weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoor je die niet al lang een breed te hebben? Tevens moet je baas die vergoeden bij aanschaf
http://www.antwoordvoorbe(...)-auLICFQMNfAodFl8Aqgquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor schijven? en moet je met die pas ergens inloggen Jofu?
Ik snap het systeem niet
tacoschijven ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Tachograafschijven.
Ik houd van mijn urenboekje.
heulegaar niequote:
Voor de urenregistratie, nieuwerwetse manier is met een digitale pas.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tacoschijven ?
[..]
heulegaar nie
Ja uh, leren is goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teringjantje mag ik weer gaan lezen... mis ik de helft hier weer
Want ik was koffiezetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een topic te openen en had JJH gedmd, maar die reageerde niet
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgepen nacht was ik wat eerder.
Maar meestal tot tegen de klok van zes op zaterdagnacht.
hmm okequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja uh, leren is goed
Dan snap je waarom ik soms zo moeilijk doe over werktijden enzo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tachograaf_(wegvervoer)#Digitale_tachograaf
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..
Ah, dat verklaard een hoop.quote:
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit aan de Melk![]()
Eerst nog werken enzulks..
* LovelyLady bergt koekjes goed opquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Way to close, huh?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bergt koekjes goed op
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorpquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Zoiets had ik gister, ik mocht draaien bij Diemen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorp
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bergt koekjes goed op
Vliegtuig vertraagd, andere collega was er al, die had mensen afgezet, en anders kwam ik helemaal niet uit met m'n rijtijden, dus was een makkelijk besluit voor de baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets had ik gister, ik mocht draaien bij Diemen.
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vliegtuig vertraagd, andere collega was er al, die had mensen afgezet, en anders kwam ik helemaal niet uit met m'n rijtijden, dus was een makkelijk besluit voor de baas
Dat is nog lulligerquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...
geboekd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...
Hoort er ook gewoon bij, en nog mazzel dat we ff koffie dronken, anders had ik nog een ruim een half uur meer kwijt geweest.quote:
Dan had je er bijna geweest jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoort er ook gewoon bij, en nog mazzel dat we ff koffie dronken, anders had ik nog een ruim een half uur meer kwijt geweest.
Schiphol is voor jullie ook bijna een uur denk ik?quote:
50 minuutjes denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Schiphol is voor jullie ook bijna een uur denk ik?
Ik kan wel een keertje over de dijk terugrijden voor de gein.
Gat in je matras en gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik moet even opgevrolijkt worden.
Beste zou keiharde neukseks zijn
ja sorry daar kan ik je niet aan helpenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik moet even opgevrolijkt worden.
Beste zou keiharde neukseks zijn
Whehequote:
Weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sorry daar kan ik je niet aan helpen
ja dat is van schiphol naar hoornquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Via jullie terug is gewoon een uur om.
Ja erg is dat he, Lola woont precies in zo'n raar puntquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Via jullie terug is gewoon een uur om.
Best onhandig ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja erg is dat he, Lola woont precies in zo'n raar punt
Wel leuke dijkjes daar hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie wonen zelf raarquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij met je koeriersbusjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Evil Killer Koeriersbusjes *rilt*![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij met je koeriersbusjes
Ze woont niet aan de dijk hoor
Naar duitsland ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, half uurtje rijden ofzo.
Awh dan ben je soort van in de buurt! Je bent in de stad zeg maarquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de Rotterdamse Haven vanavond..
Ik ben altijd in Rotterdamquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Awh dan ben je soort van in de buurt! Je bent in de stad zeg maar
Ik ook, ze woont best leuk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet waar haar huis woontOngeveer althans
Nouja als ik in Alkmaar woonde was het ook niet goed geweestquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, half uurtje rijden ofzo.
wellesquote:
Ga je hem uit het raam gooien?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
blegh ik heb suizende oren!! Ik ga mn laptop maar eens uitgooien, en gewoon even op 1 ding focussen!
Oh echt?! Ik ook! Waar zit je ergens?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben altijd in Rotterdam
Woon er zelf enzo
Coolhavenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh echt?! Ik ook! Waar zit je ergens?
Puntje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja als ik in Alkmaar woonde was het ook niet goed geweest
[..]
welles
je bent zelf een raar puntje
Meestal is iedereen hier wel welkomquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I dunno, maar daar kom ik vast nog wel achterOf niet Lola?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal is iedereen hier wel welkom
Ik sprak Michiel vannacht nog.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
UIIIIIIIIIIIT HEEEEEEEEEEEEEET RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, schatjes tot later!!
Dit gesprek gaat de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Puntje?
Jij hebt niet helemaal goed opgelet de laatste keer.
Nah dat doen we maar nietquote:
fijne avond meissiequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, schatjes tot later!!
Hij had de shift van Giel, en ik was in de uitzending.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAT?!Are you serious?
Ik heb Corton gesproken
Ik bedoelde gewoon dat ik heel lang ben.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat de verkeerde kant op
[..]
Nah dat doen we maar niet
[..]
fijne avond meissie![]()
Ik ga mezelf ook installeren op de bank ...... The Shield is waiting
Weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij had de shift van Giel, en ik was in de uitzending.
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik heel lang ben.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij had de shift van Giel, en ik was in de uitzending.
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik heel lang ben.
Ik stap rond half tien op de fiets denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog 10 minuten dan naar de zaak
Hoe lang jij nog JJH?
Dan vertrek ik al vanaf de zaakquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stap rond half tien op de fiets denk ik.
Dat zei ja al ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vet
![]()
Ik was een keer bij Corton in de uitzending
Ik wil gewoon tegen tienen in de auto zitten, ik heb tot toe nog niets staan, dus lekker kalm aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan vertrek ik al vanaf de zaakGeen minuut eerder, en ik hou daar meestal niet zo van, stipt op tijd weggaan, ik ga liever iets eerder..
Juh, 's morgens vroeg, kwam net uit Brussel en moest nog wat doen van Alblasserdam naar Tiel..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Radioheld.
Zonde dat ie gestopt is.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik hem gesproken had. IRL
quote:
TIJD VOOR BIER EN TIETENquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hup, ga dan, laat de mannen maar weer alleen hoor
Concert van Kontrust in de Melkweg waar hij ook was en zelfs een nummer meespeeldequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Keer naar opnames van dat liveprogramma geweest?
Ik heb Giel gesproken afgelopen december, bij het glazen huis.
Voor zover dat kan, bij die brievenbus.
Touringcar zit toch een wc in?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga nog snel pissen en wat drinken (ja niet slim, I know..) En dan de auto in
Tieten zijn wel in de buurt, Bier heb ik niet in huis.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
TIJD VOOR BIER EN TIETENOh wacht.. jullie moeten nog werken
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga nog snel pissen en wat drinken (ja niet slim, I know..) En dan de auto in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |