weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoor je die niet al lang een breed te hebben? Tevens moet je baas die vergoeden bij aanschaf
http://www.antwoordvoorbe(...)-auLICFQMNfAodFl8Aqgquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor schijven? en moet je met die pas ergens inloggen Jofu?
Ik snap het systeem niet
tacoschijven ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Tachograafschijven.
Ik houd van mijn urenboekje.
heulegaar niequote:
Voor de urenregistratie, nieuwerwetse manier is met een digitale pas.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tacoschijven ?
[..]
heulegaar nie
Ja uh, leren is goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teringjantje mag ik weer gaan lezen... mis ik de helft hier weer
Want ik was koffiezetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een topic te openen en had JJH gedmd, maar die reageerde niet
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgepen nacht was ik wat eerder.
Maar meestal tot tegen de klok van zes op zaterdagnacht.
hmm okequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja uh, leren is goed
Dan snap je waarom ik soms zo moeilijk doe over werktijden enzo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tachograaf_(wegvervoer)#Digitale_tachograaf
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bummer.. Al die dronken kipjes in je taxi met hun lekkende poezen enzo..
Ah, dat verklaard een hoop.quote:
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit aan de Melk![]()
Eerst nog werken enzulks..
* LovelyLady bergt koekjes goed opquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Way to close, huh?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bergt koekjes goed op
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorpquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga weinig van de horeca vanavond meekrijgen. Rondje schiphol vannacht.
Zoiets had ik gister, ik mocht draaien bij Diemen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me saai.. Ik was er vanmiddag.. Nouja, bijna.. Ik mocht omkeren bij Hoofddorp
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bergt koekjes goed op
Vliegtuig vertraagd, andere collega was er al, die had mensen afgezet, en anders kwam ik helemaal niet uit met m'n rijtijden, dus was een makkelijk besluit voor de baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets had ik gister, ik mocht draaien bij Diemen.
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vliegtuig vertraagd, andere collega was er al, die had mensen afgezet, en anders kwam ik helemaal niet uit met m'n rijtijden, dus was een makkelijk besluit voor de baas
Dat is nog lulligerquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...
geboekd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, bij mij was er gewoon wat verkeerd geboekd...
Hoort er ook gewoon bij, en nog mazzel dat we ff koffie dronken, anders had ik nog een ruim een half uur meer kwijt geweest.quote:
Dan had je er bijna geweest jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoort er ook gewoon bij, en nog mazzel dat we ff koffie dronken, anders had ik nog een ruim een half uur meer kwijt geweest.
Schiphol is voor jullie ook bijna een uur denk ik?quote:
50 minuutjes denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Schiphol is voor jullie ook bijna een uur denk ik?
Ik kan wel een keertje over de dijk terugrijden voor de gein.
Gat in je matras en gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik moet even opgevrolijkt worden.
Beste zou keiharde neukseks zijn
ja sorry daar kan ik je niet aan helpenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik moet even opgevrolijkt worden.
Beste zou keiharde neukseks zijn
Whehequote:
Weet ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sorry daar kan ik je niet aan helpen
ja dat is van schiphol naar hoornquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Via jullie terug is gewoon een uur om.
Ja erg is dat he, Lola woont precies in zo'n raar puntquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Via jullie terug is gewoon een uur om.
Best onhandig ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja erg is dat he, Lola woont precies in zo'n raar punt
Wel leuke dijkjes daar hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie wonen zelf raarquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |