Er is maar 1 goede tabakquote:
Ja, was echt super gezellie!!!quote:Op zondag 16 september 2012 00:51 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga slapen. Heule gezellige avond gehad met leuk bezoek! Maar nu dus slaaptijdTruste
Da's geen tabak, dat zijn kruiden.quote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helaas... Heb eens wat kruidjes uit de kast gepakt
Blijft een tabak ga de inhoud niet vertellen en geen weed of dergelijke zooi... best wel tof zo allemaal lichtjes zien en gewoon toch nog helder zijnquote:Op zondag 16 september 2012 01:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's geen tabak, dat zijn kruiden.
Gebruik je die ook bij het koken?quote:Op zondag 16 september 2012 01:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's geen tabak, dat zijn kruiden.
Nah, wat een edit. Wou net een indianennummer horen.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 01:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, wat een edit. Wou net een indianennummer horen.
Luister eens hier naar dan als je wiltquote:Op zondag 16 september 2012 01:49 schreef dolfina-chica het volgende:
maar dan noem je ook 1... wayra
Geen panfluit maar wel vrolijk.quote:Op zondag 16 september 2012 02:03 schreef dolfina-chica het volgende:
vind die eerste somber..
tweede aan..
Is ook wel somber maar zo mooiquote:Op zondag 16 september 2012 02:03 schreef dolfina-chica het volgende:
vind die eerste somber..
tweede aan..
Deze vind ik nog altijd mooi.quote:
Morgen komt morgen wel.quote:Op zondag 16 september 2012 02:15 schreef dolfina-chica het volgende:
kopleegmaken...
rustigworden....
vooral even niet aan morgen denken...
Sterkte vandaagquote:Op zondag 16 september 2012 02:15 schreef dolfina-chica het volgende:
kopleegmaken...
rustigworden....
vooral even niet aan morgen denken...
* broodje paktquote:Op zondag 16 september 2012 10:25 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 en Merlijn iedereen een goedemorgen wenst
* belle1608 broodjes enzo op tafel zet
Biertje erbij?quote:
We volgden jouw goede voorbeeld en gingen ook op tijd naar bed.quote:Op zondag 16 september 2012 10:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maak ik zo snel mogelijk een nwe sc aan omdat ik ging slapen, zijn jullie traag.
Goedemorgen!
Heus niet :pquote:Op zondag 16 september 2012 11:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
We volgden jouw goede voorbeeld en gingen ook op tijd naar bed.
morgenquote:
Vandaag ...quote:Op zondag 16 september 2012 09:45 schreef vannelle het volgende:
Sorry als ik een domme vraag stel Dolfi maar wat is er zo speciaal aan vandaag?
Maar daarna ga je weer lief in de ballenbak spelen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eerst nog maar es een bakkie koffie
Er zijn er wel meer die ik al een tijdje niet in de sc heb gezien.quote:
Ik was in het topic ook verwarrend...quote:Op zondag 16 september 2012 11:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik dacht dat vandaag de 17e was![]()
oopsie
Ja, en dat klopt ook wel want het was na 12enquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik was in het topic ook verwarrend...
ik zei vannacht namelijk morgen..
Ja maar het is morgen als je een nacht geslapen hebt. Hoe laat je naar bed gaat maakt voor mij niet uit.quote:Op zondag 16 september 2012 11:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt ook wel want het was na 12en
Dat ze dat zeggen wil niet zeggen dat het makkelijk is.quote:
ik wist niet dat ik zwanger was, tot de miskraam..quote:Op zondag 16 september 2012 14:24 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wens weleens dat ik zo'n miskraam geweest zou zijn
Mja, lijkt me als vrouw zijnde niet leuk om zo je kindje te verliezen. Ben je net blij zwanger te zijn, krijg je zo'n klap. Zeker als je weet dat je niet zo makkelijk zwanger raakt of het pas na lange tijd gelukt is.
Nee, spinazie is lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Ehhe het volgende:
Ahhh nee Inlognaam gatverdarre. Neem dan iig nog de moeite om het op te warmen!
Wij eten vanavond spinazie, arepols en een gehaktbal
Ja spinazie is wel lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, spinazie is lekker
Ik ging even voor de makkelijkheid. En vind toevallig erwtensoep ook koud goed te eten
Ah so......quote:Op zondag 16 september 2012 11:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Vandaag ...
omdat het zondag is...
Gaat om morgen.. 17 september.. dan is het 2 jaar geleden dat ik mijn miskraam heb gehad.
Bel iemand op.quote:Op zondag 16 september 2012 14:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga wat bedenken, wat ik ga doen, want ik begin te zuurpruimen...
nee, lijkt me niet slimquote:
Eikels genoeg iddquote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef dolfina-chica het volgende:
Het is droog...
ik denk dat ik maar beukennootjes ga zoeken... *kan ik lang gaan zoeken*
en anders bramen...
Als denk ik dat de frustratie erg hoog wordt als ik niets vind.. dus nog grotere zuurpruim...
ik denk dat ik gewoon eikels ga zoeken...
* dolfina-chica kijkt uit het raam...
daar is eikel 1
Wie staat er voor je raam nu?quote:Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef dolfina-chica het volgende:
Het is droog...
ik denk dat ik maar beukennootjes ga zoeken... *kan ik lang gaan zoeken*
en anders bramen...
Als denk ik dat de frustratie erg hoog wordt als ik niets vind.. dus nog grotere zuurpruim...
ik denk dat ik gewoon eikels ga zoeken...
* dolfina-chica kijkt uit het raam...
daar is eikel 1
niemand... was een eikel op een fiets...quote:
Door maar vaak genoeg naar buiten te kijken zie je ze vanzelfquote:Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niemand... was een eikel op een fiets...
hoe vind je nou zo iets
ik d8 dat ik jou zag fietsenquote:
Zou raar zijn, ik fiets niet.quote:Op zondag 16 september 2012 15:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik d8 dat ik jou zag fietsen
Waarom weet jij dat?quote:Op zondag 16 september 2012 15:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die is z'n eikeltje aan het zoeken en heeft zich even teruggetrokken.
Ik raak de mental image met plakkende lakens maar niet kwijtquote:Op zondag 16 september 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat denk ik, omdat Rucky niet voor niets rucky heet. Naar het schijnt...
Misschien moet je dan tegen kentekenplaat zeggen dat ie wat beter moet mikken, wat later terug moet trekken of dat ie tissues moet gebruikenquote:Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik raak de mental image met plakkende lakens maar niet kwijt
Hier, maar ik moest even bijkomen omdat ik net uit een boom gelazerd ben.quote:
Hé Rucky komt van Rocky.quote:Op zondag 16 september 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat denk ik, omdat Rucky niet voor niets rucky heet. Naar het schijnt...
Rucky heeft eens gezegd dat hij wakker werd met plakkende lakens.quote:Op zondag 16 september 2012 15:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet je dan tegen kentekenplaat zeggen dat ie wat beter moet mikken, wat later terug moet trekken of dat ie tissues moet gebruiken
Of de lakens van het bed halen.
Nope.quote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Rucky heeft eens gezegd dat hij wakker werd met plakkende lakens.
Vriendlief heeft geen moeite met goed mikken
Ik heb wel eens gehoord dat als je plakkende lakens laat drogen je ze vervolgens rechtop kan zetten.quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef Ehhe het volgende:
Oh. Nouja het was iig iets met plakkende lakens
1 woord: wasverzachterquote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat als je plakkende lakens laat drogen je ze vervolgens rechtop kan zetten.
Tot vandaag... morgen is ie over. Maar tweede gratis, dus halve prijs over het geheel.quote:Op zondag 16 september 2012 16:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
De coolbest is nu toch ook in de aanbieding bij de ah? 2 voor 1,50?
Ik heb ze nog van de c1000 actie van laatstquote:Op zondag 16 september 2012 17:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tot vandaag... morgen is ie over. Maar tweede gratis, dus halve prijs over het geheel.
Coolbest premium orange kost nu dus omgerekend 0,65 euro per liter. En die is koud toch wel erg lekker. De rest van de smaken is iets duurder, maar dan nog goedkoop.
Dit soort aanbiedingen zijn normaal gesproken de aanbiedingen waar ik groot insla en je juist goed kan besparen. Blijft lang goed, dus op kan het wel. Tis dat ze geen bananendozen hadden staan, anders had ik denk ik een pak of 30 gehaald.
Als alternatief voor melk vind ik het wel prima eigenlijk: krijg ik tenminste wat vitamines binnen.
Eerlijk gezegd denk ik dat er een winstmarge op zit waar je akelig van wordt.quote:Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
Bijgehaald
Ik vind het trouwens wel opvallend hoe vaak aanbieding elkaar opvolgen. De ene keer is ie bij de Plus in de aanbieding en twee weken later hetzelfde product bij bijv. de AH.
Worden er dan megawinsten op die producten gemaakt, of bied de fabrikant die producten dan aan om ze in de reclame te gooien voor een bepaalde prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |