SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, ik, ll, greys, gb, elies, wij zijn ook niet gelukkig hoorquote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whut?
Als ik gelukkig ben met mijn vriend moet ik hem overal maar mee naar toe nemen?
Ik vond je ook een leuke verschijning, ook al hebben we niet meer gepraat dan waar de 'H' in FHF voor stond volgens mijquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik vond mezelf best toegevoegde waarde hoor, ik heb naar een heleboel mensen gelachen.
Ja maar jij bent aangerandquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
De een vond het wel grappig, de ander niet. Dat kan. Daar hoeven we toch serieus niet meer dan 1 post aan te wijden of wel?
Het wordt nu wel erg basisschoolniveau met 'jij zat in een hoekje', 'nee JIJ zat in een hoekje'.
'Jouw grapjes waren stom', 'nee helemaal niet'.
'Jij had je partner niet mee dus je bent doodongelukkig en had met me moeten batsen'
Ik vroeg het nog aan tafel of 'ie jou weer pissig had gemaakt deze keerquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeft het één niet met het ander te maken?
Ja dat klopt wel jaquote:
Iedereen was van toegevoegde waarde, jij ook zeker in je mooie jurkquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik vond mezelf best toegevoegde waarde hoor, ik heb naar een heleboel mensen gelachen.
Jij had lopen schijten in het hotel, op de plee naast mijn kamer, ist nie?quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Maanvis het volgende:
ik ben er weer. het was leuk en gezellig, ook leuk vooral dat joan nog effe langs kwam zeilen en zingen. leuke verrassing iig.
tot ziens dan maar weer
Okee batsen dan? want we hadden allebei onze partners niet mee, dussehhhquote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iedereen was van toegevoegde waarde, jij ook zeker in je mooie jurk.
En verder eens met Ll.
Zolang ze blijven happen blijf ik vissenquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
De een vond het wel grappig, de ander niet. Dat kan. Daar hoeven we toch serieus niet meer dan 1 post aan te wijden of wel?
Het wordt nu wel erg basisschoolniveau met 'jij zat in een hoekje', 'nee JIJ zat in een hoekje'.
'Jouw grapjes waren stom', 'nee helemaal niet'.
'Jij had je partner niet mee dus je bent doodongelukkig en had met me moeten batsen'
Ah, genoteerd voor de volgende keer, partner thuislaten, dan batsen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je hem horen plonzen?quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij had lopen schijten in het hotel, op de plee naast mijn kamer, ist nie?
jep dat was ik! moest gebeuren, die spareribs en gekruide gehaktballetjes moesten ergen sheen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij had lopen schijten in het hotel, op de plee naast mijn kamer, ist nie?
Gemiste kansquote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee batsen dan? want we hadden allebei onze partners niet mee, dussehhh
quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel jaZowel letterlijk als figuurlijk ook nog. Door dezelfde persoon.
En het tweede was jouw schuld!
Godverdommequote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep dat was ik! moest gebeuren, die spareribs en gekruide gehaktballetjes moesten ergen sheen.
Ik dacht nog wel dat het zo'n net clubje was. We hadden het er nog over, dat het ook zo'n meet kon worden. Maarja, komen ze dan nu mee...quote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, genoteerd voor de volgende keer, partner thuislaten, dan batsen.
Partner meenemen en dan batsen is ook gewoon een optiequote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een beetje onverwacht ja. En ook het 'anaal' gedeelte. Why oohhhh whyquote:Op zondag 16 september 2012 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moest zo lachen. Dat gezicht van je dat je ynske wel anaal mocht nemen
Maar daar hoef je niet voor naar een meetquote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Partner meenemen en dan batsen is ook gewoon een optie
quote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was een beetje onverwacht ja. En ook het 'anaal' gedeelte. Why oohhhh why
henks schuldquote:
Uhuh!quote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook twee satestokken. En een halve ribbenkast.quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had maar twee gehaktballen!!!!!!!!!!!!!!
Ik maar 1, had de andere aan TMM gegeven omdat ik wist dat hij ze zo lekker vond, heb de roos nog als bewijsquote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn bal aan ynsk gegevenquote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Het waren niet alleen de ballen die hij lekker vond har har har.quote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik maar 1, had de andere aan TMM gegeven omdat ik wist dat hij ze zo lekker vond, heb de roos nog als bewijs
Ik had 1 sate en bal aan ynsk gegeven en ik kreeg de rib van ynsk die ik uiteindelijk aan roger gafquote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook twee satestokken. En een halve ribbenkast.
Oh en Ynske is ook echt heel leuk.
Ook de stokjes?quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het waren niet alleen de ballen die hij lekker vond har har har.
Inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar heeft muis weinig aan he
*winkwinknudgenudge*quote:
Hihihiquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het waren niet alleen de ballen die hij lekker vond har har har.
Muis dr eigen schuld, keihard dibbs roepen en dan niet de stoel naast me claimenquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar heeft muis weinig aan he
Waar is je PI? Komt dat door je ochtendhumeur?quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis dr eigen schuld, keihard dibbs roepen en dan niet de stoel naast me claimenik voel me gepasseerd
Er was godverdomme een stoel naast mij vrij en jij ging ergens anders zittenquote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis dr eigen schuld, keihard dibbs roepen en dan niet de stoel naast me claimenik voel me gepasseerd
Nee, maar als je dat had geweten van die extra bal was het toch weer anders geweest he?quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er was godverdomme een stoel naast mij vrij en jij ging ergens anders zitten
Toen hoefde ik je kut niet meer.
Mjoah mjoah denk het. Nu zat ik naastquote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat had geweten van die extra bal was het toch weer anders geweest he?
Ik zit mobielquote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waar is je PI? Komt dat door je ochtendhumeur?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe ondertitel. Die is tijdens het eten boven water gekomen
. Gottegot, wat heb ik weer zitten ouwehoeren over mezelf zeg
.
En Joan ook he....quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe ondertitel. Die is tijdens het eten boven water gekomen
. Gottegot, wat heb ik weer zitten ouwehoeren over mezelf zeg
.
Ceequote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mjoah mjoah denk het. Nu zat ik naastCee
En toen kreeg ik een biertje van jequote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Joan ook he....
'Ik ben Erik. Erik Jezus Klaas.'
Zij: 'Ok. Leuk!"![]()
![]()
Oooooh vandaar, ikdachtdatjebooswasquote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit mobieldie doet dat niet standaard
denk deze PI wr maar bij, vanaf nu bij alles
Waar de neuk zat je?quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er was godverdomme een stoel naast mij vrij en jij ging ergens anders zitten
Toen hoefde ik je kut niet meer.
Nix daarvan! Ga jij maar batsen, dan ga ik wel met je mrs pratenquote:Op zondag 16 september 2012 12:44 schreef Dirkh het volgende:
Praaaaaten, jajaquote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix daarvan! Ga jij maar batsen, dan ga ik wel met je mrs praten
Dat was gewoon een van de stamgasten zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef Dirkh het volgende:
Bij de eerste waar ik me aan voorstelde kreeg ik de opmerking: Ja en?
Ik dacht, dat wordt een leuke avond
quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix daarvan! Ga jij maar batsen, dan ga ik wel met je mrs praten
Dat dus.quote:
Ooh dat verklaard het, ik zat namelijk aan de eindbazentafel!quote:
Dat was bij mij geloof ikquote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef Dirkh het volgende:
Bij de eerste waar ik me aan voorstelde kreeg ik de opmerking: Ja en?
Ik dacht, dat wordt een leuke avond
Nee, ik wist zijn naam van dit topic.quote:Op zondag 16 september 2012 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een van de stamgasten zeker?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mjoah mjoah denk het. Nu zat ik naastCee
Je bedoelt dat zielige tafeltje tegen de muur in de hoek met 4 personen die afgezonders hun bordjes leeg zaten te etenquote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat verklaard het, ik zat namelijk aan de eindbazentafel!
quote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, jij zei: Sexy! En toen was je weer weg.
Dat was goddelijk. Ff niet in dat gekakelquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zielige tafeltje tegen de muur in de hoek met 4 personen die afgezonders hun bordjes leeg zaten te eten?
Je bent zelf de grootste kakelhoenquote:Op zondag 16 september 2012 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was goddelijk. Ff niet in dat gekakel
Hij zei dat?quote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Joan ook he....
'Ik ben Erik. Erik Jezus Klaas.'
Zij: 'Ok. Leuk!"![]()
![]()
Noujaquote:Op zondag 16 september 2012 13:05 schreef tombolafan het volgende:
Muis ik had jou een groot stuk taart gegeven en toen had peter t mijne aan een ander gegeven
Haha ja, die ouwe baas met zn whiskeystem die lekker de hele tijd door Joan heen zat te blerenquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik wist zijn naam van dit topic.![]()
De stamgasten hadden trouwens ook de avond van hun leven, speelt hun club, moet het geluid uit
Nou, overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste kakelhoen.
Ja Miss_Dynastie zei "Als je je zo voorstelt krijg je een biertje van me." Nou, dan stel ik me wel zo voorquote:
Ik had mijn "partner" mee. Now what?quote:Op zondag 16 september 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We voerden het Laatste Avondmaal op, zonder publiek.quote:
Nouquote:
Nouquote:
Nou dusquote:
Q is gekquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Dirkh het volgende:
Nee, jij zei: Sexy! En toen was je weer weg.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
We voerden het Laatste Avondmaal op, zonder publiek.En Erik brak het brood en zag dat het Goed was.
nou heb je het de hele dag niet verpest, doe je het de day afterquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zielige tafeltje tegen de muur in de hoek met 4 personen die afgezonders hun bordjes leeg zaten te eten?
Dan moet Qwea onze tafel maar niet dissen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou heb je het de hele dag niet verpest, doe je het de day after
Hey, maar ik heb wel in je strakke kont geknepen! En ik vond het tof dat je nog ff kwam.quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou![]()
[..]
Nou![]()
[..]
Nou dus![]()
[..]
Q is gek
Maar zó'n lekker ding.
Hoewel
Zegt ze tegen me: "Word jij pas 43? Ik dacht minstens 50!"
Hoerige kutzooi
EN NOAH IETS VAN EMERSON LAKE AND PALMERRRRR UGGGHGHHHG HKUGGGHGG GORGELquote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ja, die ouwe baas met zn whiskeystem die lekker de hele tijd door Joan heen zat te bleren
Hallelujaquote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
We voerden het Laatste Avondmaal op, zonder publiek.En Erik brak het brood en zag dat het Goed was.
Schimpiequote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
EN NOAH IETS VAN EMERSON LAKE AND PALMERRRRR UGGGHGHHHG HKUGGGHGG GORGEL
Was hij de stem van Schimpie?
Dat moeten we hem de volgende keer vragenquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
EN NOAH IETS VAN EMERSON LAKE AND PALMERRRRR UGGGHGHHHG HKUGGGHGG GORGEL
Was hij de stem van Schimpie?
Dat wel; twee keerquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
Hey, maar ik heb wel in je strakke kont geknepen! En ik vond het tof dat je nog ff kwam.
En jij maar achter je kijken of niemand het gezien hadquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Muis006 het volgende:
Qwee had mijn jurk omhoog getrokken
Gelukkig zag niemand het. De eerste keer dan.
Denk ik.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef ElisaB het volgende:
Deze kan wel ff hier he
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |