Zoals ik al zei: ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug nog naar ex-lease auto's wezen kijken, Volvo V70 station was toen iets van 14.000 en die had meen ik rond de 100.000 km gelopen.
Dat was een grote autoquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:47 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb er geen verstand van
Zelf gereden of achterop?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Ik heb van de week voor het eerst van mijn leven op een motor gezeten
Ah gaaf! Ik zat eerst regelmatig achterop, is wel leuk hoorquote:
En nu rijdt jezelf ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ah gaaf! Ik zat eerst regelmatig achterop, is wel leuk hoor
Ik vond het best spannend, ik rij al ruim 10 jaar auto en had een motor nog nooit aangeraaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ah gaaf! Ik zat eerst regelmatig achterop, is wel leuk hoor
Zou je dat wel willen?quote:
Dat is ook. Maar wel leuk toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond het best spannend, ik rij al ruim 10 jaar auto en had een motor nog nooit aangeraakt. Ik had een blok van 3 uur gepakt zodat we ook veel konden rijden, meteen de openbare weg op en een rustig wijkje opgezocht waar hij waarschijnlijk heel vaak first-timers naar toe sleept
.
Willen wel, maar ik weet dat het niet gaat gebeuren, niet genoeg lefquote:
Zeker wel, het ging steeds beter en na een 10 tal blokjes zijn we de weg op gegaan. Het is wel even wennen want het verschilt behoorlijk tov autorijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is ook. Maar wel leuk toch?
Ja, dat klopt inderdaad. Ga je ook een motor kopen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker wel, het ging steeds beter en na een 10 tal blokjes zijn we de weg op gegaan. Het is wel even wennen want het verschilt behoorlijk tov autorijden
Ja dat is wel een vereiste inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Willen wel, maar ik weet dat het niet gaat gebeuren, niet genoeg lef
Je moet durven in bochten te hangen, achterop durf ik dat wel, maar zelf echt niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel een vereiste inderdaad
Dan gewoon auto blijven rijden. Is ook fijner lekker warm en droogquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je moet durven in bochten te hangen, achterop durf ik dat wel, maar zelf echt niet.
Op de motor hoeft het niet koud te zijn hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gewoon auto blijven rijden. Is ook fijner lekker warm en droog
Na het behalen van het motorrijbewijs ga ik er wel 1 kopen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Ga je ook een motor kopen?
Dat zal wel goed komen. Wat voor iets zou je willen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na het behalen van het motorrijbewijs ga ik er wel 1 kopen ja. Eerst zien te halen tho, ik vind het nog behoorlijk spannend allemaal
.
Sportmotor toch wel, bijvoorbeeld deze:quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen. Wat voor iets zou je willen?
Dus je bent niet van plan iemand achterop te nemen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sportmotor toch wel, bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na het behalen van het motorrijbewijs ga ik er wel 1 kopen ja. Eerst zien te halen tho, ik vind het nog behoorlijk spannend allemaal
.
1 voordeel, bij het lessen zit hij achterop, leer ik dat meteen aan
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus je bent niet van plan iemand achterop te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |