Ja, jij wil lesfiets worden met Helena.quote:
quote:
Deppen en nathouden.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft connecties, dan pijp ik meneer Depp wel
Dan mag ze mij ook wel Emma Watson sturenquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft connecties, dan pijp ik meneer Depp wel
Ja om half negen op nederland 1quote:
Mooi, ik ga zo kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja om half negen op nederland 1
PsychopAad
Those are the worst, sterkte!quote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Booooooh kutstresspaniekgedoe@work op maandagmorgen
quote:
Oh omdat je het laatst over een andere cheerio-opmerking had. Maar ik heb hem al verwijderd. My bad.quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kijk als ik zelf dingen van mn FB hier zet doe ik dat zelf, maar jij zou t niet leuk vinden als mensen dat bij jou zouden doen toch? Ik zie de grap ook niet, zo hier eigenlijk
Lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga aan het sinaasappelaardbeiensap, ik heb al 4 thee op
quote:Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ambachtelijk, fuck dat, biologisch natuurlijk![]()
Whehe, ik kende hem nog niet.quote:Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
oud, maar ik moest weer lachen
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne alweer uitgekotst. Overmoedig gegeten. Maar het gaat stilaan alweer de goede kant op!quote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Herkenbaar Vaduschk, ik zit al 2 boterhammen te proppen om de motor te laten draaien!
Ambachtelijk klinkt altijd goed.quote:Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Sick
![]()
Oh ambachtelijk, fuck dat, biologisch natuurlijk![]()
Oei, dat klinkt niet goed. Niet even een uurtje rustig aan doen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne alweer uitgekotst. Overmoedig gegeten. Maar het gaat stilaan alweer de goede kant op!
Goeiesmorgensquote:Op maandag 17 september 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook al geen sinaasappel, maar goed te zuipen anyhoer
Neuh, voel me opgelucht daardoor. Verder houd ik die ongein lekker bij de ochtend.quote:Op maandag 17 september 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed. Niet even een uurtje rustig aan doen dan?
Klinkt idd als een bloody monday waarop alles mis lijkt te gaan
Alrighty, vanaf 12 uur weer vol gasquote:Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, voel me opgelucht daardoor. Verder houd ik die ongein lekker bij de ochtend.
Is geen gewoonte gelukkig. Ik at wat enthousiast, terwijl ik al aan had moeten voelen dat ik iets minder had moeten eten.quote:Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Ben je ziek of doe je vaker teveel vreten en dan kotsen?
Whehehe. Kort nachtje gehad of de chaos at work that makes you dizzy?quote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er twee , andere staat thuis, is andere combi maar ik durf geen uitspraken te doen over welk fruit
Oh die heb ik nog niet gehoord!quote:Op maandag 17 september 2012 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat weet ik allemaal niet van Genesis.
Hoe vinden jullie de nieuwe Robbie Williams?
Oh ik heb er ook niks mee, gewoon radioplaatje. Mijn zus had wel een cd van Paula geloof ikquote:Op maandag 17 september 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, nu zit ik ook wel mee te zingen, maar ik vond hem toen niet leuk
Owh, ik vind em zowaar te pruimen. Megahit is overdreven, maar hij is niet vervelend.quote:Op maandag 17 september 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Net zo crap en waardeloos als de rest van zn repertoire, mijn hemel
Ik vind de laatste jaren zijn platen ineens niet meer leuk, ben nu wel benieuwd naar deze danquote:Op maandag 17 september 2012 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Owh, ik vind em zowaar te pruimen. Megahit is overdreven, maar hij is niet vervelend.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Michael nooit![]()
Dr zat vanmorgen een jongen in de bus met een MJ jasje en zo een hoed op, een chinees of zo, van een jaar of 18 al denk ik, ik wilde telkens een foto maken maar er stonden mensen voor, echt, mijn hemel![]()
En een halte verder stapte een jongen in van diezelfde leeftijd met een cowboyhoed , lang haar, een snorretje en een buffelskulltattoo op zijn pols.
Ik ben de nieuwe hypes niet goed aan het volgen geloof ik.
Of zij niet.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dit had ik kunnen dromen. Weird!!
Graag met die trompetttttttttttter! En Blüfquote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
MIKA MOET EEN HELE PIJNLIJKE DOOD STERVEN JA!
Hoe sneller hoe beter.
Deze is niet een Mika plaat ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Heeft Robbie serieuze platen dan?
Nu ben ik echt benieuwd, die moeten me helemaal ontgaan zijn, of ik heb ze niet als zodanig ervaren
Doe maar niet nee.quote:Op maandag 17 september 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Het kutte is, als Mika dood gaat gaan ze die kolerekutherrie weer meer draaien, dat is ook weer niet de bedoeling he.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze is niet een Mika plaat ofzo
Is het heppie zoals die van net dan?quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Maar das toch geen serieus nummer?
Nee maar om het nou serieus te noemen...quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het heppie zoals die van net dan?
quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Geen cd is compleet zonder de Pussyplaat, ik zeg doen
quote:Op maandag 17 september 2012 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
John Mayer, heb ik ook zo'n schijthekel aan.
Die ja.quote:
Die 2e wilde ik nét noemenquote:Op maandag 17 september 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
John Mayer mag op de brandstapel met JasonMrhazzzzzzzz en zo
Ja , Feel is gewoon een zeiknummerquote:Op maandag 17 september 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Maar over serieus gesproken, dat is enkel zo'n walgelijke krasplaat als ie die Diane van net
Neuken is altijd goed, maar die kerel is niet boeiend zelfquote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De mens John Mayer is nog erger. Die neukt zich een slag in de rondte.
Jaloers?quote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De mens John Mayer is nog erger. Die neukt zich een slag in de rondte.
Ik zie een mooi groepje ontstaanquote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
En Michael Bubleee fikt ook maar lekker meeeeee!
Zolang ie jou niet neukt, lekker laten neuken toch?quote:
We sluiten het onderwerp snel af!quote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang ie jou niet neukt, lekker laten neuken toch?
Coolquote:Op maandag 17 september 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik moet nog een fluitliedjescd maken voor Piet, die gaat straks op riepiet als ik weg ben, zodat ie leert zingen
Nou was ik al geen fan, maar toen ik dat laatste nummer hoor dacht ik enkel aan dat call-me-maybe nummerquote:
YEAHquote:Op maandag 17 september 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Queen.
Die haat ik nog erger dan Phill fucking Collins.
quote:
quote:
Geen, maar aangezien er veel van die figuren rondlopen hier herken ik het beeld welquote:
Nu heb ik de hele tijd love in an elevator in mijn hoofd.quote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/f(...)ate_monitor_and_gps/
vrouw draagt een hartslag en gps horloge dingie tijdens de seks, ik moest lachen
WAAR KOMT DAT HOOGTEVERSCHIL VANDAAN
Hijs wel beter dan de gemiddelde nummers maar Alicia doet ook wel telkens hetzelfde trucje he.quote:
Klopt. Het voordeel is dat ik deze lekker kan meegalmen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wel beter dan de gemiddelde nummers maar Alicia doet ook wel telkens hetzelfde trucje he.
Wat valt er tegen? Is het te weinig praktijk of te weinig vakken in die richting, dat je het te algemeen vindt? Something else?quote:Op maandag 17 september 2012 15:50 schreef Miniem het volgende:
He bah het gaat echt niet lekker![]()
Ik zit er over te denken om te stoppen met mijn opleiding.
Tot nu toe vind ik er eigenlijk weinig aan, ik kan t/m eind september een beslissing maken om te stoppen. En het moeilijke is ook wat ik dan ga doen
Ik denk dat 1. zo erg speelt, dat 2. en 3. nu (ineens) een probleem worden, want die reistijd en jaren wist je van te voren. Kennelijk trekt het je niet qua vakken...quote:Op maandag 17 september 2012 16:10 schreef Miniem het volgende:
Ik zei net als antwoord op iemand dit:
Redenen om te stoppen:
1. De opleiding trekt me (nog) niet.
2. 3 uur reistijd per dag + vroeg opstaan.
3. Weer 4 jaar MBO. (kan er eventueel nog 3 van maken)
Omdat het me van te voren wel interessant leek (open dag).quote:Op maandag 17 september 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, als de opleiding je niet trekt, waarom begin je er dan aan?
Reden 2 en 3 vind ik larie, had je echt van te voren kunnen bedenken.
Is het nu te saai qua vakken?quote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omdat het me van te voren wel interessant leek (open dag).
Hoe lAad eten we?quote:Op maandag 17 september 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
Zo weer een schaal met lasagna maken
Rond zessen staat ie parAad!quote:
Mmmmm, spitskool heb ik ook wel weer eens zin in. Roerbakken met verse gember....quote:Op maandag 17 september 2012 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik eet spitskool en karbonade vanavond
Salade met een stukje TomAad?quote:Op maandag 17 september 2012 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik eet spitskool en karbonade vanavond
Ik vind het echt heerlijk, een van mijn favoriete groentesquote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmm, spitskool heb ik ook wel weer eens zin in. Roerbakken met verse gember....
Kippenpootjesquote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt een hele gekke combi eten van restjes van het weekend![]()
Stamppot met hete kippenpootjes en salade
Ja, mee eens. En lekker veelzijdig!quote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijk, een van mijn favoriete groentes
Lekker, bulghur is ook zo lekker.quote:Op maandag 17 september 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gisteren goddelijke couscous met die kip en die salade, de couscous is op maar er staat nog een bak stamppot van eergisteren, ook prima hoor
maar een open dag is áltijd mooier weergegeven dan t jaar doorquote:Op maandag 17 september 2012 16:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omdat het me van te voren wel interessant leek (open dag).
Verder zijn die andere 2 geen hoofdredenen, maar wel dingen die meespelen in de beslissing.
Dat heb ik nog nooit gemaakt, als je lekkere recepten hebt hou ik me aanbevolen!quote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, bulghur is ook zo lekker.
Dat is met alle opleidingen zo denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond mijn opleiding het eerste jaar echt blah, die basis leggen was hartstikke saai.
Nu is het veel leuker
Ja kloptquote:Op maandag 17 september 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is met alle opleidingen zo denk ik.
In elk geval wel echt met veel.
Naja dat, als je weet wat je wil dan moet je gewoon ff doorbijten, maar ja , als je na 1 week al loopt te piepen kun je beter maar gaan werken denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja kloptik was er ook op voorbereid, ik focuste me meer op hoe het na een jaar of twee is en wat je met je opleiding kan doen. Die basis moet je dan even doorheen.
Mwah, valt wel mee denk ik. Wat een kunstwerk hequote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh my
Wel een mooiweerhond, ik zou er niet graag modderklitten uit moeten halen
Ik moest even goed teruglezen om tot de conclussie te komen dat het over Afghaanse windhonden ging en niet over mannen uit Afghanistanquote:Op maandag 17 september 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee denk ik. Wat een kunstwerk he![]()
Tis dat ik weet dat Afghanen meestal felle opdonders zijn.
En ow ja dat ze niet los kunnen.
Ze staan hoog op de altijdoverkwijlennevernooitniezullennemen lijst
Heb je voor niets een tulband en djellaba gekocht!quote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest even goed teruglezen om tot de conclussie te komen dat het over Afghaanse windhonden ging en niet over mannen uit Afghanistan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neu, wat er stond nooitnemen bijquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb je voor niets een tulband en djellaba gekocht!
quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef Pagan het volgende:
Gezinsuitbreiding in aantocht.
Gastgezin Oognips opvangkittens #24
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet erg hoor, dan doen we maar een dubbel ijs in de lente want het weer wordt er niet beter op ben ik bang en dan gaan wij morgen naar de Gaia Zoo ipv naar Maastricht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Morgen heb ik tussen de middag al een afspraak...
Oh wat leuk!quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik eigenlijk ook niet, maar ik hoopte op een mooie nazomerdag .quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ijssalon was gisteren ook aan het opruimen geloof ik.
Die zijn buiten het seizoen alleen op zaterdag en zondag open of zo.
Gaiapark is ook leuk![]()
Ik wist niet heel zeker of je serieus was vorige week![]()
En ik vind het echt echt geen ijsweer meer ook
Precies , zeg hem dat maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Nog een reden om Chico de winter door te sleuren
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens! Wat een regen!
Ik heb lasagna mee in de trommel, nom nom nom lunch straks
Nice! Hier klaart het ook langzaam weer op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeeeeeeeel mooi zonnetje hier
Zo, zijn we het weer eens.quote:
Jeej!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, zijn we het weer eens.
Wie de neuk heeft haar wijsgemaakt dat ze dat kan?
Ik word altijd moe van die ogen die enkel verdriet uitstralenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jeej!
Ik denk die druipneus van een Dinand van Kane. Daarmee zong ze toch ook op zo'n benefiet. Carice zingt emotiesloos en eentonig.
Ik heb geen idee!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ze aan het bezuinigen op de modellen?
Ja, lijkt ook een beetje roodachtig?quote:
Ik vind het vest niet lelijk, maar zou het zelf niet kopen nee.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ze lijkt zo oer Brits, net als mn oude oppaskindjes in de UK
Whehehe, jij hebt echt de vibe om het mooi te verkopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Vest past goed bij haar. Maar is wel heel specifiek.
Hier zijn de volle lipjes! Inclusief pruilbakkesquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ze aan het bezuinigen op de modellen?
Lana del Rey lijkt ze op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zijn de volle lipjes! Inclusief pruilbakkes
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_1621_001R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.4]&set=key[width],value[1649]&set=key[height],value[1928]&set=key[x],value[176]&set=key[y],value[60]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, hij maakt blijkbaar een heel album met dance covers, ben benieuwd
Waren dat die teksten op haar hand? Ik weet niks van X-Files, maar heb niet alle pagina's gezien, en nu ligt hij ook in de klikoquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwak dat ding altijd zo in de prullie!
Ik krijg m nu ook binnen, die godallejezus lelijke tattoo ( X-Files) hadden ze wel weg mogen shoppen ook zeg, sodeju
Beter dan heel veel wat De Staat maakt. Ik vind ze maar zo-zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
dEUSachtig vind ik m wel, maar dat is alleen maar goed
Wel jammer dan van die spelfoutquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Old McDonald don't have no farm no more van De Staat vind ik wel weer echt geinig.
Ook een vol schema nog steedsquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef Strega het volgende:
Zo, de 4 maandelijkse APK, bloed en pisonderzoek enz. enz. zijn gelukkig weer achter de rug.![]()
Nu de oogkliniek in oktober en de gezichtsoperatie en de neuroloog nog in oktober
Als alles goed blijft gaan wss over drie weken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook een vol schema nog steeds, ik gunde jou ook zo graag eens een tijd zonder dokter en ziekenhuis bezoeken.
![]()
Wel leuk nieuws van jullie nieuwe aanwinst, wanneer mag je hem ophalen ?
quote:
Ja, ik vind van wel en wat een eerquote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Is het wat?
Je bent de eerste die m ziet
Ik ben er gisteren eindelijk in kunnen beginnen..quote:Op woensdag 19 september 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Denk je aan George trouwens?
Het hele doorschuifschema ligt al weken stop.
Als je nu niet wil lezen kun je hem mss beter gewoon naar Strega sturen, zodat we verder kunnen.
Die is mooi geworden! Hier ook de hele dag al van die prachtige luchten!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat er een bui aankomt
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Morgen team-uitje(nog geen idee wat we gaan doen, maar de vorige 5 keer was het erg gezellig, al zal het vorig jaar niet kunnen evenaren)
Kijk Bos, dat zijn de leuke dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Morgen team-uitje(nog geen idee wat we gaan doen, maar de vorige 5 keer was het erg gezellig, al zal het vorig jaar niet kunnen evenaren)
Veel plezier Bos, ik herinner het nog van vorig jaar, zowel het spel als jouw winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |