SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 16-09-2012 08:57:43 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hebben jullie 'm geknuppeld?quote:
is niet eens nodigquote:
doe eens een foto!quote:
nee, wel opgenomenquote:
is t lekker?quote:
Gewoon. Wat ik thuis ook eet. Witbrood kaas, kipfilet en pasta.quote:
Slimquote:
quote:
Hemelbed!quote:
jaloers? Dat had ook jouw badkamer kunnen zijn.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een ziekenhuiskamer
Volgens mij zijn het spermacellenquote:Op zondag 16 september 2012 10:04 schreef Cee het volgende:
Wat zijn dat voor doodles op Erik's ziekenhuiskamergordijnscherm?
is het nou gordijn-wasbak-gordijn-douche?quote:
Jazeker en ik sliep met mijn neus tegen het eerste gordijn.quote:Op zondag 16 september 2012 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is het nou gordijn-wasbak-gordijn-douche?
je kon je ook omdraaien.quote:Op zondag 16 september 2012 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker en ik sliep met mijn neus tegen het eerste gordijn.
cosyquote:Op zondag 16 september 2012 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker en ik sliep met mijn neus tegen het eerste gordijn.
quote:
woordelijk bedoel je? Of ook nog lijfelijk?quote:
Eerst het eerste, en later nog het tweedequote:Op zondag 16 september 2012 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
woordelijk bedoel je? Of ook nog lijfelijk?
dat eerste zat ik naast, dat tweedequote:Op zondag 16 september 2012 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst het eerste, en later nog het tweede
*proest*quote:Op zondag 16 september 2012 10:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo voelen die orgasmes van Qwea wel ja.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo voelen die orgasmes van Qwea wel ja.
Jij ging ook nog even in mn vetjes zitten knijpenquote:
Moet je jezelf niet wegcijferen, sgatjuhquote:
dat laatste had ik ook al tussen jou en ml inquote:Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij ging ook nog even in mn vetjes zitten knijpen
En als ik tussen jou en Ml inzit dan lijk ik natuurlijk snel dik
Jij zat niet tussen mij en ml volgens mij? Ik zat tussen jullie.quote:Op zondag 16 september 2012 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat laatste had ik ook al tussen jou en ml in
Hoe is het met je doppenquote:Op zondag 16 september 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je jezelf niet wegcijferen, sgatjuh
quote:Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij ging ook nog even in mn vetjes zitten knijpen
En als ik tussen jou en Ml inzit dan lijk ik natuurlijk snel dik
Het zijn gewoon luvvvvvvvvvvvvvvvvvvhandles. Of de minder politiek correcte variant; neukteugelsquote:
nee ik zat tussen jullie hoorquote:Op zondag 16 september 2012 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij zat niet tussen mij en ml volgens mij? Ik zat tussen jullie.
Maar jij bent ook gewoon dik ja
2.10.quote:Op zondag 16 september 2012 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, goeie toko, een vaasje kostte 2 nog wat ofzo.
En het eten was lekkerrrr
Samequote:Op zondag 16 september 2012 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Wij waren nog geen 17 euro kwijt aan drinken
Wat een bedrag!
quote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef Cee het volgende:
Jaaaa het eten.![]()
En het toetje was Machtig met een hoofdletter EJK.
+1quote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Noes mijn brakke bakkes hoeft niet in een spesjul.
Mehehe dan heb ik schandalig veel fooi gegeven aan Peter een keer of twee ofzo, maar primaquote:
schattige bakkes bedoel jequote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Noes mijn brakke bakkes hoeft niet in een spesjul.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef Cee het volgende:
Jaaaa het eten.![]()
En het toetje was Machtig met een hoofdletter EJK.
Jezusquote:Op zondag 16 september 2012 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mehehe dan heb ik schandalig veel fooi gegeven aan Peter een keer of twee ofzo, maar prima![]()
2 drankjes en dan een tientje gegeven![]()
Maar ze mogen best wat overhouden aan een hele middag en avond hun toko vol idioten
Okeequote:Op zondag 16 september 2012 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer in mn rollen knijpen though
quote:Op zondag 16 september 2012 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind jou echt schattig
"Xcuse Me?? Is ze er??"![]()
moet je ze lozenquote:Op zondag 16 september 2012 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer in mn rollen knijpen though
helemaal blij was iequote:
Wie is TMM?quote:Op zondag 16 september 2012 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
helemaal blij was ie
Net als TMM toen ie Joan zag: "oh? Oooooh ooooh"
Dat was het ultiemequote:Op zondag 16 september 2012 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
helemaal blij was ie
Net als TMM toen ie Joan zag: "oh? Oooooh ooooh"
Alle terrasfoto's die ik heb gezien zijn briljant: iedereen is rozequote:Op zondag 16 september 2012 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had wat foto's, maar door de terrasverwarming lijkt iedereen op Snooki
Stiekemerd, jij bent jarig vandaag. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 september 2012 11:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alle terrasfoto's die ik heb gezien zijn briljant: iedereen is roze
Beetje oranje/rozige gloed jaquote:Op zondag 16 september 2012 11:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Theatermamaquote:
Sorry schat, dás morgenquote:Op zondag 16 september 2012 11:15 schreef Dirkh het volgende:
Stiekemerd, jij bent jarig vandaag. Gefeliciteerd!
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 11:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morgen toch?quote:Op zondag 16 september 2012 11:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt even een concentratiepilletje nodig denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 11:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nou volgens mijn agendamelding niet!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 11:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry schat, dás morgenVandaag is Swets jarig
Ik vond het ook wel aardig van het hotel, was niet eens zo'n duur hotel.quote:Op zondag 16 september 2012 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt even een concentratiepilletje nodig denk ik
Apart welkomstgeschenk lag er trouwens in je kamer in het hotel, meestal zijn het snoepjes, of een klein flesje bubbels ofzo
Klantenbinding, doen ze goedquote:Op zondag 16 september 2012 11:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel aardig van het hotel, was niet eens zo'n duur hotel.
quote:Op zondag 16 september 2012 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt even een concentratiepilletje nodig denk ik
Apart welkomstgeschenk lag er trouwens in je kamer in het hotel, meestal zijn het snoepjes, of een klein flesje bubbels ofzo
Ow, shit; dan zitten we er allemaal naastquote:Op zondag 16 september 2012 11:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nou volgens mijn agendamelding niet!!!!
quote:Op zondag 16 september 2012 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Goede reis iedereen, ik vond het ook leuk, zou eerst nog op tijd weg gaan om nog naar een andere borrel te gaan, maar die heb ik maar laten schieten, want; Joan en gezellig!![]()
Ben ook benieuwd naar de foto's, wat ik al gezien heb op de camera van Ynske beloofd wat.
Ik zal nu vast zeggen, ik keek naar de emmer met geld van Tombo
Die is best erg jaquote:
En dan zit ik er doorheen te blaten dat ik wil slapenquote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die morning after napraatontbijtjes ook zo fijn dan. "ohja weetje nog toen dit...?" "Jaaa en daarna dat...!"
![]()
.
Ik zal mijn filmpje in den photobucket zettenquote:Op zondag 16 september 2012 11:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik was zo blij dat ik nét de laatste nootjes van het laatste liedje nog had gehaald
Zelfs Steve met een roze poedel...quote:Op zondag 16 september 2012 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had wat foto's, maar door de terrasverwarming lijkt iedereen op Snooki
Ha! Dat zal haar lerenquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Goodbye het volgende:
Oh Len, Greys had gisteren ook wat moeite met de combinatie sleutel en slot.
Was jij er ook dan? Heb je niet.gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 11:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan zit ik er doorheen te blaten dat ik wil slapen. Sorry
Hihihi, dat was echt een geweldige foto!quote:
Hopelijk met betere witbalans dan m'n telefoon.quote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is ook epic, die foto die Yns daar van heeft
Nee, ik zat me ook de helft van de avond op de plee te verschuilenquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Was jij er ook dan? Heb je niet.gezien.
Was jij datquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik zat me ook de helft van de avond op de plee te verschuilen
Dat idee hadden wij nou vooral bij jouquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ook niet toen we met z'n allen in het hotel waren vantevorenquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ach, zo'n pisbak moet je ook wel lukkenquote:
Same. 32u officieel wakker, en een pesthumeurquote:Op zondag 16 september 2012 11:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik ook man, ga straks instorten. Maar het was tof
Ik heb jou wel gezienquote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef Duvel het volgende:
Ik heb de helft niet gezien, laat staan gesproken...
*proest eeeen daar ging de colaquote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat idee hadden wij nou vooral bij jou
Vooral het laten staan stukje...quote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef Duvel het volgende:
Ja, idem.quote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gezienmaar niet gesproken though.
Dat hou je altijd, ik weet nu naar de 2e keer met dit groepje zo'n beetje pas wie wie is, en hoe ze echt heten.quote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef Duvel het volgende:
Nee, je was lievquote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. 32u officieel wakker, en een pesthumeurwas niet te merken hea?
Zit je er erg mee?quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral het laten staan stukje...
+1quote:
Jawel man.quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hou je altijd, ik weet nu naar de 2e keer met dit groepje zo'n beetje pas wie wie is, en hoe ze echt heten.
Behalve Cee, dat wist ook gewoon niemand hoe die nou echt heet
Het spijt me, gelukkig stond je je mannetje wel.quote:
Moet je socializen en niet op je kont blijven.zitten.quote:Op zondag 16 september 2012 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kliekje waar ik me in bevond niet
Jij? Geregeld!quote:Op zondag 16 september 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
+1
Wie doet de mini meet organiseren bij henk?
Ik heb gesjosjalized, ik ben nog binnen geweest enzo, nog met Dirkh zitten ouwehoeren. HenkKlaasPietdingusquote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet je socializen en niet op je kont blijven.zitten.
Zou alleen voor een gigantische anti-climax zorgen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hou je altijd, ik weet nu naar de 2e keer met dit groepje zo'n beetje pas wie wie is, en hoe ze echt heten.
Behalve Cee, dat wist ook gewoon niemand hoe die nou echt heet
Het gaf me meteen de gelegenheid om met Roger te socializenquote:Op zondag 16 september 2012 11:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het spijt me, gelukkig stond je je mannetje wel.
Ik dacht al, wat ruikt die damestoilet toch lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik zat me ook de helft van de avond op de plee te verschuilen
Ik ben anders gewoon tot het einde gebleven, alhoewel ik niet weet wie wie is. Paar wel goed leren kennen, eentje zelfs bijna intiemquote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat idee hadden wij nou vooral bij jou
quote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou alleen voor een gigantische anti-climax zorgen.![]()
Oh en Dog22 werd vanochtend wakker met een kater. Hoe komt dat.
Kijk aan.quote:Op zondag 16 september 2012 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaf me meteen de gelegenheid om met Roger te socializen.
Bijna intiem? Do tell.quote:Op zondag 16 september 2012 11:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ruikt die damestoilet toch lekker
[..]
Ik ben anders gewoon tot het einde gebleven, alhoewel ik niet weet wie wie is. Paar wel goed leren kennen, eentje zelfs bijna intiem
Zelfs een roos gekregen ook nog
Ik was na een paar limoncello'tjes ook een pietsie wankel jaquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ha! Dat zal haar leren![]()
Heb je d'r Spa Appel gevoerd?
Er was wel een boos blond meisje die me gedag zei.quote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet toen we met z'n allen in het hotel waren vantevoren?
Ik zou hem ook laten testen op soa'squote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 16 september 2012 11:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Ik ben anders gewoon tot het einde gebleven, alhoewel ik niet weet wie wie is. Paar wel goed leren kennen, eentje zelfs bijna intiem
Oognip?quote:Op zondag 16 september 2012 11:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
Die vuige Cat22quote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gesjosjalized, ik ben nog binnen geweest enzo, nog met Dirkh zitten ouwehoeren. HenkKlaasPietdingus
Liesje haar vraag aan TMM verziekt
Heb je zelfs de roos nog gekregen? Dan heb je het echt weer goedgemaakt.quote:Op zondag 16 september 2012 11:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Dat kan qwea ook nog zijnquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Er was wel een boos blond meisje die me gedag zei.
Cat doet het vierdubbelveilig, dus dat lijkt me niet nodigquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem ook laten testen op soa'sjust to be safe...
quote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was na een paar limoncello'tjes ook een pietsie wankel ja
Dan ineens is zo'n voordeursleutel - waarvan het slot heel sneaky ondersteboven zit - best lastig
Wat was het toffffffffffffffff![]()
Cuteeeebaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Er was wel een boos blond meisje die me gedag zei.
Jij was er bijquote:
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem ook laten testen op soa'sjust to be safe...
Ja, maar maanvis heeft hem anaal gevingerd o.aquote:Op zondag 16 september 2012 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat doet het vierdubbelveilig, dus dat lijkt me niet nodig
Nee, oognip waren we denk ik beiden te verlegen voor, wel schattig, kreeg basisschoolgevoelquote:
Ja hoor, de dierenarts is gewoon open op zondag, wel dubbel tarief voor consult... en als je na achten gaat is het driedubbelquote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.Zijn de vee-artsen ook open op zondag? Zijn er morning after pillen voor die beesten? En zo nee, heeft Cat22 er dan plaats voor?
Jij had wel een geil slipje aan! En de tieten van greys zijn ide best een handvolquote:
Oh, even graven in mijn geheugenquote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jij was er bij
Lig nog steeds lekker in bed overigens. Geen zin om op te staan, lag pas om 06:30 in mijn nest, werd opeens wakker toen de trein in Eindhoven was
Ik denk dat je hier en daar wat signalen verkeerd hebt opgepikt, maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 16 september 2012 11:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, oognip waren we denk ik beiden te verlegen voor, wel schattig, kreeg basisschoolgevoel
Ja, dat zei ze. Ze was boos dat ik haar niet herkende, zegt dat dan iets over mij dat ik haar niet kende of over haar dat ze mij wel kendequote:
Niet naar jou sowiesoquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij had wel een geil slipje aan! En de tieten van greys zijn ide best een handvol
Euthanasie, enige optie....quote:Op zondag 16 september 2012 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.Zijn de vee-artsen ook open op zondag? Zijn er morning after pillen voor die beesten? En zo nee, heeft Cat22 er dan plaats voor?
Dat eerste, uiteraard.quote:Op zondag 16 september 2012 11:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze. Ze was boos dat ik haar niet herkende, zegt dat dan iets over mij dat ik haar niet kende of over haar dat ze mij wel kende
TMM zat ze anders als een vuurtoren op me af te stralenquote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier en daar wat signalen verkeerd hebt opgepikt, maar ik kan me vergissen![]()
Dat zou kunnen, maar TMM is wel iemand anders dan nipquote:Op zondag 16 september 2012 11:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
TMM zat ze anders als een vuurtoren op me af te stralen
Echt, hoeveel flatgebouwen heb jij voor je kop staan?quote:Op zondag 16 september 2012 11:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, oognip waren we denk ik beiden te verlegen voor, wel schattig, kreeg basisschoolgevoel
Ik ga zo eerst nassen en redbullenquote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, even graven in mijn geheugen.
Ik duik straks ook nog ff lekker mijn bed in. Of ga met deken op de bank een filmpje kijken.
Ja maar, hij is toch gewoon vet lekker, dus jij vind hem gewoon leuk. Punt.quote:Op zondag 16 september 2012 11:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt, hoeveel flatgebouwen heb jij voor je kop staan?
Best lekker!quote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Ik drink niet graag koffie, maar is die shit van de starbucks te zuipen? Of kan ik dan toch beter aan de redbull?
Done deal!quote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haal jij de popcorn, pak ik een pilsje, het is tenslotte al middag
Héél de wereld, want die ligt aan mijn voetenquote:Op zondag 16 september 2012 11:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt, hoeveel flatgebouwen heb jij voor je kop staan?
Kijk! Een connassieur!quote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, hij is toch gewoon vet lekker, dus jij vind hem gewoon leuk. Punt.
Houd je van zoet? Dan vind je Starbucks koffie wel lekker, denk ik.quote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Ik drink niet graag koffie, maar is die shit van de starbucks te zuipen? Of kan ik dan toch beter aan de redbull?
De espresso is anders bitter zat, ook erg lekker.quote:Op zondag 16 september 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houd je van zoet? Dan vind je Starbucks koffie wel lekker, denk ik.
En heb je geld over...quote:Op zondag 16 september 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houd je van zoet? Dan vind je Starbucks koffie wel lekker, denk ik.
Dat is waarquote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, hij is toch gewoon vet lekker, dus jij vind hem gewoon leuk. Punt.
Je decolleté insinueerde andersquote:Op zondag 16 september 2012 12:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is waar
En ik wilde hem wel uit elkaar trekken, maar ja, daar was ik te verlegen voor
Ook dat, maar red bull op het station is ook duur.quote:
Compensatiegedragquote:Op zondag 16 september 2012 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je decolleté insinueerde anders
Doe je dan je verpleegkundige pakje aanquote:Op zondag 16 september 2012 12:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is waar
En ik wilde hem wel uit elkaar trekken, maar ja, daar was ik te verlegen voor
quote:
Verpleegkundige? Automonteur bedoel je.quote:Op zondag 16 september 2012 12:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Doe je dan je verpleegkundige pakje aan
(Oh god als ik me dit maar goed herinner)
Je was jaloers he?quote:Op zondag 16 september 2012 12:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Maarten Matje kon zijn ogen niet van je af houden
Ik ben én geen taart-eter, én niet gek van chocolade, maar dit was wel erg lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg mijn chocoladetaart niet op, wat een enorm stuk was dat.
Wanneer kan ik langs komen voor APK keuring?quote:Op zondag 16 september 2012 12:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Verpleegkundige? Automonteur bedoel je.
Ik vrees dat een APK keuring weggegooid geld isquote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wanneer kan ik langs komen voor APK keuring?
Geeneens een grote beurt? Even alles laten doorsmeren? Vloeistoffen nakijken enzo?quote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wanneer kan ik langs komen voor APK keuring?
Die is leuk ja, Q met dr doppenquote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een hele toffe foto van Q en MM geüpload
Ik ben blij dat ik hier ook nog wat over te zeggen hebquote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geeneens een grote beurt? Even alles laten doorsmeren? Vloeistoffen nakijken enzo?
Knalt ook 1 tegen mij aan, ik pissed kijken, hij : ochtendhumeur? Ik : wil je het uitvinden?quote:Op zondag 16 september 2012 12:14 schreef Goodbye het volgende:
Mensen die de trein al instappen als jij nog moet uitstappen. Gelukkig had ik grote tas bij me
Noh, vind ik niet....quote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef tombolafan het volgende:
Ja sommige mensen hadden imho geen toegevoegde waarde op de meet
quote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef tombolafan het volgende:
Vergeet het verstand niet!quote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geeneens een grote beurt? Even alles laten doorsmeren? Vloeistoffen nakijken enzo?
Lief spelenquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef tombolafan het volgende:
Haaaahaha, wel grappig dat 'ie dat vroegquote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Knalt ook 1 tegen mij aan, ik pissed kijken, hij : ochtendhumeur? Ik : wil je het uitvinden?
iphone?quote:Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef Muis006 het volgende:
Ffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu is ie bijna klaar met compressen, schiet mijn telefoon op stand by.
*opnieuw doet*
quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Knalt ook 1 tegen mij aan, ik pissed kijken, hij : ochtendhumeur? Ik : wil je het uitvinden?
Ik had de mijne door de helft gedaan en op ynsk dr bord geflikkerd, kreeg de helft ook niet opquote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg mijn chocoladetaart niet op, wat een enorm stuk was dat.
Automatisch locken op wat langer gooienquote:Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef Muis006 het volgende:
Ffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu is ie bijna klaar met compressen, schiet mijn telefoon op stand by.
*opnieuw doet*
J A M M M E Rquote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vrees dat een APK keuring weggegooid geld is
Met 1 hand typen is lastig dan kun je niet echt ellelange zinnen maken met veel onnodige woorden zoals deze dus moet je het kort maar krachtig proberen te houden.quote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van?quote:Op zondag 16 september 2012 12:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
J A M M M E R
[..]
Met 1 hand typen is lastig dan kun je niet echt ellelange zinnen maken met veel onnodige woorden zoals deze dus moet je het kort maar krachtig proberen te houden.
Hallo, heb je mn zure smoel in het hotel gemist?quote:Op zondag 16 september 2012 12:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haaaahaha, wel grappig dat 'ie dat vroeg
Ff kappen met fappen danquote:Op zondag 16 september 2012 12:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
Met 1 hand typen is lastig dan kun je niet echt ellelange zinnen maken met veel onnodige woorden zoals deze dus moet je het kort maar krachtig proberen te houden.
Digitaal durf je welquote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier ook nog wat over te zeggen hebIk ben totaal niet geinteresseerd in de vloeistoffen van de aap
Wie danquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef tombolafan het volgende:
Godverquote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik had de chocoladetaart op én daarna nog het ministroopwafeltje bij de koffie. Maar goed, da's vast geen verrassing voor jullie
Dudequote:Op zondag 16 september 2012 12:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Digitaal durf je wel
Misschien omdat dat dan ook minder eng is? Je hoeft iig nergens verlegen voor te zijn en dat is het enige serieuze wat ik erover te zeggen heb
Ik zit me voor te bereiden op de fotos alvastquote:
Ik heb onder je rokje lopen glurenquote:
NIET LOPEN HATENquote:
Ikookheusniet!quote:
En dat is al de derde keer dat je dat zegtquote:Op zondag 16 september 2012 12:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Digitaal durf je wel
Misschien omdat dat dan ook minder eng is? Je hoeft iig nergens verlegen voor te zijn en dat is het enige serieuze wat ik erover te zeggen heb
Hiero! Bus! Die van mij heeft mijn fiets bij het station getrapt ondet het mom van : Ik ga zwemmen met 1 of andere chick, jij ref het wel hea? Houdoe!!quote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Bus komt aanrijden, ik wil instappen, moet ie eerst nog de bus weer weg zetten omdat ie pauze heeftprima hoor, maar mag ik die 8 minuutjes dan niet in de bus zitten... Pff. Gelukkig regent/vriest het niet
.
quote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef tombolafan het volgende:
Goed bezigquote:Op zondag 16 september 2012 12:30 schreef Qwea het volgende:
naast me zit iemand die vanaf a'dam CS al zijn 2de halve liter heeft open getrokken net. We zijn fakking bij zaandam
Driemaal is scheepsrecht, ben zelf ook heel lang zwaar verlegen geweest en merkte dat ik alleen mezelf in de weg zat telkens, ben nu veel gelukkiger en doe en durf ook meer dingen, zoals naar een meet gaan waar je niemand kent met als thema iets waar je geen zak om geeft en op de foto gaan met Joan Franka.quote:Op zondag 16 september 2012 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dat is al de derde keer dat je dat zegt
Ik kan van jou anders ook niet zeggen dat je niet verlegen was grapjasquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht, ben zelf ook heel lang zwaar verlegen geweest en merkte dat ik alleen mezelf in de weg zat telkens, ben nu veel gelukkiger en doe en durf ook meer dingen, zoals naar een meet gaan waar je niemand kent met als thema iets waar je geen zak om geeft en op de foto gaan met Joan Franka.
Alhoewel ik nog steeds minder eng vind om in hijskranen te klimmen, dan val je maar één keer
Er valt volgens mij niet echt iets te analyseren. Monkeymeneer heeft volgens mij niet zo goed door dat er een meneer oognip is waar ze heel gelukkig mee is en that's itquote:
nou dat is misschien overdreven maar tegen Joan zeggen dat ze weg moet omdat er nog meer mensen met jou op de foto willen vond ik net ff tequote:
Heuj, alles kan kapotquote:Op zondag 16 september 2012 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er valt volgens mij niet echt iets te analyseren. Monkeymeneer heeft volgens mij niet zo goed door dat er een meneer oognip is waar ze heel gelukkig mee is en that's it
Huh wattes?quote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou dat is misschien overdreven maar tegen Joan zeggen dat ze weg moet omdat er nog meer mensen met jou op de foto willen vond ik net ff te
Lolwhatquote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou dat is misschien overdreven maar tegen Joan zeggen dat ze weg moet omdat er nog meer mensen met jou op de foto willen vond ik net ff te
Voor jou altijd hartendiefje.quote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Geweldig dit, die amateurpsychologie ook
Muisje schatje, wil jij de popcorn nog even bijvullen? Schenk ik nog een pilsje in
Ik doe tombo dat net whatsappenquote:
quote:
Viel wel mee, zat niet telkens binnen of in een hoekje.quote:Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan van jou anders ook niet zeggen dat je niet verlegen was grapjas
Als ze er zo gelukkig mee is, waarom had ze hem dan niet meegenomen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er valt volgens mij niet echt iets te analyseren. Monkeymeneer heeft volgens mij niet zo goed door dat er een meneer oognip is waar ze heel gelukkig mee is en that's it
Whut?quote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou wil ik weten welke klapjosti dat was!quote:
Volgens mij was het een grapje.quote:Op zondag 16 september 2012 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou wil ik weten welke klapjosti dat was!
Whut?quote:Op zondag 16 september 2012 12:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Viel wel mee, zat niet telkens binnen of in een hoekje.
[..]
Als ze er zo gelukkig mee is, waarom had ze hem dan niet meegenomen.snap het wel, ik weet niet waarom maar het is zo grappig allemaal.
Ja, maar die mensen zijn blijkbaar niet gelukkig met hun partnerquote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Eh, genoeg mensen die hun vriend of vriendin niet mee hadden hoor.
Muis, pass mij die popcorn efkes.
+1quote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Hahahaha, alsof zij niet doorhad dat het een flauwe opmerking was, ze is ook gewoon een mens.quote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo is dat! Ik had mijn vriendin gráág meegenomen, maar dat vond mijn vrouw niet goedquote:Op zondag 16 september 2012 12:38 schreef Goodbye het volgende:
heeft het één niet met het ander te maken?quote:Op zondag 16 september 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ikookheusniet!
Ik heb eigenlijk deze keer nauwelijks met Tombo gepraat. Ook niks fout gezegd volgens mij. Now there's a first
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |