W212quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is dat een Mercedes E-Guard E Klasse 1?
Audi zou ik misschien wel willenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Directeurswagen. Audi's vind ik over het algemeen ook mooi vormgegeven.
Dan lijk ik toch wel verstand te hebben van auto's..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
W212Mercedes E-klasse ja.
Ik probeer er altijd voor te zorgen dat ik niet als laatste post. Maar nu had ik het niet door..quote:
Hebben wel, jammer dat ze zo duur zijn in aanschaf en belastingquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Audi zou ik misschien wel willen
Geeft niet lieverdquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik probeer er altijd voor te zorgen dat ik niet als laatste post. Maar nu had ik het niet door..
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hebben wel, jammer dat ze zo duur zijn in aanschaf en belasting
Fijn, ik was al bang dat ik straks niet kon gaan slapen.quote:
Gelukkig niet zo veeleisendquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil een auto met 2 chauffeuzes!
Hehe inderdaad, ik denk dat ik over 5 / 10 jaar zo een Audi A5 met 2 ton op de tellert koopquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben
Hoe duur zijn die?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, ik denk dat ik over 5 / 10 jaar zo een Audi A5 met 2 ton op de tellert koop
En met 2 ton op de teller?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Momenteel is de A5 rond de 50.000 meen ik. Nieuw dan he
Damnquote:
Ik was 2 jaar terug nog naar ex-lease auto's wezen kijken, Volvo V70 station was toen iets van 14.000 en die had meen ik rond de 100.000 km gelopenquote:
Zoals ik al zei: ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug nog naar ex-lease auto's wezen kijken, Volvo V70 station was toen iets van 14.000 en die had meen ik rond de 100.000 km gelopen.
Dat was een grote autoquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:47 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb er geen verstand van
Zelf gereden of achterop?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Ik heb van de week voor het eerst van mijn leven op een motor gezeten
Ah gaaf! Ik zat eerst regelmatig achterop, is wel leuk hoorquote:
En nu rijdt jezelf ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ah gaaf! Ik zat eerst regelmatig achterop, is wel leuk hoor
Ik vond het best spannend, ik rij al ruim 10 jaar auto en had een motor nog nooit aangeraaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ah gaaf! Ik zat eerst regelmatig achterop, is wel leuk hoor
Zou je dat wel willen?quote:
Dat is ook. Maar wel leuk toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond het best spannend, ik rij al ruim 10 jaar auto en had een motor nog nooit aangeraakt. Ik had een blok van 3 uur gepakt zodat we ook veel konden rijden, meteen de openbare weg op en een rustig wijkje opgezocht waar hij waarschijnlijk heel vaak first-timers naar toe sleept
.
Willen wel, maar ik weet dat het niet gaat gebeuren, niet genoeg lefquote:
Zeker wel, het ging steeds beter en na een 10 tal blokjes zijn we de weg op gegaan. Het is wel even wennen want het verschilt behoorlijk tov autorijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is ook. Maar wel leuk toch?
Ja, dat klopt inderdaad. Ga je ook een motor kopen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker wel, het ging steeds beter en na een 10 tal blokjes zijn we de weg op gegaan. Het is wel even wennen want het verschilt behoorlijk tov autorijden
Ja dat is wel een vereiste inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Willen wel, maar ik weet dat het niet gaat gebeuren, niet genoeg lef
Je moet durven in bochten te hangen, achterop durf ik dat wel, maar zelf echt niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel een vereiste inderdaad
Dan gewoon auto blijven rijden. Is ook fijner lekker warm en droogquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je moet durven in bochten te hangen, achterop durf ik dat wel, maar zelf echt niet.
Op de motor hoeft het niet koud te zijn hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gewoon auto blijven rijden. Is ook fijner lekker warm en droog
Na het behalen van het motorrijbewijs ga ik er wel 1 kopen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Ga je ook een motor kopen?
Dat zal wel goed komen. Wat voor iets zou je willen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na het behalen van het motorrijbewijs ga ik er wel 1 kopen ja. Eerst zien te halen tho, ik vind het nog behoorlijk spannend allemaal
.
Sportmotor toch wel, bijvoorbeeld deze:quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen. Wat voor iets zou je willen?
Dus je bent niet van plan iemand achterop te nemen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sportmotor toch wel, bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na het behalen van het motorrijbewijs ga ik er wel 1 kopen ja. Eerst zien te halen tho, ik vind het nog behoorlijk spannend allemaal
.
1 voordeel, bij het lessen zit hij achterop, leer ik dat meteen aan
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus je bent niet van plan iemand achterop te nemen?
Voor langere stukken is zoiets niksquote:
Nee, dan kun je beter een toermotor pakken. Daar zit je wat meer rechtopquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voor langere stukken is zoiets niks
Dat kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Op de motor hoeft het niet koud te zijn hoor
Daaromquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter een toermotor pakken. Daar zit je wat meer rechtop.
Gewoon een kwestie van goede (warme) motorkleding!quote:
Zolang het maar niet op een uitgebouwde scooter lijkt of van die dozen aan de zijkanten heeft. Dat vind ik echt niet mooi bij een motorquote:
Die dozen zijn heel makkelijk als je op vakantie gaatquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op een uitgebouwde scooter lijkt of van die dozen aan de zijkanten heeft. Dat vind ik echt niet mooi bij een motor
True, estetisch is anders thoquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Die dozen zijn heel makkelijk als je op vakantie gaat
Ligt eraan wat je wilt doen op vakantiequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, estetisch is anders tho. Ik vind het zelf wel prettiger om met een auto op vakantie te gaan
. Deur dicht, knopje indrukken en hij is op slot
.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, estetisch is anders tho. Ik vind het zelf wel prettiger om met een auto op vakantie te gaan
. Deur dicht, knopje indrukken en hij is op slot
.
Sowieso wat extra kleding meesleurenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt doen op vakantie
Zie je, ik ben niet de enige!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso wat extra kleding meesleuren
Vetquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso wat extra kleding meesleuren
Vakantie is heerlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vet. Vorig jaar met de auto door Frankrijk gereden, 5000 kilometer afgelegd en heeeel veel gezien
Ben nog aan het kijken wat ik volgend jaar ga doen. Nu ik alleen ben hoef ik met niemand anders rekening te houdenquote:
Zou je alleen willen gaan dan? Of met zo'n groepsreis..quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben nog aan het kijken wat ik volgend jaar ga doen. Nu ik alleen ben hoef ik met niemand anders rekening te houden.
Ik denk aan een groepsreis, alleen vind ik zelf toch iets minder en zomaar op vreemde afstappen vind ik hier al lastigquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zou je alleen willen gaan dan? Of met zo'n groepsreis..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben nog aan het kijken wat ik volgend jaar ga doen. Nu ik alleen ben hoef ik met niemand anders rekening te houden.
je kan op zon 50 + cruise.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk aan een groepsreis, alleen vind ik zelf toch iets minder en zomaar op vreemde afstappen vind ik hier al lastig.
Ik zie ze niet met 49 of minder mensen vertrekken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
je kan op zon 50 + cruise.
Ben je helemaal alleen geweest?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
Weekje Parijs was ook erg leuk alleen.
Waar zou je heen willen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk aan een groepsreis, alleen vind ik zelf toch iets minder en zomaar op vreemde afstappen vind ik hier al lastig.
ik weet niet hoeveel het er zijn, maar dat is zon cruise speciaal voor 50 plussers kwa hun leeftijd enzo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie ze niet met 49 of minder mensen vertrekken eerlijk gezegd
Azie of Zuid Amerikaquote:
Ooow ik dacht dat je aantal personen bedoeldequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel het er zijn, maar dat is zon cruise speciaal voor 50 plussers kwa hun leeftijd enzo.
Tsja, dan moet je even wachten..quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Azie of Zuid Amerika. Ik heb een reis gevonden die elke maand vertrekt, blijkt dat de goedkoopste vertrekmaand volgend jaar Oktober/November is. Dat word wel heel lang wachten
(het is wel het beste moment om daar heen te gaan in die 2 maanden
)
Jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ben je helemaal alleen geweest?
Heb jij al een idee wat je volgend jaar gaat doen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je even wachten..
Dat zou niks voor mij zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaeerste keer dat ik zoiets gedaan heb. Dat ga ik zeker vaker doen.
Met de vakantie bedoel je? Nee, nog geen idee..quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij al een idee wat je volgend jaar gaat doen?
Landen die je een keer zou willen bezoeken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Met de vakantie bedoel je? Nee, nog geen idee..
Dat dacht ik ookquote:
Ja, die zijn er wel. Als ik maar met goed gezelschap benquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Landen die je een keer zou willen bezoeken?
Ik weet dat het niks voor mij is, wie moet ik dan vervelen..quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookmaar ik vond het best fijn om lekker mijn gang kunnen gaan. Er zitten zeker ook nadelen aan.
Dat laatste is imo altijd belangrijk, je zit toch 24/7 op elkaars lipquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, die zijn er wel. Als ik maar met goed gezelschap ben
Daaromquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste is imo altijd belangrijk, je zit toch 24/7 op elkaars lip.
Voordeel van een groepsreis, er zijn 23 andere reisgenoten. Altijd wel iemand met wie het kliktquote:
Klopt. Maar als ik ga, dan ga ik liever met mijn (toekomstige) vriend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voordeel van een groepsreis, er zijn 23 andere reisgenoten. Altijd wel iemand met wie het klikt
True, dat zou ik zelf ook liever willenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik ga, dan ga ik liever met mijn (toekomstige) vriend.
Met je toekomstige vriend?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, dat zou ik zelf ook liever willen
Hahaha, ik kijk wel. Groepreisje lijkt me ook wel leuk om een keer te doen en om nu iemand te gaan zoeken om mee op vakantie te gaan lijkt me ook zoiets. Ik had wel een dame die nog iemand zocht maar ze was zo ontzettend vaag in het hoe of wat dat ik er niet meer achteraan ben gegaan.quote:
Groot gelijk. Je moet wel weten waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha, ik kijk wel. Groepreisje lijkt me ook wel leuk om een keer te doen en om nu iemand te gaan zoeken om mee op vakantie te gaan lijkt me ook zoiets. Ik had wel een dame die nog iemand zocht maar ze was zo ontzettend vaag in het hoe of wat dat ik er niet meer achteraan ben gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |