quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Daar kunnen wel 2 jaartjes bij.
toe maarquote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Klinkt als Jetro Willems.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gefrustreerd oid?
Normaal speelt die een stuk beter, nu is het niet veel. Elke actie mislukt en nu weer een kansloos schot.
Zozo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, omdat Willems zoals altijd slecht speelt?quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Gefrustreerd oid?
Normaal speelt die een stuk beter, nu is het niet veel. Elke actie mislukt en nu weer een kansloos schot.
Geen idee. Zo kwam je opmerking over.quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, omdat Willems zoals altijd slecht speelt?
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorDacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het van Bommel was geweest had ie geel gehad ervoorEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tr afgevinktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |