Mannenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, het is het beste andere geslacht dat er is he?
Zit dat programma vol met taalfouten ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar zo mooi.
Alleen ze doet mee aan het domste programma allertijden.
Foto en uitleg?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar zo mooi.
Alleen ze doet mee aan het domste programma allertijden.
Ah man, er lopen zo veel knappe vrouwen in Leiden rond!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, met een paar vrienden.
[..]
Neuh, lijkt me sterk daar.
Daar lopen geen knappe vrouwen rond.
Je kunt ze overal tegenkomen..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je moet er toch op uit om iemand tegen te komen of niet dan?
Waar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen lijkt het wel alsof er veel meer mannen dan vrouwen zijn of zo, net als op fok!
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen lijkt het wel alsof er veel meer mannen dan vrouwen zijn of zo, net als op fok!
Op fok, waar ze lekker achter hun scherm zitten, compleet met bruin gelaat en spierwitte rest-van-het-lijfquote:
Maar wat is de kans om een leuke man tegen te komen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om ergens anders een leuke vrouw tegen te komen
Net iets groter dan de jackpot te winnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Maar wat is de kans om een leuke man tegen te komen?
Ligt er aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 op 1 afspreken met ze.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
helaas, waar vrouwen zijn, zijn ook mannen en ik ben altijd de sloomste lol
Ja, dat heeft in het verleden ook voor mij gewerktquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 op 1 afspreken met ze.
In de wereld: hetzelfdequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
I like those oddsquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net iets groter dan de jackpot te winnen.
Dan let jij beter op dan ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah man, er lopen zo veel knappe vrouwen in Leiden rond!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier een foto
Ken je dat programma met dat schoonspringen? Daar doet ze aan mee.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net iets groter dan de jackpot te winnen.
Daar lopen er toch meer van rond. En die komen vanzelf op je af, andersom gebeurt dat amper.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |