SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, ik, ll, greys, gb, elies, wij zijn ook niet gelukkig hoorquote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whut?
Als ik gelukkig ben met mijn vriend moet ik hem overal maar mee naar toe nemen?
Ik vond je ook een leuke verschijning, ook al hebben we niet meer gepraat dan waar de 'H' in FHF voor stond volgens mijquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik vond mezelf best toegevoegde waarde hoor, ik heb naar een heleboel mensen gelachen.
Ja maar jij bent aangerandquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
De een vond het wel grappig, de ander niet. Dat kan. Daar hoeven we toch serieus niet meer dan 1 post aan te wijden of wel?
Het wordt nu wel erg basisschoolniveau met 'jij zat in een hoekje', 'nee JIJ zat in een hoekje'.
'Jouw grapjes waren stom', 'nee helemaal niet'.
'Jij had je partner niet mee dus je bent doodongelukkig en had met me moeten batsen'
Ik vroeg het nog aan tafel of 'ie jou weer pissig had gemaakt deze keerquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeft het één niet met het ander te maken?
Ja dat klopt wel jaquote:
Iedereen was van toegevoegde waarde, jij ook zeker in je mooie jurkquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik vond mezelf best toegevoegde waarde hoor, ik heb naar een heleboel mensen gelachen.
Jij had lopen schijten in het hotel, op de plee naast mijn kamer, ist nie?quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Maanvis het volgende:
ik ben er weer. het was leuk en gezellig, ook leuk vooral dat joan nog effe langs kwam zeilen en zingen. leuke verrassing iig.
tot ziens dan maar weer
Okee batsen dan? want we hadden allebei onze partners niet mee, dussehhhquote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iedereen was van toegevoegde waarde, jij ook zeker in je mooie jurk.
En verder eens met Ll.
Zolang ze blijven happen blijf ik vissenquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
De een vond het wel grappig, de ander niet. Dat kan. Daar hoeven we toch serieus niet meer dan 1 post aan te wijden of wel?
Het wordt nu wel erg basisschoolniveau met 'jij zat in een hoekje', 'nee JIJ zat in een hoekje'.
'Jouw grapjes waren stom', 'nee helemaal niet'.
'Jij had je partner niet mee dus je bent doodongelukkig en had met me moeten batsen'
Ah, genoteerd voor de volgende keer, partner thuislaten, dan batsen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je hem horen plonzen?quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij had lopen schijten in het hotel, op de plee naast mijn kamer, ist nie?
jep dat was ik! moest gebeuren, die spareribs en gekruide gehaktballetjes moesten ergen sheen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij had lopen schijten in het hotel, op de plee naast mijn kamer, ist nie?
Gemiste kansquote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee batsen dan? want we hadden allebei onze partners niet mee, dussehhh
quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel jaZowel letterlijk als figuurlijk ook nog. Door dezelfde persoon.
En het tweede was jouw schuld!
Godverdommequote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep dat was ik! moest gebeuren, die spareribs en gekruide gehaktballetjes moesten ergen sheen.
Ik dacht nog wel dat het zo'n net clubje was. We hadden het er nog over, dat het ook zo'n meet kon worden. Maarja, komen ze dan nu mee...quote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, genoteerd voor de volgende keer, partner thuislaten, dan batsen.
Partner meenemen en dan batsen is ook gewoon een optiequote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een beetje onverwacht ja. En ook het 'anaal' gedeelte. Why oohhhh whyquote:Op zondag 16 september 2012 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moest zo lachen. Dat gezicht van je dat je ynske wel anaal mocht nemen
Maar daar hoef je niet voor naar een meetquote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Partner meenemen en dan batsen is ook gewoon een optie
quote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was een beetje onverwacht ja. En ook het 'anaal' gedeelte. Why oohhhh why
henks schuldquote:
Uhuh!quote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook twee satestokken. En een halve ribbenkast.quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had maar twee gehaktballen!!!!!!!!!!!!!!
Ik maar 1, had de andere aan TMM gegeven omdat ik wist dat hij ze zo lekker vond, heb de roos nog als bewijsquote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn bal aan ynsk gegevenquote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Het waren niet alleen de ballen die hij lekker vond har har har.quote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik maar 1, had de andere aan TMM gegeven omdat ik wist dat hij ze zo lekker vond, heb de roos nog als bewijs
Ik had 1 sate en bal aan ynsk gegeven en ik kreeg de rib van ynsk die ik uiteindelijk aan roger gafquote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook twee satestokken. En een halve ribbenkast.
Oh en Ynske is ook echt heel leuk.
Ook de stokjes?quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het waren niet alleen de ballen die hij lekker vond har har har.
Inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar heeft muis weinig aan he
*winkwinknudgenudge*quote:
Hihihiquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het waren niet alleen de ballen die hij lekker vond har har har.
Muis dr eigen schuld, keihard dibbs roepen en dan niet de stoel naast me claimenquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar heeft muis weinig aan he
Waar is je PI? Komt dat door je ochtendhumeur?quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis dr eigen schuld, keihard dibbs roepen en dan niet de stoel naast me claimenik voel me gepasseerd
Er was godverdomme een stoel naast mij vrij en jij ging ergens anders zittenquote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis dr eigen schuld, keihard dibbs roepen en dan niet de stoel naast me claimenik voel me gepasseerd
Nee, maar als je dat had geweten van die extra bal was het toch weer anders geweest he?quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er was godverdomme een stoel naast mij vrij en jij ging ergens anders zitten
Toen hoefde ik je kut niet meer.
Mjoah mjoah denk het. Nu zat ik naastquote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat had geweten van die extra bal was het toch weer anders geweest he?
Ik zit mobielquote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waar is je PI? Komt dat door je ochtendhumeur?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe ondertitel. Die is tijdens het eten boven water gekomen
. Gottegot, wat heb ik weer zitten ouwehoeren over mezelf zeg
.
En Joan ook he....quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe ondertitel. Die is tijdens het eten boven water gekomen
. Gottegot, wat heb ik weer zitten ouwehoeren over mezelf zeg
.
Ceequote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mjoah mjoah denk het. Nu zat ik naastCee
En toen kreeg ik een biertje van jequote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Joan ook he....
'Ik ben Erik. Erik Jezus Klaas.'
Zij: 'Ok. Leuk!"![]()
![]()
Oooooh vandaar, ikdachtdatjebooswasquote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit mobieldie doet dat niet standaard
denk deze PI wr maar bij, vanaf nu bij alles
Waar de neuk zat je?quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er was godverdomme een stoel naast mij vrij en jij ging ergens anders zitten
Toen hoefde ik je kut niet meer.
Nix daarvan! Ga jij maar batsen, dan ga ik wel met je mrs pratenquote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Dirkh het volgende:
Praaaaaten, jajaquote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix daarvan! Ga jij maar batsen, dan ga ik wel met je mrs praten
Dat was gewoon een van de stamgasten zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef Dirkh het volgende:
Bij de eerste waar ik me aan voorstelde kreeg ik de opmerking: Ja en?
Ik dacht, dat wordt een leuke avond
quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix daarvan! Ga jij maar batsen, dan ga ik wel met je mrs praten
Dat dus.quote:
Ooh dat verklaard het, ik zat namelijk aan de eindbazentafel!quote:
Dat was bij mij geloof ikquote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef Dirkh het volgende:
Bij de eerste waar ik me aan voorstelde kreeg ik de opmerking: Ja en?
Ik dacht, dat wordt een leuke avond
Nee, ik wist zijn naam van dit topic.quote:Op zondag 16 september 2012 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een van de stamgasten zeker?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mjoah mjoah denk het. Nu zat ik naastCee
Je bedoelt dat zielige tafeltje tegen de muur in de hoek met 4 personen die afgezonders hun bordjes leeg zaten te etenquote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat verklaard het, ik zat namelijk aan de eindbazentafel!
quote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, jij zei: Sexy! En toen was je weer weg.
Dat was goddelijk. Ff niet in dat gekakelquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zielige tafeltje tegen de muur in de hoek met 4 personen die afgezonders hun bordjes leeg zaten te eten?
Je bent zelf de grootste kakelhoenquote:Op zondag 16 september 2012 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was goddelijk. Ff niet in dat gekakel
Hij zei dat?quote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Joan ook he....
'Ik ben Erik. Erik Jezus Klaas.'
Zij: 'Ok. Leuk!"![]()
![]()
Noujaquote:Op zondag 16 september 2012 13:05 schreef tombolafan het volgende:
Muis ik had jou een groot stuk taart gegeven en toen had peter t mijne aan een ander gegeven
Haha ja, die ouwe baas met zn whiskeystem die lekker de hele tijd door Joan heen zat te blerenquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik wist zijn naam van dit topic.![]()
De stamgasten hadden trouwens ook de avond van hun leven, speelt hun club, moet het geluid uit
Nou, overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste kakelhoen.
Ja Miss_Dynastie zei "Als je je zo voorstelt krijg je een biertje van me." Nou, dan stel ik me wel zo voorquote:
Ik had mijn "partner" mee. Now what?quote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We voerden het Laatste Avondmaal op, zonder publiek.quote:
Nouquote:
Nouquote:
Nou dusquote:
Q is gekquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
We voerden het Laatste Avondmaal op, zonder publiek.En Erik brak het brood en zag dat het Goed was.
nou heb je het de hele dag niet verpest, doe je het de day afterquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zielige tafeltje tegen de muur in de hoek met 4 personen die afgezonders hun bordjes leeg zaten te eten?
Dan moet Qwea onze tafel maar niet dissen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou heb je het de hele dag niet verpest, doe je het de day after
Hey, maar ik heb wel in je strakke kont geknepen! En ik vond het tof dat je nog ff kwam.quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou![]()
[..]
Nou![]()
[..]
Nou dus![]()
[..]
Q is gek
Maar zó'n lekker ding.
Hoewel
Zegt ze tegen me: "Word jij pas 43? Ik dacht minstens 50!"
Hoerige kutzooi
EN NOAH IETS VAN EMERSON LAKE AND PALMERRRRR UGGGHGHHHG HKUGGGHGG GORGELquote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ja, die ouwe baas met zn whiskeystem die lekker de hele tijd door Joan heen zat te bleren
Hallelujaquote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
We voerden het Laatste Avondmaal op, zonder publiek.En Erik brak het brood en zag dat het Goed was.
Schimpiequote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
EN NOAH IETS VAN EMERSON LAKE AND PALMERRRRR UGGGHGHHHG HKUGGGHGG GORGEL
Was hij de stem van Schimpie?
Dat moeten we hem de volgende keer vragenquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
EN NOAH IETS VAN EMERSON LAKE AND PALMERRRRR UGGGHGHHHG HKUGGGHGG GORGEL
Was hij de stem van Schimpie?
Dat wel; twee keerquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
Hey, maar ik heb wel in je strakke kont geknepen! En ik vond het tof dat je nog ff kwam.
En jij maar achter je kijken of niemand het gezien hadquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Muis006 het volgende:
Qwee had mijn jurk omhoog getrokken
Gelukkig zag niemand het. De eerste keer dan.
Denk ik.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef ElisaB het volgende:
Deze kan wel ff hier he
[ afbeelding ]
Of moeten we nu ook wereldwijd gaan rellen en ambassadeurs doodmaken enzoquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef ElisaB het volgende:
Deze kan wel ff hier he
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En jij maar achter je kijken of niemand het gezien had
Maar nee, niemand zag het
Ow, misschien wel. Maar dan niet vandaag, want ik heb het veel te druk. Kan je morgen??quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of moeten we nu ook wereldwijd gaan rellen en ambassadeurs doodmaken enzo
hij zei nog ' oh stond die expres apart??'quote:
Nee, morgen moet ik werkenquote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, misschien wel. Maar dan niet vandaag, want ik heb het veel te druk. Kan je morgen??
Owkee, nou ja. Het kan later ook nog wel (denk ik... of heeft zoiets normaal gesproken haast?)quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, morgen moet ik werken. Maar misschien kan ik relverlof krijgen!
Kweenie... misschien moet je het plaatje ff op joetjoep zetten. Dat schijnt erbij te horen gloof ik.quote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, nou ja. Het kan later ook nog wel (denk ik... of heeft zoiets normaal gesproken haast?)
quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Muis006 het volgende:
Qwee had mijn jurk omhoog getrokken
Gelukkig zag niemand het. De eerste keer dan.
Denk ik.
maar jij dist mij meequote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet Qwea onze tafel maar niet dissen.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ja hallooooo, ik ben inmiddels thuis, moet ik teruglezen? Ach, doe ik wel even.
En ik heb zowaar al mijn tas uitgepakt en een was in de machine gegooid. Dat hadden degenen die met mijn sprankelende persoonlijkheid aan het ontbijt zaten vast niet verwacht.![]()
Ik vind de hotellers sowieso allemaal erg sprankelend... jullie zijn langer gebleven en eerder opgestaan vanmorgen en doen vanalles, en ik zit nog in m'n ochtendjasquote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ja hallooooo, ik ben inmiddels thuis, moet ik teruglezen? Ach, doe ik wel even.
En ik heb zowaar al mijn tas uitgepakt en een was in de machine gegooid. Dat hadden degenen die met mijn sprankelende persoonlijkheid aan het ontbijt zaten vast niet verwacht.![]()
Nou, dat staat al in de quote! Veel plezier, hè.quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had mijn "partner" mee. Now what?
Wat dat betreft ben ik jaloers, hoor!quote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind de hotellers sowieso allemaal erg sprankelend... jullie zijn langer gebleven en eerder opgestaan vanmorgen en doen vanalles, en ik zit nog in m'n ochtendjas![]()
Checkquote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind de hotellers sowieso allemaal erg sprankelend... jullie zijn langer gebleven en eerder opgestaan vanmorgen en doen vanalles, en ik zit nog in m'n ochtendjas![]()
Ik wist niet dat je daar ook zatquote:
Ik vind mezelf voor 2,5 uur slaap ook wel erg sprankelend jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hey!quote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hadden we haar al verbannenquote:Op zondag 16 september 2012 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar ook zat. Dacht dat jij buiten zat.
Jij ook al aan die tafelquote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ze bedoelde uiteraard die tafel waar 5 personen, in stilte genietend, op die karige 2e-rangs middentafel neer zaten te kijken.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook al aan die tafel?
Kan Qwea niet eens dissen zonder allemaal toffe mensen erbij mee te nemen. Ynske zat er zeker ook
.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat staat al in de quote! Veel plezier, hè.
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook al aan die tafel?
Kan Qwea niet eens dissen zonder allemaal toffe mensen erbij mee te nemen. Ynske zat er zeker ook
.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hadden we haar al verbannen
Is het niet handig misschien als Yns haar 'goede' foto's in een apart mapje mikt? Want volgens mij komen ze gewoon random door elkaar, dan hebben we in ieder geval de professionele foto's en de snapshotjes apartquote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat een leuke foto's in de bucket al!![]()
Moet je 'r even PM/DM'en.quote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het niet handig misschien als Yns haar 'goede' foto's in een apart mapje mikt? Want volgens mij komen ze gewoon random door elkaar, dan hebben we in ieder geval de professionele foto's en de snapshotjes apart
Hihihiquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
Zo'n romantisch gebaar kun je gewoon als mens niet afslaan, hetero of homo
[ afbeelding ]
Dat met TMM en mijn balletje was één van de weinige momenten dat ik mijn ware aard liet zienquote:
Kan, staat er nu ook eentje in het albumquote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen filmpjes ook geupload worden? Dan moet ik mister_d even lief aankijken, die heeft van alle liedjes filmpjes....
Yep, heb de mijne erin gezetquote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen filmpjes ook geupload worden? Dan moet ik mister_d even lief aankijken, die heeft van alle liedjes filmpjes....
Ik wilde hem serieus nog een knuffel geven voordat ik wegging, maar hij stond al halverwege op de trapquote:
quote:
doen wequote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het niet handig misschien als Yns haar 'goede' foto's in een apart mapje mikt? Want volgens mij komen ze gewoon random door elkaar, dan hebben we in ieder geval de professionele foto's en de snapshotjes apart
quote:Op zondag 16 september 2012 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ynhs... Je lijkt op Joan (of zij op jou)
quote:Op zondag 16 september 2012 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Goede reis iedereen, ik vond het ook leuk, zou eerst nog op tijd weg gaan om nog naar een andere borrel te gaan, maar die heb ik maar laten schieten, want; Joan en gezellig!![]()
Ben ook benieuwd naar de foto's, wat ik al gezien heb op de camera van Ynske beloofd wat.
Ik zal nu vast zeggen, ik keek naar de emmer met geld van Tombo
Agossie!quote:Op zondag 16 september 2012 14:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik wilde hem serieus nog een knuffel geven voordat ik wegging, maar hij stond al halverwege op de trap
Volgende keer, beloof ik. Mag hij deze post als bewijs tonen als ik aarzel
quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel jaZowel letterlijk als figuurlijk ook nog. Door dezelfde persoon.
En het tweede was jouw schuld!
volgens mij wilde hij op een gegeven moment meerquote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agossie!TM is ook zo aandoenlijk, die wil je ook wel een knuffel geven ja!
omdat Qweequote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was een beetje onverwacht ja. En ook het 'anaal' gedeelte. Why oohhhh why
quote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook twee satestokken. En een halve ribbenkast.
Oh en Ynske is ook echt heel leuk.
quote:
Ik ookquote:Op zondag 16 september 2012 14:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
volgens mij wilde hij op een gegeven moment meer
En ik herinner me iets over Ieniemienie en Pino
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had 1 sate en bal aan ynsk gegeven en ik kreeg de rib van ynsk die ik uiteindelijk aan roger gaf
Ynsk is een top wijf
Nou inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik baal overigens wel dat die ballencontest niet doorgegaan iswat jij Tha_Erik
wat had je?quote:
Zie boven. Chocolate mokka ijskoffiequote:
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer geen last van gehadquote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef Cat22 het volgende:
Thuisssss!Al eventjes.
![]()
Braaf achter Ynske aangereden om de wegwerkzaamheden te ontwijken en toen reden we er bij Tilburg alsnog in.Leuk om dan nog richting den Bosch te moeten.
![]()
![]()
Wat was het weer leuk gisteren!![]()
En vanmorgen!![]()
Wanneer weer?
Ik ben wel voor een nieuwe meet/mini meet. Meer gegadigden? Dit jaar iig nog?quote:
Animo check, laten we eens maanden opgooien. Ik heb geen voorkeur.quote:Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel interesse, maar ligt aan tijd en geld.
Kan heel low-budget toch? Als het gewoon wat drinken is, eten niet mee-georganiseerd is (dus aan de persoon óf ze eten en waar), en geen hotel dan kan je voor 2 tientjes klaar zijnquote:Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel interesse, maar ligt aan tijd en geld.
Psies. Ik bedoelde ook lekker simpel. Drankje, hapje. Klaar.quote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan heel low-budget toch? Als het gewoon wat drinken is, eten niet mee-georganiseerd is (dus aan de persoon óf ze eten en waar), en geen hotel dan kan je voor 2 tientjes klaar zijn
Eindhoven dit keer?quote:Op zondag 16 september 2012 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Psies. Ik bedoelde ook lekker simpel. Drankje, hapje. Klaar.
Nou als je daar ook zulke bolussen van neerkwakt, laat dan maar zitten.quote:Op zondag 16 september 2012 15:10 schreef Maanvis het volgende:
met z'n allen aan de schultenbrau en vermouth!
Lol. Ik dacht henk. Maar het zal me werkelijk jeuken.quote:
Whahaaahaaaaaquote:Op zondag 16 september 2012 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou als je daar ook zulke bolussen van neerkwakt, laat dan maar zitten.
Echt, ik kom mijn kamer uit, en die lucht die daar hing... kleeeeere.quote:
Ik vind het lief dat hij daarvoor een verdieping is afgezakt.quote:Op zondag 16 september 2012 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, ik kom mijn kamer uit, en die lucht die daar hing... kleeeeere.
tja henk met zijn kruidenballen hèquote:Op zondag 16 september 2012 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, ik kom mijn kamer uit, en die lucht die daar hing... kleeeeere.
Ik maak ff een poll.quote:Op zondag 16 september 2012 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben voor een meet
Niet tussen 8 en 23 december
ik ook! Ervoor graagquote:Op zondag 16 september 2012 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben voor een meet
Ow whelp.quote:
Ik ook, en niet tussen 1 en 31 decemberquote:Op zondag 16 september 2012 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben voor een meet
Brabant heeft de voorkeur!quote:Op zondag 16 september 2012 15:25 schreef Qwea het volgende:
Poll: Meet! Welke maand heeft de voorkeur? Ws bij henk in 010
• Oktober
• November
• December
• Boeit me geen ene flikker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lijkt mij dat we het centraal moeten houden. Er komen meer mensen dan jij alleenquote:
Klopt. Ynske, en Muis, en Takke en Indaha en haar meneer en Maanvis.quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt mij dat we het centraal moeten houden. Er komen meer mensen dan jij alleen
Jup maar goed, ik snap het wel, er zijn volgens mij praktisch nog _nooit_ meets in Brabant geweestquote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt mij dat we het centraal moeten houden. Er komen meer mensen dan jij alleen
Dan gaan jullie weer zo raar praoten, gekke duitsersquote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. Ynske, en Muis, en Takke en Indaha en haar meneer en Maanvis.
Nateurlik!quote:Op zondag 16 september 2012 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gaan jullie weer zo raar praoten, gekke duitsers
Maar ik kan me voorstellen dat mensen uit Groningen er niet op zitten te wachten om naar Brabant te gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup maar goed, ik snap het wel, er zijn volgens mij praktisch nog _nooit_ meets in Brabant geweestWe komen weleens in NH, bij Henk, regio Utrecht, maar naar beneden zijn we (buiten voor sommigen Dierenthuis) nog nooit afgezakt
Nee, eens. Maar dat hou je toch altijd?quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kan me voorstellen dat mensen uit Groningen er niet op zitten te wachten om naar Brabant te gaan.
Brabant is niet alleen Eindhoven he? Je zou ook richting Den Bosch kunnen kijken. En volgens mij is Groningen-Rotterdam niet (veel) verder dan Groningen-Den Bosch. Maar ik ben nu te lui om dat na te zoeken.quote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kan me voorstellen dat mensen uit Groningen er niet op zitten te wachten om naar Brabant te gaan.
Ik zat net te kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brabant is niet alleen Eindhoven he? Je zou ook richting Den Bosch kunnen kijken. En volgens mij is Groningen-Rotterdam niet (veel) verder dan Groningen-Den Bosch. Maar ik ben nu te lui om dat na te zoeken.
Daar! Zie!quote:Op zondag 16 september 2012 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken
Groningen - Eindhoven is welgeteld 4 minuten verder rijden dan Groningen - Rotterdam![]()
Den Bosch 10 minuutjes dichterbij
Drank was idd goedkoop, verbaasde me wel een beetjequote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Qwea het volgende:
Plus dat je je dan nog moet afvragen of je idd ergens welkom bent, en of het net zo leuk is. Fijne van henk vind ik dat het een relaxte vent is, goedkoop qua drank (fucking, hell 16 euro) en we zijn er welkom.
2,5u 050 -> 010quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brabant is niet alleen Eindhoven he? Je zou ook richting Den Bosch kunnen kijken. En volgens mij is Groningen-Rotterdam niet (veel) verder dan Groningen-Den Bosch. Maar ik ben nu te lui om dat na te zoeken.
Ja, wanneer is er zo een meet in Wolvega?quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, eens. Maar dat hou je toch altijd?En volgens mij is de 'noordelijke' regio met alleen Patje en Ingetje vertegenwoordigd, en zit er heel wat zuidelijks. Dus ik zeg niet dat het móet ofzo, ik snap alleen dat ze het proberen, dat opstandige reserve-Belgische tuig.
Plan maar een datumquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, wanneer is er zo een meet in Wolvega?
Jij zette in je poll dat het wsch bij Henk was.quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
2,5u 050 -> 010
Die andere ook.
Maar plaats vind ik nu niet boeiend. Ik wil maanden
Als de elfstedentocht gehouden wordtquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja nee niks Wolvega, dan wil ik wel Tjirspsterspermasteerdeel ofzoquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er moet er nog eentje gepland worden die ik dit jaar niet meer zie gebeuren.quote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, dan moet ik alsnog 2 uur in de auto, aangezien de snelweg ergens bij Leeuwarden ophoudtquote:Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nee niks Wolvega, dan wil ik wel Tjirspsterspermasteerdeel ofzo
Ik ageerde! Laat me!quote:
Kan, kanquote:Op zondag 16 september 2012 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, dan moet ik alsnog 2 uur in de auto, aangezien de snelweg ergens bij Leeuwarden ophoudt![]()
![]()
Wat dacht je van Noardwaldersteflupje
Niet!quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Laten we een weekendje centerparcs afhuren. Hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet!
O.I.D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Niet!
Je weet dat het hetzelfde concern is héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar, of zelfs 2 jaar geleden.. weet niet meer precies... met 12 fokkers.. of 13.. in een 8 persoonshuisje. Was minder dan 25 euro p.p geloof. voor een heel weekend.quote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kan, alleen is zo'n huisje wel klein als er weer 30 man komt? Zelfs als je wat slaapzakjes mee zou nemen. Plus valt het alweer snel niet in de 'budgetvriendelijke' categorie
2 of 3 huisjes hurenquote:Op zondag 16 september 2012 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kan, alleen is zo'n huisje wel klein als er weer 30 man komt? Zelfs als je wat slaapzakjes mee zou nemen. Plus valt het alweer snel niet in de 'budgetvriendelijke' categorie
[..]
Niet!
Ik besefte gisteren trouwens pas dat je naam waarschijnlijk een referentie is naar Catch22, of denk ik te veel naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hartstikke bedankt nog voor het oppikken en brengen, heb het geld net al meteen overgemaakt
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Het kan hoor, we hebben het al eens eerder gedaan, alleen was het toen maar een aantal mensen het hele weekend slapen, één nacht wat extra slapers, en op de zaterdag gewoon wat bezoek wat alleen die dag kwam.quote:
Klopt... maar; alles heeft voor en nadelen..quote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kan hoor, we hebben het al eens eerder gedaan, alleen was het toen maar een aantal mensen het hele weekend slapen, één nacht wat extra slapers, en op de zaterdag gewoon wat bezoek wat alleen die dag kwam.
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar kan me dus voorstellen dat het voor de mensen die wat krapper bij kas zitten al snel te prijzig wordt, je moet ook gewoon 3 dagen eten, drinken, vervoer. Plus kom je al snel weer in de periodes dat huisjes wat duurder zijn, want; december en in de andere maanden nog een keer herfstvakantie denk ik?
Jij snapt hem!quote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik besefte gisteren trouwens pas dat je naam waarschijnlijk een referentie is naar Catch22, of denk ik te veel na
Graag gedaan en thanks!quote:En hartstikke bedankt nog voor het oppikken en brengen, heb het geld net al meteen overgemaakt
Niet!quote:
Jij bent zooooo verstandigquote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Huisje zou ik in het voorjaar doen, dat is goedkoper en weertechnisch ook fijner. En dan inventariseren wie wil blijven slapen en daarop accomodatie zoeken. Je hoeft er toch geen zwembad bij en zo? Kun je ook een groepsaccomodatie ergens huren, die zijn vaak een stuk goedkoper.
De nu te plannen meet lijkt mij een middagje/avond café ergens in NL in okt-nov-dec.
quote:
Maar dan ben ik uit mijn ritme en is vannacht kutquote:
Snap ik, ik vind het ook een prima ideequote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt... maar; alles heeft voor en nadelen..
Ik gooide het gewoon als wild idee hier heen![]()
Puick plan!quote:Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap ik, ik vind het ook een prima idee
Maar misschien inderdaad wat Cat zegt, wat voor het voorjaar, kan je lekker buiten hangen met een drankje, BBQ'tje erbij
Ik zeg voorjaar... ik zeg: ESF huisjesmeet!quote:
Daar ga je niet van omvallen.quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan ben ik uit mijn ritme en is vannacht kut![]()
Ik ga zo die bier van cat proberen
vr-zoquote:Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg voorjaar... ik zeg: ESF huisjesmeet!![]()
Alleen jammer dat dat weer doordeweek gaat zijn ivm logeren.
Mag meequote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef Cat22 het volgende:
En ESF zonder Henk is ook een beetje kaal.
Ik dacht aan de halve finale van het ESF in zo'n huisje kijken.quote:
Ohzzzzoooooooquote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de halve finale van het ESF in zo'n huisje kijken.Maar daarna bedacht ik me dat dat wel heel lastig te plannen is en bij Henk kijken was gewoon super.
Ditoquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik besefte gisteren trouwens pas dat je naam waarschijnlijk een referentie is naar Catch22, of denk ik te veel na
En hartstikke bedankt nog voor het oppikken en brengen, heb het geld net al meteen overgemaakt
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef indaha het volgende:
Ja ze waren blij om ons te zien, vooral toen de kipfilet tevoorschijn kwam
Nee, inderdaad. De keren dat het zo beregezellig was bij mij. En dat de dames zo lekker hebben gegeten. Dat was niet in Brabant en dat waren geen meetsquote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Jup maar goed, ik snap het wel, er zijn volgens mij praktisch nog _nooit_ meets in Brabant geweestWe komen weleens in NH, bij Henk, regio Utrecht, maar naar beneden zijn we (buiten voor sommigen Dierenthuis) nog nooit afgezakt
Moet je mijn beeb eens gaan vertellenquote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Qwea het volgende:
Oe, daar zou ik ook wel eens woest willen feestenquote:Op zondag 16 september 2012 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
En vice versa ook denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. De keren dat het zo beregezellig was bij mij. En dat de dames zo lekker hebben gegeten. Dat was niet in Brabant en dat waren geen meets
[..]
Moet je mijn beeb eens gaan vertellen
ESF meets schnoebelsquote:
Ga jij heel ESF uitnodigen dan?quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. De keren dat het zo beregezellig was bij mij. En dat de dames zo lekker hebben gegeten. Dat was niet in Brabant en dat waren geen meets
die eindhoven meets waren gewoon publiek hoorquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
ESF meets schnoebelsgeen prive meets
Is Hilversum NH?quote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is nog nooit een ESF-meet in NH geweest
(toch?!)
Misschien voor '53 of na een aardverschuiving, maar op dit moment nietquote:
Jaaaa!quote:
Dat was maar een beperkt clubje, en zeker geen ESF volgens mij, want als we op die manier gaan beredeneren dan hebben we zo'n beetje heel het land al gehad. Friesland, Brabant, Limburg, Noord-Holland in ieder geval wel alquote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Moet je mijn beeb eens gaan vertellen
Nou oke dan ESF meet in Texel omdat jij het bentquote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is nog nooit een ESF-meet in NH geweest
(toch?!)
Huh, wel toch?quote:Op zondag 16 september 2012 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien voor '53 of na een aardverschuiving, maar op dit moment niet
Dat was niet een echt slimme vraag van me he?quote:Op zondag 16 september 2012 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien voor '53 of na een aardverschuiving, maar op dit moment niet
Geeft niet; volgens onderwerpquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was niet een echt slimme vraag van me he?![]()
Moe! Dat is mijn excuus!
Falers.quote:Hilversum ( uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland en de belangrijkste plaats in de landstreek het Gooi. Hilversum huisvest veel landelijke omroepbedrijven en wordt ook wel aangeduid als de 'mediastad'.
Hilversum is NHquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was niet een echt slimme vraag van me he?![]()
Moe! Dat is mijn excuus!
Ik ook.quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb te weinig geslapen om dit te kunnen snappen.
Ja, ik dus niet hè.quote:
Mijn fantasie slaat op hol nu ik weet hoe Greys en jij er in het echt uitzien en op één kamer sliepenquote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb te weinig geslapen om dit te kunnen snappen.
Ll, je wordt leuker met de dag.quote:
Maar dat je de grap niet snapt, doet je verder niet vermoeden dat 'falers' roepen niet écht heel slim isquote:
Sorry popjequote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En Eliesje is gemeen tegen me.
Ik wel eens een orgie, maar dit is behoorlijk offtopicquote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel eens een meet gehad in Groningen
Isnieliefquote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry popjeIk dacht dat je het wel zou slikken, want ik bracht het zo geloofwaardig
IK OOK! WAS DAT DEZELFDE?quote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel eens een orgie, maar dit is behoorlijk offtopic
Ja, dan mis je Qwea toch wel he, om de orde te houden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oké dan.quote:
Golskolere; je zou in een orgie verwikkeld raken met Qquote:Op zondag 16 september 2012 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Ja, dan mis je Qwea toch wel he, om de orde te houden.
Roozjee lag er ook nog bij, hoe vind je die?quote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn fantasie slaat op hol nu ik weet hoe Greys en jij er in het echt uitzien en op één kamer sliepen
Don't go there; het was net weer rustigquote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn fantasie slaat op hol nu ik weet hoe Greys en jij er in het echt uitzien en op één kamer sliepen
Ik vond 5 orgasmes van haar al best wat.quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Golskolere; je zou in een orgie verwikkeld raken met Q
Ik weet niet wie dat was?quote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Roozjee lag er ook nog bij, hoe vind je die?
Dat kan ik me voorstellen. Vandaag niet nog een keer, neem ik aan?quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond 5 orgasmes van haar al best wat.
Lang, relaxed, rood/zwart gestreepte stropdas.quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat was?
Ik zei net al tegen iemand dat ik moeite heb om de FOK!namen bij de gezichten te plaatsen
OMG noes!quote:Op zondag 16 september 2012 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Vandaag niet nog een keer, neem ik aan?
quote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |