quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Daar kunnen wel 2 jaartjes bij.
toe maarquote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Klinkt als Jetro Willems.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gefrustreerd oid?
Normaal speelt die een stuk beter, nu is het niet veel. Elke actie mislukt en nu weer een kansloos schot.
Zozo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, omdat Willems zoals altijd slecht speelt?quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gefrustreerd oid?
Normaal speelt die een stuk beter, nu is het niet veel. Elke actie mislukt en nu weer een kansloos schot.
Geen idee. Zo kwam je opmerking over.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, omdat Willems zoals altijd slecht speelt?
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorDacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tr afgevinktquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Heb vast op utrecht gewed dus PSV maakt zo de 0-1 let maar op.
Gisteren sliep je zeker 90 minuten?quote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef j0rdiiii het volgende:
In slaap gevallen na 5 minuten PSV, hoe is het?
Goal gaat zo ook echt wel vallen voor PSV. Utrecht is nu al op.quote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Heb vast op utrecht gewed dus PSV maakt zo de 0-1 let maar op.
Doe die bril eens afquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Laat dat pingel-moment nog eens zien aub.
Bouma duwt Gerndt omverquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Laat dat pingel-moment nog eens zien aub.
Zijn ego is al wel vergelijkbaar. :-Pquote:
Dat dacht je zeker ook toen de dokter zei dat je minder moest gaan eten en toen zei je dat hij maar lultquote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Paul het volgende:
Wat lult die commentator nou hee, Utreg gaat gewoon scoren en winnen hoor
Bouma wilde zelf scoren.quote:
Je praat alleen als iets in het nadeel is van PSVquote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, viel wel mee. Bouma duwt al snel iemand omver natuurlijk.
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat dacht je zeker ook toen de dokter zei dat je minder moest gaan eten en toen zei je dat hij maar lult
Dat doet hij altijd alquote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je praat alleen als iets in het nadeel is van PSVMaar bij een overtreding van Utrecht zeg je niks.
quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je praat alleen als iets in het nadeel is van PSVMaar bij een overtreding van Utrecht zeg je niks.
Het is wat.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi, toegeven.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wat.
Net zoals jij altijd doet bij Ajax bedoel je?
Welkom in VBL.
tsjaquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinhomodus: Nieuw VBL-award: De van Bommel award voor grootste jankbal: Alle psv users
Het wordt wel tijd dat ze 0-1 maken ja, dan worden ze misschien wat relaxer.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinhomodus: Nieuw VBL-award: De van Bommel award voor grootste jankbal: Alle psv users
quote:
Gedraag je eensquote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Stop weer wat eten in je mond, zou zeg je niks doms en kan je niks doms typenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stop weer wat eten in je mond, zou zeg je niks doms en kan je niks doms typen
Het hele voetbalweekend is al saaiquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb het idee dat Utreg psv saai is
Mwa, valt mee.quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb het idee dat Utreg psv saai is
quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het hele voetbalweekend is al saai
Welke van de 2 speelt beter?quote:
Hmm ik ga toch voor psvquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Welke van de 2 speelt beter?
Gaat een beetje over en weer. Maar PSV heeft de laatste grote kans gehad.quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Utrechquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |