Dat moet ik dus na gaan kijken. Maar goed.. het is zaterdagavond, geen praat over auto's alsjeblieftquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helaas gaat dan ook je verbruik omhoog. Een hybride moet je goed uitzoeken ja, ik betwijfel of je daar ook echt op kan besparen als je de aanschafkosten meerekent.
BMW 5 serie gok ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals? Wat is een fatsoenlijke auto? En welke kleur?
Is het mee eensch!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat moet ik dus na gaan kijken. Maar goed.. het is zaterdagavond, geen praat over auto's alsjeblieft
Waarom een Honda..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het genot van in een honda rijden is ook wat waard he
Nou, er is een model die er wel aardig uitziet EN hybride rijd. Ik weet alleen niet welk model dat is. Ik meen de grotere Civicquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het genot van in een honda rijden is ook wat waard he
Het zal wel ik heb niets met auto'squote:
Meer rijcomfortquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals? Wat is een fatsoenlijke auto? En welke kleur?
Als je over auto's praat graag met foto'squote:
Ik zou iig geen roze auto willenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Meer rijcomfortKleur maakt niet zoveel uit.
Grijstint of iets lichts iig, tenzij je standaard je airco wil aanzetten wanneer de zon tevoorschijn komtquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Meer rijcomfortKleur maakt niet zoveel uit.
Zie je, een vrouw heeft wel eens gelijk!quote:
Ja is de civic hybridquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, er is een model die er wel aardig uitziet EN hybride rijd. Ik weet alleen niet welk model dat is. Ik meen de grotere Civic.
Net als Suzuki?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Japanse techniek. Gaan niet kapot.
En onderhoud kost me bijna niks.
Regelt mijn papa
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je over auto's praat graag met foto's
Ik zeg niet dat het niets uit maaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou iig geen roze auto willen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je over auto's praat graag met foto's
Dat zie ik dan welquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grijstint of iets lichts iig, tenzij je standaard je airco wil aanzetten wanneer de zon tevoorschijn komt
Is dat een Mercedes E-Guard E Klasse 1?quote:
Directeurswagenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Die is wel groot, maar wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |