Agossie, een gefrustreerd internetmaagdjequote:Op zondag 16 september 2012 00:17 schreef r3gi3boy het volgende:
gatverdamme wat heb jij afschuwelijk lelijke voeten! Het zal me verbazen dat je daar ooit een vent mee krijgt met die modderpoten van je, het lijken wel vetklompen, en zo krom ook!
En dan die nageltjes, getsieverdamme, zo ielig klein en viezig, onderhoud je die shit wel eens? Ooit van pedicure gehoord en shit? Je bent vrouwelijk toch? Bah![]()
Ik denk dat het verstandiger is om voortaan altijd te doen alsof ze gebroken zijn, dan kun je ze lekker in het verband gewikkeld houden voor altijd!
quote:Op zondag 16 september 2012 00:17 schreef r3gi3boy het volgende:
gatverdamme wat heb jij afschuwelijk lelijke voeten! Het zal me verbazen dat je daar ooit een vent mee krijgt met die modderpoten van je, het lijken wel vetklompen, en zo krom ook!
En dan die nageltjes, getsieverdamme, zo ielig klein en viezig, onderhoud je die shit wel eens? Ooit van pedicure gehoord en shit? Je bent vrouwelijk toch? Bah![]()
Ik denk dat het verstandiger is om voortaan altijd te doen alsof ze gebroken zijn, dan kun je ze lekker in het verband gewikkeld houden voor altijd!
quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef mongolio123 het volgende:
Damn, dat ziet er nasty uit kerel
Jamaar jij had zelfs wratten op je vagina.quote:Op zondag 16 september 2012 11:30 schreef Toradora het volgende:
8 op de 10 vrouwen krijgt kalknagels. Ik heb het ook gehad.
Ja, daarvoor moet je bij mn moeder wezen. Die neukte een zwerver terwijl ze zwanger was van mijquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Jamaar jij had zelfs wratten op je vagina.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je bij mn moeder wezen. Die neukte een zwerver terwijl ze zwanger was van mij
quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je bij mn moeder wezen. Die neukte een zwerver terwijl ze zwanger was van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |