Nou, gewoon nog eens doen danquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat heeft in het verleden ook voor mij gewerkt
Ik ook, maar ze komt op een mooie derde plaats na Gerrie en die chick van de Paralympics.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond je blonde schone van BNN er leuker uitzien loefje.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
In de wereld: hetzelfde
Op FOK!: veel groter
Amper? Dat gebeurt amper amperquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar lopen er toch meer van rond. En die komen vanzelf op je af, andersom gebeurt dat amper.
Mannen komen op ons (vrouwen) af?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar lopen er toch meer van rond. En die komen vanzelf op je af, andersom gebeurt dat amper.
Er zitten meer mannen dan vrouwen op dit forum dus de kans is gewoon groter.quote:
Knappe vrouw was dat wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze komt op een mooie derde plaats na Gerrie en die chick van de Paralympics.
Dat gaat een beetje lastig, ik kom niet meer op de plek waar ik m'n 1e vrienden heb ontmoet en de andere plek kom ik ook nooit meer, mede omdat ik daar niks te doen had.quote:
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mannen komen op ons (vrouwen) af?
Yep, lekker ouderwets!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Sorry, ik hield me inquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Amper? Dat gebeurt amper amper
Dat kan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zitten meer mannen dan vrouwen op dit forum dus de kans is gewoon groter.
Welke?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze komt op een mooie derde plaats na Gerrie en die chick van de Paralympics.
Mits je met je kont schudtquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig, ik kom niet meer op de plek waar ik m'n 1e vrienden heb ontmoet en de andere plek kom ik ook nooit meer, mede omdat ik daar niks te doen had.
Marlou van Rhijn, die hardloopster.quote:
Daarom zeg ik ook meestal.quote:
Ik weet niet echt namenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb zin om foto's van echt knappe vrouwen te posten, maar ik kan geen naam bedenken
Okee dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |