SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Er zijn geen vrouwen op het internetquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:15 schreef Rebubbled het volgende:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik een hij ben?
dat zijn toch geen schattige vrouwenvoetenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:15 schreef Rebubbled het volgende:
Ofcourse my dearquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:19 schreef Rebubbled het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat ik beter de tapeplakresten had kunnen verwijderen en even mijn nagels had kunnen lakken. Maar fuck it. Te veel moeite.
Heatwave, staat die uitnodiging voor een aan mij gewijde barkruk en gratis bier nog?
Omdat je voeten er mannelijk uitzien en kickboxen een mannensport is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:15 schreef Rebubbled het volgende:
Time and a place please! En please niet hier, want anders heel Klaagbaak in de Woo straks.quote:
Smoothe boi.quote:
Ah, dus dat was het verdachte kleurtjequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:19 schreef Rebubbled het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat ik beter de tapeplakresten had kunnen verwijderen
Ik "moet" wel eerst Ajax kijken (soort excuus om mijn vader ook weer eens te zien, anders kom ik er nooit). Dat begint pas om 18:45 bedenk ik me netquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Time and a place please! En please niet hier, want anders heel Klaagbaak in de Woo straks.
Ik heb me door twee seizoenen Big Rich Texas geworsteld. Maar de tv begint te vervelen, ik heb alles op fok gelezen, 9gag update niet snel genoeg, mijn vrienden hebben één of ander studentenvereningsweekend of zijn bij hun oudersquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:21 schreef Plums het volgende:
Baaah.Heb je geen films die je nog eens wilt kijken oid? Of series? Kan je heel veel tijd mee verspillen.
Lees een boek?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik heb me door twee seizoenen Big Rich Texas geworsteld. Maar de tv begint te vervelen, ik heb alles op fok gelezen, 9gag update niet snel genoeg, mijn vrienden hebben één of ander studentenvereningsweekend of zijn bij hun ouders, zelfs mijn kat is hem gesmeerd.
quote:
Ja lekker kut dus dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik "moet" wel eerst Ajax kijken (soort excuus om mijn vader ook weer eens te zien, anders kom ik er nooit). Dat begint pas om 18:45 bedenk ik me net.
Zo beter?quote:
Want mannen breken nooit wat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien is dit ook meteen een les dat het vrouwenlichaam niet voor mannensporten als kickboxen gemaakt is.
Goede tip. Alleen dit is sinds dinsdag zo. Zover heb ik 'Ik was pas dertien' en 'Ik was nog maar een kind' gelezen. 'Dochter van de jungle' ligt nu klaar. Maar ik kan geen geschreven woord meer zien. Behalve hier dan. Duh.quote:
Mwah dat weet ik niet heur.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen sneller volgens mij hoor.
Mannenbotten zijn van betonquote:
Tenen zijn gewoon niet gemaakt om vol tegen ellebogen aan te schoppen. Ook jouw, ongetwijfeld zeer mannelijke testosteron gevulde voorzien van veel melk, tenen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien is dit ook meteen een les dat het vrouwenlichaam niet voor mannensporten als kickboxen gemaakt is.
Pas na een bepaalde leeftijd hebben sommige vrouwen meer kans....iets met overgang en zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen sneller volgens mij hoor.
En daar ben ik nog wel een tijdje bij vandaan. Of niet. We zullen zien. Deprimerend is het wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Pas na een bepaalde leeftijd hebben sommige vrouwen meer kans....iets met overgang en zo.
Mmm, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Pas na een bepaalde leeftijd hebben sommige vrouwen meer kans....iets met overgang en zo.
Is uiteindelijk ook wel wat aan te doen hoor als je er maar op tijd bij bent. Lastig is het wel als ik naar een paar oude (lees 70+) vrouwelijke kennissen kijk, breken zomaar maar bij een lichte val een pols en zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
En daar ben ik nog wel een tijdje bij vandaan. Of niet. We zullen zien. Deprimerend is het wel.
Dat gaat wat worden met al mijn stunteligheid.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Is uiteindelijk ook wel wat aan te doen hoor als je er maar op tijd bij bent. Lastig is het wel als ik naar een paar oude (lees 70+) vrouwelijke kennissen kijk, breken zomaar maar bij een lichte val een pols en zo.
Op tijd een rollator kopen dan maar zodat de kans op vallen een stuk minder gaat wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden met al mijn stunteligheid.'Om de deur, om de deur, om de deur. BAM! vol tegen de deur.'
Dat had hij niet. En dit is niet de eerste door hem veroorzaakte blessure. Diverse mensen hebben al iets opgelopen door hem en de moed zonk mij dan ook in de schoenen toen hij bij mij en mijn andere partner werd geplaatst, omdat hij over bleef, want niemand wil meer met hem.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik hoop voor je dat je sparringspartner ook wel wat pijn had anders is het wel zielig inderdaad.
Wat gebeurde er dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat had hij niet. En dit is niet de eerste door hem veroorzaakte blessure. Diverse mensen hebben al iets opgelopen door hem en de moed zonk mij dan ook in de schoenen toen hij bij mij en mijn andere partner werd geplaatst, omdat hij over bleef, want niemand wil meer met hem.
Op zich klinkt er niets verkeerds aan een elleboogblokkade.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat had hij niet. En dit is niet de eerste door hem veroorzaakte blessure. Diverse mensen hebben al iets opgelopen door hem en de moed zonk mij dan ook in de schoenen toen hij bij mij en mijn andere partner werd geplaatst, omdat hij over bleef, want niemand wil meer met hem.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef KritischeMassa het volgende:
Hey TS speelde jij niet in de Lord of the Rings?
Oke dat is wel triest inderdaad. Sterkte met je tenen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef Rebubbled het volgende:
De oefening was high kick geven en de ander moest uit de baan stappen. Hij dook echter in elkaar, met zijn ellebogen voor zijn hoofd. Tjah. Dat was precies waar ik op richtte. De vijf trappen daarvoor deed hij het namelijk wel.
Vrolijk leesvoerquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Goede tip. Alleen dit is sinds dinsdag zo. Zover heb ik 'Ik was pas dertien' en 'Ik was nog maar een kind' gelezen. 'Dochter van de jungle' ligt nu klaar. Maar ik kan geen geschreven woord meer zien. Behalve hier dan. Duh.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:48 schreef sjipsjap het volgende:
ga gamen
edit: oh je bent een chick, ga simsen
neequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:50 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Ik zou een hobby moeten vinden. Heb jij je haar al afgeschoren?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
Over vier a zes weken sta je weer in de boksring.
Beter dat je het nu laat helen en die tijd afwacht, dan dat je er later chronisch last van hebt en je je sport moet opgeven omtrent je eigen gezondheid.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:05 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Ja, dat is zo geen optie. Ik geef het tot maandag. Dan is de zwelling weg en ook een deel van de pijn. Tapeje, thaiboksschoenen aan en gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sterkte TS ziet er pijnlijk uitmisschien filmpje kijken?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:15 schreef Rebubbled het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi!
Ik ben schimpie.
[ afbeelding ]
quote:
Harige tenen, geen nagellak, geen verzorging überhaupt, schimmel, kromme tenenquote:
Deze man, ik moest bijna overgeven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:56 schreef kedge het volgende:
[..]
[..]
Harige tenen, geen nagellak, geen verzorging überhaupt, schimmel, kromme tenen![]()
Positieve dingen:
-
kk barbaar die je dr benquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi!
Ik ben schimpie.
[ afbeelding ]
Ik snap voetenfetishes ook nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:22 schreef NanKing het volgende:
En weer een bewijs dat voeten echt afschuwelijk zijn.
Je voeten weerspiegelen niet dat je eik best leuk bent.
Ga de serie Breaking Bad kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:03 schreef Rebubbled het volgende:
Net drie uur geslapen uit pure verveling. Uitstel van executie natuurlijk, want nu kan ik straks niet slapen en moet ik dan drie uur langer wakker blijven.
En dan huilend klaarkomen zeker.quote:
Seen it.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga de serie Breaking Bad kijken.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef Metalfrost het volgende:
Laat iemand je een halve meter boven de grond aan een paal vastbinden, kun je nog wat boks-moves oefenen.
Een eckte vrouw!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:05 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Ja, dat is zo geen optie. Ik geef het tot maandag. Dan is de zwelling weg en ook een deel van de pijn. Tapeje, thaiboksschoenen aan en gaan.
If you can't duct it, fuck itquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]! Uitstekend idee. Morgen naar mijn trainer en het voorstellen.
qft echt kanker ranzigquote:Op zondag 16 september 2012 00:17 schreef r3gi3boy het volgende:
gatverdamme wat heb jij afschuwelijk lelijke voeten! Het zal me verbazen dat je daar ooit een vent mee krijgt met die modderpoten van je, het lijken wel vetklompen, en zo krom ook!
En dan die nageltjes, getsieverdamme, zo ielig klein en viezig, onderhoud je die shit wel eens? Ooit van pedicure gehoord en shit? Je bent vrouwelijk toch? Bah![]()
Ik denk dat het verstandiger is om voortaan altijd te doen alsof ze gebroken zijn, dan kun je ze lekker in het verband gewikkeld houden voor altijd!
Awh boeee-hoeeeequote:Op zondag 16 september 2012 00:17 schreef r3gi3boy het volgende:
gatverdamme wat heb jij afschuwelijk lelijke voeten! Het zal me verbazen dat je daar ooit een vent mee krijgt met die modderpoten van je, het lijken wel vetklompen, en zo krom ook!
En dan die nageltjes, getsieverdamme, zo ielig klein en viezig, onderhoud je die shit wel eens? Ooit van pedicure gehoord en shit? Je bent vrouwelijk toch? Bah![]()
Ik denk dat het verstandiger is om voortaan altijd te doen alsof ze gebroken zijn, dan kun je ze lekker in het verband gewikkeld houden voor altijd!
plaatsvervangende schaamte van dezequote:Op zondag 16 september 2012 03:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Awh boeee-hoeeeeJezus, wat een zeikerd ben jij
Wat de fuck boeit het nou dat haar voeten niet prachtig zijn. Ze liggen fucking in de kreukels
En blijkbaar lakt ze haar nagels regelmatig, dus ze verzorgt ze wel als ze niet kapot zijn. Ga jij maar verder fappen op foto's van perfecte voetjes.
Dit inderdaad. Voetverzorging is wel enigszins belangrijk, dit zijn net mannenpoten.quote:
Agossie, een gefrustreerd internetmaagdjequote:Op zondag 16 september 2012 00:17 schreef r3gi3boy het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 00:17 schreef r3gi3boy het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef mongolio123 het volgende:
Damn, dat ziet er nasty uit kerel
Jamaar jij had zelfs wratten op je vagina.quote:Op zondag 16 september 2012 11:30 schreef Toradora het volgende:
8 op de 10 vrouwen krijgt kalknagels. Ik heb het ook gehad.
Ja, daarvoor moet je bij mn moeder wezen. Die neukte een zwerver terwijl ze zwanger was van mijquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Jamaar jij had zelfs wratten op je vagina.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je bij mn moeder wezen. Die neukte een zwerver terwijl ze zwanger was van mij
quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je bij mn moeder wezen. Die neukte een zwerver terwijl ze zwanger was van mij
Het was niet eens mijn teenhaar!quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
Oeps, ga d'r zo standaard vanuit dat kickboksen wordt geassocieerd met mannen... dom dom
quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het was niet eens mijn teenhaar!
Neem aan dat je dat inmiddels wel geëpileerd hebt als je je zo erg verveelt.quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het was niet eens mijn teenhaar!
Nee, jij met je aarshaar.quote:
Wie zegt dat hij dat niet epileert of harst?quote:
Ik geloof niet dat er veel mannen zijn die dat doen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet epileert of harst?
Ik 'groom' het met een tondeuse.quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel mannen zijn die dat doen.
Pics van je gegroomde anus?quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Ik 'groom' het met een tondeuse.![]()
PREUTS.quote:
Nee. Mijn teenhaar is mijn feministische rebellie. Ik ben overal al kaal, stijl mijn haar, krul mijn haar, elke dag make upje op, ik kook met liefde, ik schrob zonder te morren, ik heb zelden hoofdpijn. Deze haren voorkomen gefriemel aan mijn voeten. Daarom is mijn teenhaar een persoonlijke win. Teenhaar blijft. Puh.quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat inmiddels wel geëpileerd hebt als je je zo erg verveelt.
Bergen. Echt dat je denk van 'Wow'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |