En dat zegt genoegquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste wedstrijd die ik gezien heb.
Dat zegt wel veel over dit weekend.quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de leukste wedstrijd die ik gezien heb.
Okéquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV die het spel moet maken, ze kunnen het echt niet.
PSV wordt dus geen kampioen.
Die liet zich in de eerste helft ook all zo lekker gaan bij het geel voor van bommel.quote:
Het is wat.quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die liet zich in de eerste helft ook all zo lekker gaan bij het geel voor van bommel.
Ja, die kijkt heel erg tegen hem op ofzo. Gaat hij hem nadoen enzo, is wel leuk om te zien.quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die liet zich in de eerste helft ook all zo lekker gaan bij het geel voor van bommel.
Laat Bony maar 2 keer scoren, voor m'n manager. Mertens gaat het niet meer doenquote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef RvLaak het volgende:
Misschien dat Vitesse zodadelijk het weekend nog kan redden
Dit is echt bullshit. Dat aidshoofd was bij Sparta al een bijzonder vervelend mannetje.quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, die kijkt heel erg tegen hem op ofzo. Gaat hij hem nadoen enzo, is wel leuk om te zien.
Met toivonen erbij is het met afstand het minst sympathieke middenveld uit de eredivisie van de laatste twintig jaar.quote:
Ik heb Altidore 2x maar ben al gekapt.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Bony maar 2 keer scoren, voor m'n manager. Mertens gaat het niet meer doen
oh.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met toivonen erbij is het met afstand het minst sympathieke middenveld uit de eredivisie van de laatste twintig jaar.
begin dan weer.quote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Altidore 2x maar ben al gekapt.
Achja ik vind dat niet echt boeiendquote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met toivonen erbij is het met afstand het minst sympathieke middenveld uit de eredivisie van de laatste twintig jaar.
steven je bent volwassener geworden sinds je mod bentquote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ik vind dat niet echt boeiend
Het is geen slecht middenveld namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |