Mannenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, het is het beste andere geslacht dat er is he?
Zit dat programma vol met taalfouten ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar zo mooi.
Alleen ze doet mee aan het domste programma allertijden.
Foto en uitleg?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar zo mooi.
Alleen ze doet mee aan het domste programma allertijden.
Ah man, er lopen zo veel knappe vrouwen in Leiden rond!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, met een paar vrienden.
[..]
Neuh, lijkt me sterk daar.
Daar lopen geen knappe vrouwen rond.
Je kunt ze overal tegenkomen..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je moet er toch op uit om iemand tegen te komen of niet dan?
Waar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen lijkt het wel alsof er veel meer mannen dan vrouwen zijn of zo, net als op fok!
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen lijkt het wel alsof er veel meer mannen dan vrouwen zijn of zo, net als op fok!
Op fok, waar ze lekker achter hun scherm zitten, compleet met bruin gelaat en spierwitte rest-van-het-lijfquote:
Maar wat is de kans om een leuke man tegen te komen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om ergens anders een leuke vrouw tegen te komen
Net iets groter dan de jackpot te winnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Maar wat is de kans om een leuke man tegen te komen?
Ligt er aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 op 1 afspreken met ze.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
helaas, waar vrouwen zijn, zijn ook mannen en ik ben altijd de sloomste lol
Ja, dat heeft in het verleden ook voor mij gewerktquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 op 1 afspreken met ze.
In de wereld: hetzelfdequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
I like those oddsquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net iets groter dan de jackpot te winnen.
Dan let jij beter op dan ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah man, er lopen zo veel knappe vrouwen in Leiden rond!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier een foto
Ken je dat programma met dat schoonspringen? Daar doet ze aan mee.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net iets groter dan de jackpot te winnen.
Daar lopen er toch meer van rond. En die komen vanzelf op je af, andersom gebeurt dat amper.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nou, gewoon nog eens doen danquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat heeft in het verleden ook voor mij gewerkt
Ik ook, maar ze komt op een mooie derde plaats na Gerrie en die chick van de Paralympics.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond je blonde schone van BNN er leuker uitzien loefje.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
In de wereld: hetzelfde
Op FOK!: veel groter
Amper? Dat gebeurt amper amperquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar lopen er toch meer van rond. En die komen vanzelf op je af, andersom gebeurt dat amper.
Mannen komen op ons (vrouwen) af?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar lopen er toch meer van rond. En die komen vanzelf op je af, andersom gebeurt dat amper.
Er zitten meer mannen dan vrouwen op dit forum dus de kans is gewoon groter.quote:
Knappe vrouw was dat wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze komt op een mooie derde plaats na Gerrie en die chick van de Paralympics.
Dat gaat een beetje lastig, ik kom niet meer op de plek waar ik m'n 1e vrienden heb ontmoet en de andere plek kom ik ook nooit meer, mede omdat ik daar niks te doen had.quote:
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mannen komen op ons (vrouwen) af?
Yep, lekker ouderwets!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Sorry, ik hield me inquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Amper? Dat gebeurt amper amper
Dat kan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zitten meer mannen dan vrouwen op dit forum dus de kans is gewoon groter.
Welke?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze komt op een mooie derde plaats na Gerrie en die chick van de Paralympics.
Mits je met je kont schudtquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig, ik kom niet meer op de plek waar ik m'n 1e vrienden heb ontmoet en de andere plek kom ik ook nooit meer, mede omdat ik daar niks te doen had.
Marlou van Rhijn, die hardloopster.quote:
Daarom zeg ik ook meestal.quote:
Ik weet niet echt namenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb zin om foto's van echt knappe vrouwen te posten, maar ik kan geen naam bedenken
Okee dan.quote:
Tsja, daar heb ik wel meer kans omdat ik daar minder concurrentie heb/had. Dan wil het nog wel eens lukken.quote:
Ik heb nog wel een paar leuke jonge dames gezien bij de paralympics. Die zwemster bvquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Marlou van Rhijn, die hardloopster.
Die is nog mooi als ze een WR aan het lopen is.
Hier?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar heb ik wel meer kans omdat ik daar minder concurrentie heb/had. Dan wil het nog wel eens lukken.
Maar het laatste jaar op laatstgenoemde plek niks meer gezien en de 1e plek kom ik niet meer. Moet dus een andere plek gaan zoeken. Maar de vraag is dan...waar?
Op fok? Nah, te veel concurrentiequote:
Lolquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op fok? Nah, te veel concurrentie![]()
Ik kan niet op tegen die geile hyena's want ben er zelf geen
Ben ik een geile hyena?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag ik bij jullie club horen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon brothers in arms bro....and loosing the war lol
Permission Grantedquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik bij jullie club horen?
Mag ik de club troosten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik bij jullie club horen?
Lucky mequote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon brothers in arms bro....and loosing the war lol
Ja dat magquote:
Ga je Roosvicee voor ons halen?quote:
Vertelquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal foute ideeen nu
Ja, hoe krijgen ze het toch voor elkaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt fascinerend hoe snel sommige mannen op FOK! duiken op alles met een kut.
Voordat je het weet hebben ze al een date met iemand.
Jaquote:
Ben je nu bang?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
TE-RING, kei-harde knal buiten!
Hoorde de ramen vibreren!!!
Mooi hè, zit er ook nog een autoalarmpje bij voor de sfreer?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leipe shit ouwequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zeg...quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, ik denk dat het vuurwerk was.
Als ik nog iets hoor, bel ik gewoon de politie
Goedenavond!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik schrok me echt laveloos! Was in 1 keer klap helemaal wakker!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, mans own business etc you know
Ach, jullie hebben vast ook wel geheimpjes voor ons mannen. Ik kan het weten, m'n zusje heeft me alles verteld!quote:
Wat voor geheimen moeten wij (ik) hebben dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben vast ook wel geheimpjes voor ons mannen. Ik kan het weten, m'n zusje heeft me alles verteld!
Oh vertel wat voor geheimen hebben vrouwen dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben vast ook wel geheimpjes voor ons mannen. Ik kan het weten, m'n zusje heeft me alles verteld!
Nee, volgens mij niet. Maar deze huizen zijn dan ook goed geisoleerd, dus ik hoor echt heel weinig van wat er buiten gebeurt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zit er ook nog een autoalarmpje bij voor de sfreer?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat voor geheimen moeten wij (ik) hebben dan?
Ben 't vergetenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vertel wat voor geheimen hebben vrouwen dan?
Ik ben ook wel benieuwd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vertel wat voor geheimen hebben vrouwen dan?
Tss. Durf je nu niet meerquote:
Dat denk ik ook jaquote:
Ik weet van niks..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij weet ze al!
Fris mijn geheugen eens even op wil je?
Je wilt wel erg graag DM's he?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tss. Durf je nu niet meer? Stuur me maar een DM, dan lees ik het wel haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |