weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoor je die niet al lang een breed te hebben? Tevens moet je baas die vergoeden bij aanschaf
http://www.antwoordvoorbe(...)-auLICFQMNfAodFl8Aqgquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor schijven? en moet je met die pas ergens inloggen Jofu?
Ik snap het systeem niet
tacoschijven ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Tachograafschijven.
Ik houd van mijn urenboekje.
heulegaar niequote:
Voor de urenregistratie, nieuwerwetse manier is met een digitale pas.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tacoschijven ?
[..]
heulegaar nie
Ja uh, leren is goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teringjantje mag ik weer gaan lezen... mis ik de helft hier weer
Want ik was koffiezetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een topic te openen en had JJH gedmd, maar die reageerde niet
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgepen nacht was ik wat eerder.
Maar meestal tot tegen de klok van zes op zaterdagnacht.
hmm okequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja uh, leren is goed
Dan snap je waarom ik soms zo moeilijk doe over werktijden enzo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tachograaf_(wegvervoer)#Digitale_tachograaf
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..
Ah, dat verklaard een hoop.quote:
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit aan de Melk![]()
Eerst nog werken enzulks..
* LovelyLady bergt koekjes goed opquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Way to close, huh?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bergt koekjes goed op
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorpquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Zoiets had ik gister, ik mocht draaien bij Diemen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorp
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bergt koekjes goed op
Vliegtuig vertraagd, andere collega was er al, die had mensen afgezet, en anders kwam ik helemaal niet uit met m'n rijtijden, dus was een makkelijk besluit voor de baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets had ik gister, ik mocht draaien bij Diemen.
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vliegtuig vertraagd, andere collega was er al, die had mensen afgezet, en anders kwam ik helemaal niet uit met m'n rijtijden, dus was een makkelijk besluit voor de baas
Dat is nog lulligerquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...
geboekd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...
Hoort er ook gewoon bij, en nog mazzel dat we ff koffie dronken, anders had ik nog een ruim een half uur meer kwijt geweest.quote:
Dan had je er bijna geweest jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoort er ook gewoon bij, en nog mazzel dat we ff koffie dronken, anders had ik nog een ruim een half uur meer kwijt geweest.
Schiphol is voor jullie ook bijna een uur denk ik?quote:
50 minuutjes denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Schiphol is voor jullie ook bijna een uur denk ik?
Ik kan wel een keertje over de dijk terugrijden voor de gein.
Gat in je matras en gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik moet even opgevrolijkt worden.
Beste zou keiharde neukseks zijn
ja sorry daar kan ik je niet aan helpenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik moet even opgevrolijkt worden.
Beste zou keiharde neukseks zijn
Whehequote:
Weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sorry daar kan ik je niet aan helpen
ja dat is van schiphol naar hoornquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Via jullie terug is gewoon een uur om.
Ja erg is dat he, Lola woont precies in zo'n raar puntquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Via jullie terug is gewoon een uur om.
Best onhandig ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja erg is dat he, Lola woont precies in zo'n raar punt
Wel leuke dijkjes daar hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie wonen zelf raarquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij met je koeriersbusjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Evil Killer Koeriersbusjes *rilt*![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij met je koeriersbusjes
Ze woont niet aan de dijk hoor
Naar duitsland ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, half uurtje rijden ofzo.
Awh dan ben je soort van in de buurt! Je bent in de stad zeg maarquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de Rotterdamse Haven vanavond..
Ik ben altijd in Rotterdamquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Awh dan ben je soort van in de buurt! Je bent in de stad zeg maar
Ik ook, ze woont best leuk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet waar haar huis woontOngeveer althans
Nouja als ik in Alkmaar woonde was het ook niet goed geweestquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, half uurtje rijden ofzo.
wellesquote:
Ga je hem uit het raam gooien?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
blegh ik heb suizende oren!! Ik ga mn laptop maar eens uitgooien, en gewoon even op 1 ding focussen!
Oh echt?! Ik ook! Waar zit je ergens?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben altijd in Rotterdam
Woon er zelf enzo
Coolhavenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh echt?! Ik ook! Waar zit je ergens?
Puntje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja als ik in Alkmaar woonde was het ook niet goed geweest
[..]
welles
je bent zelf een raar puntje
Meestal is iedereen hier wel welkomquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I dunno, maar daar kom ik vast nog wel achterOf niet Lola?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal is iedereen hier wel welkom
Ik sprak Michiel vannacht nog.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
UIIIIIIIIIIIT HEEEEEEEEEEEEEET RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, schatjes tot later!!
Dit gesprek gaat de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Puntje?
Jij hebt niet helemaal goed opgelet de laatste keer.
Nah dat doen we maar nietquote:
fijne avond meissiequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, schatjes tot later!!
Hij had de shift van Giel, en ik was in de uitzending.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAT?!Are you serious?
Ik heb Corton gesproken
Ik bedoelde gewoon dat ik heel lang ben.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat de verkeerde kant op
[..]
Nah dat doen we maar niet
[..]
fijne avond meissie![]()
Ik ga mezelf ook installeren op de bank ...... The Shield is waiting
Weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij had de shift van Giel, en ik was in de uitzending.
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik heel lang ben.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij had de shift van Giel, en ik was in de uitzending.
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik heel lang ben.
Ik stap rond half tien op de fiets denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog 10 minuten dan naar de zaak
Hoe lang jij nog JJH?
Dan vertrek ik al vanaf de zaakquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stap rond half tien op de fiets denk ik.
Dat zei ja al ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vet
![]()
Ik was een keer bij Corton in de uitzending
Ik wil gewoon tegen tienen in de auto zitten, ik heb tot toe nog niets staan, dus lekker kalm aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan vertrek ik al vanaf de zaakGeen minuut eerder, en ik hou daar meestal niet zo van, stipt op tijd weggaan, ik ga liever iets eerder..
Juh, 's morgens vroeg, kwam net uit Brussel en moest nog wat doen van Alblasserdam naar Tiel..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Radioheld.
Zonde dat ie gestopt is.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik hem gesproken had. IRL
quote:
TIJD VOOR BIER EN TIETENquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hup, ga dan, laat de mannen maar weer alleen hoor
Concert van Kontrust in de Melkweg waar hij ook was en zelfs een nummer meespeeldequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Keer naar opnames van dat liveprogramma geweest?
Ik heb Giel gesproken afgelopen december, bij het glazen huis.
Voor zover dat kan, bij die brievenbus.
Touringcar zit toch een wc in?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga nog snel pissen en wat drinken (ja niet slim, I know..) En dan de auto in
Tieten zijn wel in de buurt, Bier heb ik niet in huis.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
TIJD VOOR BIER EN TIETENOh wacht.. jullie moeten nog werken
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga nog snel pissen en wat drinken (ja niet slim, I know..) En dan de auto in
Gaaf.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Concert van Kontrust in de Melkweg waar hij ook was en zelfs een nummer meespeelde
Was zeker gaaf jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf.
Die man kan wel met een gitaar overweg.,
Niet op de motert?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was zeker gaaf jaHelaas moest ik eerder weg, want volgende dag naar school en laatste trein moeten hebben
Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sta ik op de zaak, is m'n bus er nog nietdrama vandaag met de bussen...
Het ging om de hoogte en ook t synchroon springen. Wel verdiend imo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Godver wat is dat sterren springen toch een kut programma. "Jij krijgt van mij een 10" met zo'n simpele kut sprong (ook al is het vanaf 10m)
Euw, in dat geval:quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging om de hoogte en ook t synchroon springen. Wel verdiend imo.
Ach gossiequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf.... Vuurwerk...
Kleine uk overstuur wakker
Ahwquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf.... Vuurwerk...
Kleine uk overstuur wakker
Jofu en JJH moeten werkenquote:
Ahwquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef Tally het volgende:
En ik probeer mn avondeten binnen te houden en bedenken of ik daarna maar ga slapen of zo
Jij kan dat. Want jijquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:59 schreef Tally het volgende:
En ik probeer mn avondeten binnen te houden en bedenken of ik daarna maar ga slapen of zo
Guitaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben aan het lyrics schrijven
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, alles lekker hierquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles wel broeder? Lekker aan het pils ?
Drank?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik lig plat op de bank! Als ik beweeg dan draait mijn wereld een beetje te snel!
Ja ik kan wel gaan slapen?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: je eten binnen houdenMaar dat klinkt niet zo charmant.
Goedzo, moet ik ook eens doen. Voor school moesten we lyrics schrijven op n nummer van Gers Pardoel. Toen heb ik er zelf nog een gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dronken ben en misselijk, dan steek ik mijn vinger in mijn strot. Het is even klote, maar je slaapt heerlijk dan. Ipv vechten er tegen, en draaien in je bed enzo hahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja als ik ga slapen hoef ik misschien niet zo hard mn best te doen.
Aan de andere kant, kan ik wel slapen
truequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik dronken ben en misselijk, dan steek ik mijn vinger in mijn strot. Het is even klote, maar je slaapt heerlijk dan. Ipv vechten er tegen, en draaien in je bed enzo hahaha
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik MOET deze gewoon even posten, sorry
[ afbeelding ]
Ik hoef de vinger er niet in te steken. En het is niet door drankquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik dronken ben en misselijk, dan steek ik mijn vinger in mijn strot. Het is even klote, maar je slaapt heerlijk dan. Ipv vechten er tegen, en draaien in je bed enzo hahaha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
O ja als ik gezopen heb dan slaap ik heerlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik slaap als een blok als ik gezopen en misselijk ben.
Alleen de volgende ochtend pleurde ik zowat om omdat ik naar de wc moest rennen en ineens keiharde buikkramp kreeg[/ einde niet-charmant modus]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik slaap als een blok als ik gezopen en misselijk ben.
Alleen de volgende ochtend pleurde ik zowat om omdat ik naar de wc moest rennen en ineens keiharde buikkramp kreeg[/ einde niet-charmant modus]
ruilen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
Ik kots nooit als ik misselijk ben, lukt gewoon niet.
Ik kots veeeeeeel t e makkelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
Dat dacht ik ook, maar veel vlees van het wokrestaurant + bier was niet zon goeie combi. Sinds toen heb ik een hekel aan wokrestaurantsquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
lol ik heb dat ook eens gehad bij een wokrestaurantquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar veel vlees van het wokrestaurant + bier was niet zon goeie combi. Sinds toen heb ik een hekel aan wokrestaurants
gooi het eruitquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij zit ik vol woede ofzo
Die tekst is niet zo lievvv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Volgens mij had ik dat ook jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lol ik heb dat ook eens gehad bij een wokrestaurant
maar volgens mij lag dat ook aan t feit dat ik de rest van die dag echt verdomde slecht (weinig) gegeten had
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gooi het eruitVind het nog niet goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
kut ehquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het nog niet goed genoegben wel benieuwd nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* JijHebtGeenRokje koopt een biertje in de Stam voor gitaartjeWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
En m'n klasgenoten destijds maar zeggen: hou nou eens op met drinken, dat gaat niet goed straksquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kut eh.. valt de hele boel verkeerd
gelukkig heb ik sinds 2 dagen m'n eetpatroon weer een beetje normaal.. afgelopen 1,5 week gigantisch slecht gegeten ook O.o
eigenwijsheid.. dat ken ik ook welquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En m'n klasgenoten destijds maar zeggen: hou nou eens op met drinken, dat gaat niet goed straksEigenwijs mannetje dat ik ben
Ik ook, ben niet eens aangekomen
Ik ben daarvoor een kilo of 5 aangekomen. Nu hang ik rond de 63-64kg, maar er mag nog wel 10-20kg bij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenwijsheid.. dat ken ik ook wel
en ook dat laatste.. soms best irritant.. t kan bij mij echt geen kwaad om wat aan te komen, maar het komt er gewoon (nog) niet van
dat klinkt behoorlijk licht ja, hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben daarvoor een kilo of 5 aangekomen. Nu hang ik rond de 63-64kg, maar er mag nog wel 10-20kg bij.
1.82. Zit nét op het randje qua BMI geloof ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt behoorlijk licht ja, hoe lang ben je?
bohh jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1.82. Zit nét op het randje qua BMI geloof ik.
Kijk even wat geile lesboscenes anders.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
iemand.. vertel me dat ik geen hete lesboscenes moet gaan kijken
Ik eronder maar ik weeg dan ook 60 kg en ben 181 cmquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1.82. Zit nét op het randje qua BMI geloof ik.
okquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kijk even wat geile lesboscenes anders.
Omnom, ik houd van kleinere vrouwen als ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bohh ja
ik 1.68 en 54/55 kg zal het nu denk ik zijn
Maand of 1,5 geleden woog ik nog 57. Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eronder maar ik weeg dan ook 60 kg en ben 181 cm
29quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnom, ik houd van kleinere vrouwen als ik
[..]
Maand of 1,5 geleden woog ik nog 57. Hoe oud ben je?
ik ook........ oh w8 :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnom, ik houd van kleinere vrouwen als ik
[..]
Maand of 1,5 geleden woog ik nog 57. Hoe oud ben je?
Ah oke, ikke 20.quote:
Ik had een date die 30cm!!!! kleiner was als ik, dat is toch wel vrij irritant.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook........ oh w8 :$
nah niet VEEL kleiner tho.. ietsjes.. of evenlang.. of NET een paar centimeter langer, maar niet teveel, anders voel ik me teveel het "vrouwtje"
Ik ken niet gek veel vrouwen die minder dan 20 cm kleiner zijn dan ik hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, ikke 20.
[..]
Ik had een date die 30cm!!!! kleiner was als ik, dat is toch wel vrij irritant.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, ikke 20.
[..]
nee dat hoeft van mij dan ook weer niet nee (in mijn geval zou dat dan ook een lilliputter zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, ikke 20.
[..]
ja maar jij bent 1.95? Dat scheelt 13cm met mij, dus dan heb je dat al snel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken niet gek veel vrouwen die minder dan 20 cm kleiner zijn dan ik hoor
M'n ex was 18cm kleinerquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaarmijn ex was 25cm kleiner.
Jup, 1.95quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ja maar jij bent 1.95? Dat scheelt 13cm met mij, dus dan heb je dat al snel.
[..]
M'n ex was 18cm kleiner
Ging ook wel een beetje ver. Was vrij onhandig ook met zoenenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee dat hoeft van mij dan ook weer niet nee (in mijn geval zou dat dan ook een lilliputter zijn)
ja daarom.. lijkt me ontzettend vervelendquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ging ook wel een beetje ver. Was vrij onhandig ook met zoenen
Ja, dat was een bijzondere ervaring, welquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
bedankt trouwens dat je me liet kijken gitaartje![]()
ok nee wacht..
[ afbeelding ]
Nekblessures allesquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom.. lijkt me ontzettend vervelend
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was een bijzondere ervaring, wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
maakt nie uuuuuuuuuuuuiiiitquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat gaat lastig middenin een stad
Blauw?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Sodeju wat is het blauwig ineens
Want to try?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maakt nie uuuuuuuuuuuuiiiit
En terrecht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef AppelCake het volgende:
bier, ik mag nog geen sterke drank van mijn ouders.
Jij bent al blauwquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik drink bier, langzaam aan ga ik richting blauw toe. Goed teken.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Guitarist is een baas. Laatst gaf hij een blonde vrouw een massage, ze kwam binnen 2 minuten klaar. sindsdien wist ik dat ik ook een keer een massage van hem wil.
*kleed zich omquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok, regel jij het meisje?![]()
quote:
Euw dat, ja dat viel me ook al opquote:
teringquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*kleed zich om*
[..]
[..]
Euw dat, ja dat viel me ook al op
Guitarist is een baas. Laatst gaf hij een blonde vrouw een massage, ze kwam binnen 2 minuten klaar. sindsdien wist ik dat ik ook een keer een massage van hem wil.
Oh monoquote:
sowiesoquote:
Voor jou staat de PM altijd open, jeweetquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh mono
Ik aanbood je al maar nu ben je blauw...jesus wat geil...
Oh wacht we zitten niet in.onz
Godver, ik ben vandaag net naar de kapper geweestquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso
wil je vlechtjes wel zien gr gr :$
Leuke chick, die zich aanmelddequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef AppelCake het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik drink bier, langzaam aan ga ik richting blauw toe. Goed teken.
Bij mij ben jij juist het minst blauw.
beetje jammer wel jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godver, ik ben vandaag net naar de kapper geweest
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor jou staat de PM altijd open, jeweet
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje jammer wel jaAnders had het wel gekund denk ik, van die mini vlechtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezierquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dont keep ur hopes up
Aflevering verder afkijken![]()
Ssssst, ik zag die eerst niet en heb binnen een paar seconden veranderd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leuke chick, die zich aanmeldde![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ssssst, ik zag die eerst niet en heb binnen een paar seconden veranderd.
dat vind ik wel erotiserend ja :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders had het wel gekund denk ik, van die mini vlechtjes
[..]
Veel plezier
't staat niet bij mij, ik zeg 't jequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik wel erotiserend ja :$
De streep:quote:After all, now it’s over
I’m just glad I’ve lost you
After all, now it’s over
I’m just glad you’re gone
nu verpest je t weer helemaal eh?!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
't staat niet bij mij, ik zeg 't je
En als ik t laat groeien gaat t krullen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo en nu ga ik weer normaal doen en rustig zitten en normaal doen
Nou dan ga je mij toch eens zorgvuldig inspecterenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu verpest je t weer helemaal eh?!![]()
en ik heb al een je streepje gezeten gitaar![]()
Dat past niet echt bij het beoogde genre ben ik bang.quote:
ik kan toch wel auditie doen? Welk genre zoekt u precies?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat past niet echt bij het beoogde genre ben ik bang.
We nemen nog contact met je op.
ja maar.. ik.. maar.. ja.. nee maarre.. ohquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou dan ga je mij toch eens zorgvuldig inspecteren
Lekkerquote:
Ja, nu sta je met je mond vol tanden héquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
klootvioluhhh
[..]
ja maar.. ik.. maar.. ja.. nee maarre.. oh
soberzo schrikbarend.. soberzoquote:
beetje wel.. ik stop er wel wijn bijquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LekkerMis ik dat ook nog eens
[..]
Ja, nu sta je met je mond vol tanden hé
Ja, je mag altijd auditie doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:49 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik kan toch wel auditie doen? Welk genre zoekt u precies?
Het ergste.. je mist mij ! dat zou ik zelf echt heel erg vinden.. mij missen die in een rokje met laarzen op de bank nibb its eetquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LekkerMis ik dat ook nog eens
[..]
Ja, nu sta je met je mond vol tanden hé
Mastermoviesquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
klootvioluhhh
[..]
ja maar.. ik.. maar.. ja.. nee maarre.. oh
Heb je ook nog een beetje drank voor mij? Alles is op hierquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soberzo schrikbarend.. soberzo![]()
[..]
beetje wel.. ik stop er wel wijn bij![]()
Ik baal er flink van jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het ergste.. je mist mij ! dat zou ik zelf echt heel erg vinden.. mij missen die in een rokje met laarzen op de bank nibb its eet
ja hoiquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:51 schreef schrikbarend het volgende:
knetterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
heerlijk.. stukje jeugdsentimentquote:
genoeg drank hier, ik deel wel, maar van m'n navel blijf je afquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je ook nog een beetje drank voor mij? Alles is op hier
Drinken uit elkaars navel (zonder pluis)?
[..]
Ik baal er flink van ja
waaromquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef schrikbarend het volgende:
ik kijk iets met een bevalling en zo
He shitquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
genoeg drank hier, ik deel wel, maar van m'n navel blijf je af
gaan we chimi's hosselen in da club G :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He shitDan kom ik wel voor de drank
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
geen idee en ik moet staan om de afstandsbediening te pakken, dat doen we mooi niet
Wil je even begrijpelijke taal spreken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaan we chimi's hosselen in da club G :$
In de Stam?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaan we chimi's hosselen in da club G :$
ik zou het wel doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
geen idee en ik moet staan om de afstandsbediening te pakken, dat doen we mooi niet
gwn tock so die chickies verzieren jwz :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je even begrijpelijke taal spreken?
ik weet niet of daar nu nog wat leuks komt? maar het is een optie jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de Stam?
Drizzt en ik waren eens bruut bezig met pitchers daar.
1 pitcher was op binnen de minuut
Oh, i'm inquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gwn tock so die chickies verzieren jwz :$
meisjes versieren met slingers bedoelde ik
en na de kerst aftuigenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gwn tock so die chickies verzieren jwz :$
meisjes versieren met slingers bedoelde ik
Ging wel snel. Is anderhalf liter bier ofzo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet niet of daar nu nog wat leuks komt? maar het is een optie ja
hahaha stelletje bazen![]()
ik tuig helemaal niemand af tenzij ik wel iemand aftuig en dan zijn er blauwe ballen in het spelquote:
Noteert dat ze schrikbarend na kerst nooit meetquote:
Met jou maak ik dus geen ruziequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik tuig helemaal niemand af tenzij ik wel iemand aftuig en dan zijn er blauwe ballen in het spel
quote:
denk het wel zoiets ja.. sjeuzus hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging wel snel. Is anderhalf liter bier ofzo?
ik mag jou wel.. denk wel dat je veilig bentquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met jou maak ik dus geen ruzie
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de Stam?
Drizzt en ik waren eens bruut bezig met pitchers daar.
1 pitcher was op binnen de minuut
Zuipheldquote:
Baas van het goddelijk natquote:
bij goddelijk nat denk ik aan vrouwen.. dat bedoel je vast niet ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Baas van het goddelijk nat
Ja, ken er wel wat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ben je trouwens een beetje bekend met t personeel in de stam gitaar?
en dan vnml met personeel van lang geleden?
1 van mijn exen heeft daar nog achter de bar gestaan
ditquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij goddelijk nat denk ik aan vrouwen.. dat bedoel je vast niet ..
Het ging over bier, maar natte kutjes zijn ook fijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kutjes altijd boven bierquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het ging over bier, maar natte kutjes zijn ook fijn
Eindheldquote:
Bier uit kutjes drinkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kutjes altijd boven bier
lijkt me niet goed voor de zuurgraad enzoquote:
Goed leegdrinken dusquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt me niet goed voor de zuurgraad enzokrijg je een schimmelkut van denk ik
Mwoh, gewoon glas bier erin drukken, bek d'r an zet'n en het vrouwtje laten schenkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt me niet goed voor de zuurgraad enzokrijg je een schimmelkut van denk ik
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, gewoon glas bier erin drukken, bek d'r an zet'n en het vrouwtje laten schenken
Rawrquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een testosteron in het topic.. bijna om eng van te worden
* Knetterkrankjorum komt aanrennen en pakt rokje onder de arm.. wild wapperend met haar vrije arm jaagt ze de moordadige mot weg.. dan legt ze rokje teder op de bank/bed en springt uit het raamquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word aangevallen door een motje HALP
Ik zag een filmpje voor mequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum komt aanrennen en pakt rokje onder de arm.. wild wapperend met haar vrije arm jaagt ze de moordadige mot weg.. dan legt ze rokje teder op de bank/bed en springt uit het raarm
I was never there
Dus eh... je rent nu weg in de blote kont?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum komt aanrennen en pakt rokje onder de arm.. wild wapperend met haar vrije arm jaagt ze de moordadige mot weg.. dan legt ze rokje teder op de bank/bed en springt uit het raarm
I was never there
* JijHebtGeenRokje kijkt verdwaast in het rondquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum komt aanrennen en pakt rokje onder de arm.. wild wapperend met haar vrije arm jaagt ze de moordadige mot weg.. dan legt ze rokje teder op de bank/bed en springt uit het raam
I was never there
* -_Guitarist_- kijkt hoe het met Rokje is en troost haar met zijn grote, gespierde, mannelijke, behaarde armen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus eh... je rent nu weg in de blote kont?
* Drizzt_DoUrden jaagt achter Knetje aan
Knetjuh me sgatjuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |