVV-stemmers lopen altijd een beetje achter.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gisteren ook al. Gaat lekker daar!![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
PVV-stemmers lopen altijd een beetje achter.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat ventje is 13 ofzo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
PVV-stemmers lopen altijd een beetje achter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat vraag ik mij al tijden af hoorquote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is Willems vandaag allemaal aan het doen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Anders trap je nog wat open deuren in.quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is Willems vandaag allemaal aan het doen?![]()
Hij is gaan nadenken en dat kan hij niet.quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is Willems vandaag allemaal aan het doen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lekker laten staan, is goed voor de tegenstanderquote:Op zondag 16 september 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij al tijden af hoor![]()
![]()
Ik zei toch dat het 1-0 ging worden, let maar op jongens. Ik kan gewoon in de toekomst kijken haha
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anders trap je nog wat open deuren in.Gefrustreerd oid?
Normaal speelt die een stuk beter, nu is het niet veel. Elke actie mislukt en nu weer een kansloos schot.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Daar kunnen wel 2 jaartjes bij.
toe maarquote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Daar kunnen wel 2 jaartjes bij.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Klinkt als Jetro Willems.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gefrustreerd oid?
Normaal speelt die een stuk beter, nu is het niet veel. Elke actie mislukt en nu weer een kansloos schot.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zozo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Daar kunnen wel 2 jaartjes bij.![]()
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, omdat Willems zoals altijd slecht speelt?quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gefrustreerd oid?
Normaal speelt die een stuk beter, nu is het niet veel. Elke actie mislukt en nu weer een kansloos schot.![]()
Ik ben trouwens alvast een groot spandoek aan het schilderen voor op de bunnikside tegen Ajax in de bekert
Geen idee. Zo kwam je opmerking over.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, omdat Willems zoals altijd slecht speelt?
Ik vind niet dat Willems altijd slecht speelt in ieder geval, maar vandaag is het allemaal hopeloos aan het mislukken.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorDacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tr afgevinktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Van der Gun
quote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Heb vast op utrecht gewed dus PSV maakt zo de 0-1 let maar op.
Gisteren sliep je zeker 90 minuten?quote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef j0rdiiii het volgende:
In slaap gevallen na 5 minuten PSV, hoe is het?![]()
Goal gaat zo ook echt wel vallen voor PSV. Utrecht is nu al op.quote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Heb vast op utrecht gewed dus PSV maakt zo de 0-1 let maar op.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
haha bommel heeft italiaanse handgebaartjes geleerd bij milanI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
die van der Gun speelt echt voor spek en bonen meeBeter komt er een talent in want dit gaat niks meer worden..
![]()
Wie rekent er nou niet op een misser van Marcelo bedoelt die commentator.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Doe die bril eens afquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Laat dat pingel-moment nog eens zien aub.![]()
![]()
Wat lult die commentator nou hee, Utreg gaat gewoon scoren en winnen hoorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bouma duwt Gerndt omverquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Laat dat pingel-moment nog eens zien aub.![]()
![]()
Zijn ego is al wel vergelijkbaar. :-Pquote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Blijft toch een leuke speler die DepayOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat dacht je zeker ook toen de dokter zei dat je minder moest gaan eten en toen zei je dat hij maar lultquote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Paul het volgende:
Wat lult die commentator nou hee, Utreg gaat gewoon scoren en winnen hoor![]()
Bouma wilde zelf scoren.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je praat alleen als iets in het nadeel is van PSVquote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, viel wel mee. Bouma duwt al snel iemand omver natuurlijk.
[..]Maar bij een overtreding van Utrecht zeg je niks.
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat dacht je zeker ook toen de dokter zei dat je minder moest gaan eten en toen zei je dat hij maar lult
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat doet hij altijd alquote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je praat alleen als iets in het nadeel is van PSVMaar bij een overtreding van Utrecht zeg je niks.
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je praat alleen als iets in het nadeel is van PSVMaar bij een overtreding van Utrecht zeg je niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is wat.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals jij altijd doet bij Ajax bedoel je?
Welkom in VBL.![]()
Mooi, toegeven.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wat.
Net zoals jij altijd doet bij Ajax bedoel je?
Welkom in VBL.tsjaquote:![]()
Stinhomodus: Nieuw VBL-award: De van Bommel award voor grootste jankbal: Alle psv usersOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinhomodus: Nieuw VBL-award: De van Bommel award voor grootste jankbal: Alle psv users![]()
![]()
Het wordt wel tijd dat ze 0-1 maken ja, dan worden ze misschien wat relaxer.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinhomodus: Nieuw VBL-award: De van Bommel award voor grootste jankbal: Alle psv usersquote:![]()
![]()
Gedraag je eensquote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinhomodus: Nieuw VBL-award: De van Bommel award voor grootste jankbal: Alle psv usersWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Stop weer wat eten in je mond, zou zeg je niks doms en kan je niks doms typenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stop weer wat eten in je mond, zou zeg je niks doms en kan je niks doms typen![]()
![]()
Het hele voetbalweekend is al saaiquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb het idee dat Utreg psv saai isOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mwa, valt mee.quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb het idee dat Utreg psv saai is![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het hele voetbalweekend is al saaiWelke van de 2 speelt beter?quote:![]()
Hmm ik ga toch voor psvquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Welke van de 2 speelt beter?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gaat een beetje over en weer. Maar PSV heeft de laatste grote kans gehad.quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Welke van de 2 speelt beter?![]()
Utrechquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Welke van de 2 speelt beter?![]()
En dat zegt genoegquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste wedstrijd die ik gezien heb.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat zegt wel veel over dit weekend.quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste wedstrijd die ik gezien heb.![]()
Okéquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV die het spel moet maken, ze kunnen het echt niet.
PSV wordt dus geen kampioen.![]()
Die liet zich in de eerste helft ook all zo lekker gaan bij het geel voor van bommel.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is wat.quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die liet zich in de eerste helft ook all zo lekker gaan bij het geel voor van bommel.![]()
vd Gun is op
Wat de neuk heeft ie gedaan vandaag manOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, die kijkt heel erg tegen hem op ofzo. Gaat hij hem nadoen enzo, is wel leuk om te zien.quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die liet zich in de eerste helft ook all zo lekker gaan bij het geel voor van bommel.![]()
Laat Bony maar 2 keer scoren, voor m'n manager. Mertens gaat het niet meer doenquote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef RvLaak het volgende:
Misschien dat Vitesse zodadelijk het weekend nog kan redden![]()
![]()
Dit is echt bullshit. Dat aidshoofd was bij Sparta al een bijzonder vervelend mannetje.quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, die kijkt heel erg tegen hem op ofzo. Gaat hij hem nadoen enzo, is wel leuk om te zien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met toivonen erbij is het met afstand het minst sympathieke middenveld uit de eredivisie van de laatste twintig jaar.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb Altidore 2x maar ben al gekapt.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Bony maar 2 keer scoren, voor m'n manager. Mertens gaat het niet meer doen![]()
oh.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met toivonen erbij is het met afstand het minst sympathieke middenveld uit de eredivisie van de laatste twintig jaar.![]()
begin dan weer.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Altidore 2x maar ben al gekapt.![]()
Achja ik vind dat niet echt boeiendquote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met toivonen erbij is het met afstand het minst sympathieke middenveld uit de eredivisie van de laatste twintig jaar.
Het is geen slecht middenveld namelijkOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Weer Hattrick Alti“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
steven je bent volwassener geworden sinds je mod bentquote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ik vind dat niet echt boeiend
Het is geen slecht middenveld namelijkI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Toch wordt dit gewoon 0-2. Snap eigenlijk niet waarom ik blijf kijken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sinds je gestopt bent heb je meer punten gehaald dan tijdens je actieve trainersperiodequote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft alweer gescoord nu net.![]()
![]()
Wat een redding.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Rood
BLOM
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Terechte kaart, eigen schuldquote:Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV moet weer geholpen worden door de scheid
[ afbeelding ]![]()
Dat is het ook zeker niet. Wel goed voor veel schorsingen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ik vind dat niet echt boeiend
Het is geen slecht middenveld namelijk
Maar goed met zo'n brede selectie moet dat niet uitmaken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook een bijzonder slechte verdediger, heb je echt helemaal niks aan.quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Blunder nummeer 10000000000000 van Marcelo![]()
Gaat nog flink uit de hand lopen vermoed ik
Vond ik ook niet. Maar het eindresultaat was niet anders geweest.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
terecht roodOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: