Zag ik ookquote:
Daar heb ik dan weer nooit van gehoordquote:Op zondag 23 september 2012 00:17 schreef ranja het volgende:
[..]
van Two Way Radio (zie OP) maar of je haar daar van kent...
een van de orginele leden van Doe Maar heet ook Belinfante, geen idee of het familie is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:21 schreef Pisces29 het volgende:
Niet mijn ding, maar die Olifante achternaam vind ik wel werelds
Die schreef een lied over een plant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef ranja het volgende:
[..]
een van de orginele leden van Doe Maar heet ook Belinfante, geen idee of het familie is.
Dat heet techniek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar stem werkt me (ook als ze praat) op mijn zenuwen. En de manier waarop ze zingt: gekunsteld.
Dat is geen techniek. Dat is aangewend gekunstel.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat heet techniek.
Het komt op mij niet gekunsteld over.
Ze is bij mij ook flink gestegenquote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef ranja het volgende:
Ze blijft een van m'n favorieten, zeker na het optreden van vrijdag. Misschien na komende vrijdag wel m'n nummer 1.
Beetje manisch grietje. Of gewoon heel kinderlijk idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:33 schreef JRRY het volgende:
Verbazingwekkend goed, en wat is het een enthousiast meisje, ik had d'r zo 14 geschat qua gedrag
Licht dat eens toe (ook aan Pisces gericht)?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is geen techniek. Dat is aangewend gekunstel.
Ik deed ook -voor het eerst sinds.... eh... ooit- aan stemmen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef ranja het volgende:
Ik heb gestemd op iemand die Coldplay zingt
Tessa
Dittes...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef portie het volgende:
Verdiend door, beste van haar team.
Wat zeg ik, beste van de avond!
Nee joh, dat is ssssssssssssweet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen d'r uitspraak van de s. Als een sssssssslang. Irritant.
Hey jij bent bijgedraaid van mening!quote:
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:14 schreef ZaZoe het volgende:
Vind haar erg goed. Gaan we na de Voice zeker nog van horen.
Love it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |