Ja, jij wil lesfiets worden met Helena.quote:
quote:
Deppen en nathouden.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft connecties, dan pijp ik meneer Depp wel
Dan mag ze mij ook wel Emma Watson sturenquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft connecties, dan pijp ik meneer Depp wel
Ja om half negen op nederland 1quote:
Mooi, ik ga zo kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja om half negen op nederland 1
PsychopAad
Those are the worst, sterkte!quote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Booooooh kutstresspaniekgedoe@work op maandagmorgen
quote:
Oh omdat je het laatst over een andere cheerio-opmerking had. Maar ik heb hem al verwijderd. My bad.quote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kijk als ik zelf dingen van mn FB hier zet doe ik dat zelf, maar jij zou t niet leuk vinden als mensen dat bij jou zouden doen toch? Ik zie de grap ook niet, zo hier eigenlijk
Lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga aan het sinaasappelaardbeiensap, ik heb al 4 thee op
quote:Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ambachtelijk, fuck dat, biologisch natuurlijk![]()
Whehe, ik kende hem nog niet.quote:Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
oud, maar ik moest weer lachen
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne alweer uitgekotst. Overmoedig gegeten. Maar het gaat stilaan alweer de goede kant op!quote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Herkenbaar Vaduschk, ik zit al 2 boterhammen te proppen om de motor te laten draaien!
Ambachtelijk klinkt altijd goed.quote:Op maandag 17 september 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Sick
![]()
Oh ambachtelijk, fuck dat, biologisch natuurlijk![]()
Oei, dat klinkt niet goed. Niet even een uurtje rustig aan doen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne alweer uitgekotst. Overmoedig gegeten. Maar het gaat stilaan alweer de goede kant op!
Goeiesmorgensquote:Op maandag 17 september 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook al geen sinaasappel, maar goed te zuipen anyhoer
Neuh, voel me opgelucht daardoor. Verder houd ik die ongein lekker bij de ochtend.quote:Op maandag 17 september 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed. Niet even een uurtje rustig aan doen dan?
Klinkt idd als een bloody monday waarop alles mis lijkt te gaan
Alrighty, vanaf 12 uur weer vol gasquote:Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, voel me opgelucht daardoor. Verder houd ik die ongein lekker bij de ochtend.
Is geen gewoonte gelukkig. Ik at wat enthousiast, terwijl ik al aan had moeten voelen dat ik iets minder had moeten eten.quote:Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Ben je ziek of doe je vaker teveel vreten en dan kotsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |