quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:26 schreef SaxoPower het volgende:
Ik mis bij dat ontwerp 4 hele groot lichtmasten
1 of 2-0 plus legio gemiste kansen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:30 schreef Niesl het volgende:
5-0? 6-0? Wat wordt het?
Ik gok op een mega stunt vanavond met heel veel goals voor ons!
Hoe meer ik het zie hoe mooier ik het vind.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
1 of 2-0 plus legio gemiste kansen.
quote:Elabdellaoui: 'Ik zit nu op ongeveer 85%'
Omar Elabdellaoui heeft de Feyenoord-supporters nog niet veel moois kunnen laten zien in de sporadische minuten die hem gegund worden door trainer Ronald Koeman. De huurling van Manchester City is nog niet volledig fit na zijn zware ramadan. 'Ik denk dat ik nu op ongeveer 85% zit', zegt de Noorse aanvaller in de nieuwste editie van het magazine ELFvoetbal. 'Ik kan niet wachten om te laten zien wat ik echt allemaal kan bij Feyenoord.'
Elabdellaoui is echter wel onder de indruk van de club waar hij één jaar voor mag uitkomen. Vooral de supporters van de Rotterdamse club kunnen op complimenten rekenen van de veelzijdige speler. 'Voor de Feyenoord-supporters zou eigenlijk een apart woord uitgevonden moeten worden. Zo geweldig zijn die.'
quote:Mulder vertrouwt op Lamprou, fitte Verhoeven wacht af
15/09/2012 11:22
Erwin Mulder kreeg vrijdag te horen dat hij door een voetblessure de komende maanden niet inzetbaar is voor Feyenoord. De 23-jarige keeper is al druk met zijn revalidatie bezig.
'Dat traject ga ik dit weekeinde met clubarts Casper van Eijk uitstippelen', aldus Mulder in gesprek met het AD. Feyenoord gaf vrijdag aan dat de kans klein is dat de doelman dit kalenderjaar nog in actie komt. 'We zullen zien. Maar je hoeft niet gestudeerd te hebben om te concluderen dat een botbreuk minimaal zes tot acht weken nodig heeft om te herstellen. Natuurlijk baal ik dat mij dit nu overkomt, maar ik ga snel aan mijn herstel werken.'
Wat Mulder betreft hoeft Feyenoord geen nieuwe doelman te contracteren. 'We hebben niet voor niets een geweldige jeugdopleiding. Boy de Jong is de keeper van A1 en jeugdinternational. Hij kan volgens mij prima als derde keeper fungeren. Ook over Kostas Lamprou hoeft niemand zich zorgen te maken. Natuurlijk is keepen in De Kuip iets aparts, maar wat Kostas in de oefenwedstrijden en op trainingen heeft laten zien, is veelbelovend.'
Lamprou zelf, die dinsdag zijn 21ste verjaardag viert, kreeg vrijdag te horen dat hij tijdens de afwezigheid van Mulder eerste doelman is. 'Ja, wat zeg je dan? Ik vind het heel vervelend voor Erwin, een botbreuk is voor een profvoetballer een ramp. Aan mij de taak om hem zo goed mogelijk te vervangen. Ik heb vorig seizoen de bekerwedstrijden tegen Go Ahead Eagles en AGOVV Apeldoorn gekeept. Tegen PEC Zwolle begin ik aan het echte werk. Ik moet er nu staan.'
Voormalig Ajax-doelman Jeroen Verhoeven, die zonder club zit en zijn conditie op peil houdt bij FC Utrecht, werd al in verband gebracht met een dienstverband bij Feyenoord. 'Ik weet nergens van, maar sta altijd overal voor open. En natuurlijk mag Feyenoord me altijd bellen. Ik ben fit en train elke dag. Ik heb vorige week zelfs nog een oefenduel gekeept met FC Utrecht.'
Waar komt die linker vandaan dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:46 schreef Teis91 het volgende:
Twee Noord-Hollanders en een Hagenees met Rotterdam kleding
A'damquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar komt die linker vandaan dan?
Oprotten, allemaal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef E.H. het volgende:
Schaken: Amsterdam, Netherlands
Clasie : Haarlem, Netherlands
Immers: The Hague, Netherlands
drama.
Jup. Zoals Castaignos, Cabral, Wijnaldum. Daar heb je tenminste wat aan.quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Zoals Castaignos, Cabral, Wijnaldum. Daar heb je tenminste wat aan.
Aaah bij de bovenste stonden ze dr niet opquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
1 of 2-0 plus legio gemiste kansen.
'''Nee er veranderd niks.''quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De stem werd trouwens ongeldig verklaard.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De stem werd trouwens ongeldig verklaard.
En wij maar lachen omdat die stukjes zo lekker over de top waren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet brunomartinsindi.com trouwens wel een compliment geven met hun vooruitziende blik.
Vraag me niet waarom, maar ik kan me nog een artikel herinneren van een jaar geleden waarin ze schreven: het tijdperk Mathijsen bij Oranje lijkt voorbij te zijn.
En zie nu eens
The fuck.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef amenth het volgende:
250 euro op feyenoord ingezet als ze niet winnen maak nie uti fr for ever in my hard
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef amenth het volgende:
250 euro op feyenoord ingezet als ze niet winnen maak nie uti fr for ever in my hard
komt goed mattie sowieso jantje voor die pec minimaalquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef amenth het volgende:
250 euro op Feyenoord ingezet als ze niet winnen maak nie uti fr for ever in my hard
jaa hoop t man hoeveel betaal ej voor seizoenkaart tegnewoordig ik had vroeger altijd 1 maar heb druk leve nu livin fastlife toris zette op zatrdag enzo dus zondag vaak nie ready om te gaan manquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:54 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
komt goed mattie sowieso jantje voor die pec minimaal
Nederlands graag?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef amenth het volgende:
[..]
jaa hoop t man hoeveel betaal ej voor seizoenkaart tegnewoordig ik had vroeger altijd 1 maar heb druk leve nu livin fastlife toris zette op zatrdag enzo dus zondag vaak nie ready om te gaan man
denk dat pelle gaat score omdat ie nu nog getmotiveerd is en daarna scoort ie 12 westrijde niet een raakt ie geblesseerd
Ja, dat is sowieso al een baas natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
6 keer Pelle, alle assists van Lamprou
Lamprouquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Opstelling al bekend? Ik hoop dat Cisse niet speelt
Respect voor Koeman. Dacht altijd dat Koeman bang was dingen te veranderen zoals het brengen van Achabarquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lamprou
Janmaat - BMI - Mathijsen - Nelom
Vormer - Clasie - Immers
Verhoek - Pelle - Schaken
Dat denk ik tenminste héquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Respect voor Koeman. Dacht altijd dat Koeman bang was dingen te veranderen zoals het brengen van Achabar
Ik wist hetquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:49 schreef Grifte het volgende:
Zeker dat Verhoek speelt? Ik zie op http://nos.infostradaspor(...)howMatchID=0&Cache=8 dat Cissé in de basis begint...
Jezus waarom haal je Verhoek dan ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:49 schreef Grifte het volgende:
Zeker dat Verhoek speelt? Ik zie op http://nos.infostradaspor(...)howMatchID=0&Cache=8 dat Cissé in de basis begint...
Zodat Immers zich niet meer alleen voeltquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jezus waarom haal je Verhoek dan ?
twitter:fr12live twitterde op zaterdag 15-09-2012 om 19:44:26Opstelling: Lamprou; Janmaat, Mathijsen, Martins Indi, Nelom; Vormer, Clasie, Immers; Verhoek, Pellè en Schaken. reageer retweet
Nog immer geen Achabarquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Fuszy het volgende:
twitter:fr12live twitterde op zaterdag 15-09-2012 om 19:44:26Opstelling: Lamprou; Janmaat, Mathijsen, Martins Indi, Nelom; Vormer, Clasie, Immers; Verhoek, Pellè en Schaken. reageer retweet
Ach, geen Cissé is al een verbetering.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee je denkt toch niet dat aankopen op de bank komen ?
Neh toch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cisse speelt volgens eredivisie live.
Alle andere bronnen zeggen van nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cisse speelt volgens eredivisie live.
Jammer dat Pelle niet kan koppen dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen Sissy en Fernandez!Verhoek legt wel even twee ballen op het koppie van Pellé.
Is dat nodig dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:15 schreef macca728 het volgende:
geen nieuwe keeper dus volgens Van Geel.
M&M 6 werkt goed bij mij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef BossBoss87 het volgende:
13 stream werkt niet goed, heeft iemand een andere(betere) ?
Oke oke, vroeg mij al af waar ie nou wasquote:
Waarom is dat dom?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:56 schreef TC03 het volgende:
13% heeft 4-0 voorspeld... Hoe dom kan je zijn?
4-0 voorspellen als na 4 wedstrijden het doelsaldo 4-3 is. Wat een arrogantie.quote:
Oh, op die manier. Tsja, Zwolle heeft niet bepaald een goede naam in de Eredivisiequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
4-0 voorspellen als na 4 wedstrijden het doelsaldo 4-3 is. Wat een arrogantie.
En de voorhoede van Feyenoord wel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Tsja, Zwolle heeft niet bepaald een goede naam in de Eredivisie
Beter dan de verdediging van Zwolle wel jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de voorhoede van Feyenoord wel?
Ik blijf het niet veel soeps vinden. En zoals Feyenoord nu speelt is de 0-1 net zo waarschijnlijk als de 1-0quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beter dan de verdediging van Zwolle wel jaZeker nu Boer op de bank zit
Laten we hopen op de 0-1quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf het niet veel soeps vinden. En zoals Feyenoord nu speelt is de 0-1 net zo waarschijnlijk als de 1-0
Liever nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we hopen op de 0-1Wat zou dat geweldig zijn. Honderdste overwinning bij Feyenoord thuis halen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik wel. Jij droeg Zwolle wel een warm hart toe toch, na Feyenoord?
Dit. En Verhoek weet nog niet te overtuigen. Immers blijft ook maar matig spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:22 schreef TC03 het volgende:
Op rechts doet Schaken het toch stukken beter.
Nog altijd interessanter en leuker dan Ajax daarstraksquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat spelen we matig... Gewoon saai om naar te kijken op deze manier.
Nee iemand die het team scherp houdt en altijd op de goede plek staatquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Willekeurig welke fatsoenlijke spits, bedoel je?
Cissé en Immers ook nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Fernandez had hem niet gemaakt
Eens, maar misschien was Verhoek te moe, hij heeft niet veel wedstrijden gespeeld de afgelopen tijd. Je zou Achahbar daar ook wel neer kunnen gooien, of die Noor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
verschrikkelijke wissel weer.
Waarom geen Achahbar of Vilhena nu ?
Ik vond Mathijsen ook niet erg sterk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef TN-FR het volgende:
Tering wat was dit slecht zeg. Hele middenveld slecht en alleen BMI/Mathijsen speelden goed.
Pelle, Immers en Vormer ook niet ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verhoek nog geen toegevoegde waarde.
Vandaag eigenlijk alleen BMI en Schaken een voldoende.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pelle, Immers en Vormer ook niet ..
Gaat niet gebeuren. Maar ik ben er ook voorstander van hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef TC03 het volgende:
Volgende keer Tonny i.p.v. Immers s.v.p.
Dat idd! Deed het prima. Verder was het idd kut. Verhoek hele wedstrijd niet gezienquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Pelle wint tenminste alle duels en legt ze klaar voor de aansluitende spelers. Moeilijk een oordeel over te vellen na 1 wedstrijd maar het is stukken beter dan Fernandez in ieder geval!
Neen, hij zal de beker wel belangrijk vinden. Wil niet weer er zo vroeg uitvliegen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zal Koeman Achabar en Vilhena in de basis zetten tegen NEC beker?
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zal Koeman Achabar en Vilhena in de basis zetten tegen NEC beker?
Dat zeker. Ik zat vandaag op K. En ik heb de Feyenoord aanhang slechts een paar keer gehoord tegenover een bloedfanatiek Zwolle publiek wat bijna de hele wedstrijd kabaal maakte.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:44 schreef Muto het volgende:
Wel respect voor de PEC-supporters. Genoeg andere 'eredivisiewaardige' clubs die deze supporters niet nadoen.
Ik heb Pellè heel de wedstrijd handgebaren zien maken. En dan vooral duimpjes en applausjes. Elke bal die niet aankwam, kreeg een duimpje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Benson woont naast mijn ouders
Pelle viert zijn goals trouwens wel op een aparte manier met dat handgebaar
oh het Mido idee ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb Pellè heel de wedstrijd handgebaren zien maken. En dan vooral duimpjes en applausjes. Elke bal die niet aankwam, kreeg een duimpje.
Flikkersquote:Op zondag 16 september 2012 00:06 schreef Muto het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)een-lekker-ding.html
Vanaf dat penalty-moment
quote:Op zondag 16 september 2012 00:06 schreef Muto het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)een-lekker-ding.html
Vanaf dat penalty-moment
Eens!quote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef TheFastOne het volgende:
Vormer was echt om te huilen. Mathijsen erg sterk. Lamprou's uittrappen
Had ik dus echt niet verwacht!quote:
Vond ik juist positioneel weer sterk staan en volgens mij waren al zijn passen aangekomen bij een teamgenoot.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond Mathijsen ook niet erg sterk.
Tsja, Immers is gehaald om zijn loopvermogen (en looplijnen) en dat doet hij niet verkeerd. Ik zie ook niet in wie dat in onze selectie momenteel beter gaat doen. Maarja technisch is het niet alles..quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef PIETR het volgende:
Wat gisteren op het veld stond was pure middelmaat. We hebben geen spelers meer die iets extra's brengen. Gaat een heel lang seizoen worden. En haal Immers eruit, die kan het niveau echt niet aan. Geldt eigenlijk ook voor Vormer ..
Perfect? Ik heb hem gisteren op een paar foutieve passes kunnen betrappen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef portie het volgende:
Nog niemand die iets over Clasie zijn perfecte passes zegt?!
Eensquote:Op zondag 16 september 2012 11:01 schreef Haringkop het volgende:
Die twee ballen op immers en schaken, waren gewoon klasse.. bedroevend dat daar dan ook geen doelpunt uit komt
Mee eens, Immers is pure middelmaat, wordt echt niet beter. Vilhena wel.quote:Op zondag 16 september 2012 10:40 schreef PIETR het volgende:
Gehaald vanwege zijn looplijnen? Vilhena is trouwens beter. Goossens is bijna fit dus die ik zou opstellen ipv Immers en dan Vilhena ipv Vormer
welk stoeltje zat jequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik zat vandaag op K. En ik heb de Feyenoord aanhang slechts een paar keer gehoord tegenover een bloedfanatiek Zwolle publiek wat bijna de hele wedstrijd kabaal maakte.
Die versnelling en dan die steekpass van wereldklassequote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef portie het volgende:
Nog niemand die iets over Clasie zijn perfecte passes zegt?!
Het is niet dat Immers voor Feyenoord, Huntelaar statistieken had. Dat kan je ook niet van hem verwachten.quote:Op zondag 16 september 2012 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mathijsen speelde weer goed. Pelle viel ook niet tegen alleen ImmersLoopt prima, staat op de goede plek maar moet nu toch echt vaker gaan scoren.
Nee ok maar hetzelfde rendement als Bakkal vorig seizoen moet kunnen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet dat Immers voor Feyenoord, Huntelaar statistieken had. Dat kan je ook niet van hem verwachten.
Gaat Immers ook wel redden.quote:Op zondag 16 september 2012 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee ok maar hetzelfde rendement als Bakkal vorig seizoen moet kunnen.
Vormer loopt niet te kloten. Hij speelt zoals bij Roda maar dan meer naar voren. Hij speelt op el ahmadi zijn positie maar is een andere voetballer ook al verwacht men dat hij 90 minuten blijft jagen. Hij is een controleur zoals Clasie alleen is Clasie beter. Er moet een dynamische middenvelder naast komen te staan.quote:Op zondag 16 september 2012 12:06 schreef Muto het volgende:
Maar doordat Vormer zo loopt te kloten, zakt Immers te veel terug waardoor de ruimtes net te groot zijn en je niet meer compact staat. Immers moet veel dichter op Pellè spelen.
Volgens mij wel, allemaal broertjes van.quote:Op zondag 16 september 2012 12:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
Grappig, ik keek net wat uitslagen van jeugdteams, en kwam een aantal bekende namen tegen. Iemand die me kan vertellen of het inderdaad allemaal familie van is?
A1 - Cabral
B2 - van Haaren
C1 - Kongolo
Gisteren overigens weer zaad. Wordt een vervelend seizoen zo...
Dan zullen er daar ook wel een paar voortijdig vluchtenquote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij wel, allemaal broertjes van.
Bakkal scoorde er ook maar 12 of zo. Ze moeten nog 29 wedstrijden, dus dat moet zelfs voor Immers nog te doen zijnquote:Op zondag 16 september 2012 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee ok maar hetzelfde rendement als Bakkal vorig seizoen moet kunnen.
9 slechts.quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bakkal scoorde er ook maar 12 of zo. Ze moeten nog 29 wedstrijden, dus dat moet zelfs voor Immers nog te doen zijn
Dat zie ik Immers niet doen hoor. Bakkal is toch echt een klasse beter dan Immers.quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bakkal scoorde er ook maar 12 of zo. Ze moeten nog 29 wedstrijden, dus dat moet zelfs voor Immers nog te doen zijn
9quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou dan.quote:
Hij hoeft er blijkbaar nog maar 7 te scoren in 29 wedstrijden... Zo slecht is hij toch niet?quote:Op zondag 16 september 2012 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat zie ik Immers niet doen hoor. Bakkal is toch echt een klasse beter dan Immers.
Klopt, maar Immers heeft nog niet bewezen datie beter is dan Bakkal, en dat zie ik ook niet gebeuren ..quote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Bakkal wordt vooral, deels terecht, herinnerd om zijn belangrijke doelpunten. Maar in feite was hij in 70% van de wedstrijden compleet onzichtbaar.
Goede gozer.quote:
Dat lijkt me een gegeven eerlijk gezegd. Maar Bakkal werd hier ook regelmatig afgebrand vorig seizoen, en nu was ie opeens heel belangrijkquote:Op zondag 16 september 2012 12:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, maar Immers heeft nog niet bewezen datie beter is dan Bakkal, en dat zie ik ook niet gebeuren ..
Hij hoeft ook niet beter te zijn, als hij maar beter is voor het team.quote:Op zondag 16 september 2012 12:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, maar Immers heeft nog niet bewezen datie beter is dan Bakkal, en dat zie ik ook niet gebeuren ..
Hoe kom je daarbij? Heeft tot nog toe alleen maar het tegenovergestelde bewezen ..quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat lijkt me een gegeven eerlijk gezegd. Maar Bakkal werd hier ook regelmatig afgebrand vorig seizoen, en nu was ie opeens heel belangrijk
Immers gaat het in dit Feyenoord prima doen, zeker met Pellè erbij. Maar beter dan Bakkal gaat ie niet worden, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.
Geef een nieuwe speler even de kans zeg. Het seizoen is nog maar net begonnen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef PIETR het volgende:
Ook dat issie niet ..
[..]
Hoe kom je daarbij? Heeft tot nog toe alleen maar het tegenovergestelde bewezen ..
Maar hoe vaak moet je een nieuwe speler laten falen voor dat je er wat aan doet?quote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef een nieuwe speler even de kans zeg. Het seizoen is nog maar net begonnen.
Zijn instelling is alvast prima, en de goals komen nog wel.
Da's standaard gezeik. Guidetti zou vorig seizoen in de eerste 5 wedstrijden ook niet goed zijn omdat hij alleen uit penals kon scorenquote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
De rest eromheen is ook kut, dus wat kun je dan van Immers verwachtenquote:Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar hoe vaak moet je een nieuwe speler laten falen voor dat je er wat aan doet?
Heeft kansen genoeg gehad. Je ziet toch dat hij technisch zwaar tekort komt? Kan amper een balletje aannemen. Vilhena in de basis ten koste van Immers of Vormer.quote:Op zondag 16 september 2012 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo falen? Hij heeft toch al weer 2 doelpunten, hij komt telkens op de goeie plek, hij werkt heel hard. Hem eruit halen zou gewoon verschrikkelijk dom zijn. Vormer mag er wel uit van mij, voor Vilhena bijvoorbeeld, Clasie en Vormer zijn toch dezelfde spelers eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar hoe vaak moet je een nieuwe speler laten falen voor dat je er wat aan doet?
Da's waarquote:Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
De rest eromheen is ook kut, dus wat kun je dan van Immers verwachten
Klopt, 2 goals.... Maar uit hoeveel kansen? 20? Waarvan een paar zelfs voor een (zo goed als) leeg doelquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo falen? Hij heeft toch al weer 2 doelpunten, hij komt telkens op de goeie plek, hij werkt heel hard. Hem eruit halen zou gewoon verschrikkelijk dom zijn. Vormer mag er wel uit van mij, voor Vilhena bijvoorbeeld, Clasie en Vormer zijn toch dezelfde spelers eigenlijk.
Als hij in dit tempo door zou gaan scoren komt ie gewoon op 10-15 goals uit. Prima lijkt me, voor een middenvelder. Tuurlijk, een paar van die kansen had hij wel moeten scoren, maar bij vele kansen deed hij nou niet echt veel verkeerd, maar had ie gewoon veel pech. Immers is technisch misschien niet geweldig, maar dat wist iedereen op voorhand wel.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's waar
[..]
Klopt, 2 goals.... Maar uit hoeveel kansen? 20? Waarvan een paar zelfs voor een (zo goed als) leeg doel
Goossens gaat dit seizoen max. 10 potjes spelen, is alleen maar geblesseerdquote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef PIETR het volgende:
Goossens kan toch ook op de plaats van Immers spelen? Direct opstellen wanneer hij weer fit is. Ten koste van Immers, die er gewoon helemaal niks van bakt. En Vormer eruit voor Vilhena.
Als hij idd zoveel scoort, is dat leuk. Maar dat neemt zijn falen niet weg.quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als hij in dit tempo door zou gaan scoren komt ie gewoon op 10-15 goals uit. Prima lijkt me, voor een middenvelder. Tuurlijk, een paar van die kansen had hij wel moeten scoren, maar bij vele kansen deed hij nou niet echt veel verkeerd, maar had ie gewoon veel pech. Immers is technisch misschien niet geweldig, maar dat wist iedereen op voorhand wel.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als hij in dit tempo door zou gaan scoren komt ie gewoon op 10-15 goals uit. Prima lijkt me, voor een middenvelder. Tuurlijk, een paar van die kansen had hij wel moeten scoren, maar bij vele kansen deed hij nou niet echt veel verkeerd, maar had ie gewoon veel pech. Immers is technisch misschien niet geweldig, maar dat wist iedereen op voorhand wel.
Waarom? Enkel omdat het team faalt?quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Allemaal oprottuh. Bestuur tegen de muur.
Alsof Goossens zo'n held is, puur gehaald als wisselspeler. Heeft een fantastische trap, maar is vaker geblesseerd dan niet.quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef PIETR het volgende:
Goossens kan toch ook op de plaats van Immers spelen? Direct opstellen wanneer hij weer fit is. Ten koste van Immers, die er gewoon helemaal niks van bakt. En Vormer eruit voor Vilhena.
Leg de lat is wat hoger joh. Niets laten zien, en toch tevreden zijn ..quote:Ook Wesley Verhoek keek tevreden terug op zijn debuut voor zijn nieuwe club. ‘Het ging best lekker’, vertelde de buitenspeler na afloop. ‘Natuurlijk was het even wennen, maar op een aantal momenten heb ik laten zien wat ik kan. Daarbij is het ook prettig dat ik met Ruben Schaken alle mogelijkheid heb om van flank te wisselen. Die vrijheid voelt goed.’
Al dat gejank op spelers. Ik word er een beetje treurig van.quote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Enkel omdat het team faalt?
Daarbij heeft het bestuur bijzonder weinig opties, zo zonder geld.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Allemaal oprottuh. Bestuur tegen de muur.
Beter dan dat de schuld ergens wordt gelegd waar die niet hoort (bestuur bijv.)quote:Op zondag 16 september 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Al dat gejank op spelers. Ik word er een beetje treurig van.
Ja, neem mijn opmerking vooral serieus.quote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beter dan dat de schuld ergens wordt gelegd waar die niet hoort (bestuur bijv.)
Ach, iemand moet jou serieus nemen... Vandaag ben ik de lulquote:Op zondag 16 september 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, neem mijn opmerking vooral serieus.
Op een blauwe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een blauwe.Heb je ook gezopen in die bouwkeet voor de iets minder rijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nee natuurlijk niet. Ik zat gisteren alleen @ K omdat ik met de opa van mn vriendin naar de Kuip ging. Die beste man was jarig en was al 15 jaar niet meer in de Kuip geweest.quote:Op zondag 16 september 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook gezopen in die bouwkeet voor de iets minder rijken?
Volgens Afwazig was de sfeer in het stadion gisteren sowieso niet heel erg goedquote:Op zondag 16 september 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Heel W staat nu geloof ik, waren die stewards niet zo blij mee gisteren.
Klopt, ik verbaasde me er al over dat W4 stond. Ach die stewards moeten gewoon oppleuren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
Heel W staat nu geloof ik, waren die stewards niet zo blij mee gisteren.
Viel tegen ja. Maar wat verwacht je dan van een zaadpot tegen PEC fukcing Zwolle.quote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Afwazig was de sfeer in het stadion gisteren sowieso niet heel erg goed
Ik moet zeggen dat, vanuit mijn luie stoel thuis, de sfeer in de Kuip de laatste paar wedstrijden mij behoorlijk tegenvalt. Helemaal gezien de reputatie van het legioen. Ik had meer verwacht, hoewel het Hand in Hand toch nog een paar keer te horen wasquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel tegen ja. Maar wat verwacht je dan van een zaadpot tegen PEC fukcing Zwolle.
Omdat ik gisteren @ K zat, en dus dicht bij het uitvak dacht ik eerst dat het met de positie van het vak te maken had. Maar waar normaal altijd X/S/T de liederen starten viel dat gisteren echt behoorlijk tegen. Eigenlijk 90 minuten lang alleen maar Pec Zwolle fans gehoordquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Afwazig was de sfeer in het stadion gisteren sowieso niet heel erg goed
Tsja... wat moet ik nou op dit soort kansloze posts zeggen?quote:Op zondag 16 september 2012 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat, vanuit mijn luie stoel thuis, de sfeer in de Kuip de laatste paar wedstrijden mij behoorlijk tegenvalt. Helemaal gezien de reputatie van het legioen. Ik had meer verwacht, hoewel het Hand in Hand toch nog een paar keer te horen was
Ach, je moet maar zo denken, ik kom er nooitquote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja... wat moet ik nou op dit soort kansloze posts zeggen?
Misschien moet ik gewoon niet meer in de Kuip komen, mijn timing is qua sfeer en wedstrijd altijd briljant kutquote:Op zondag 16 september 2012 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren @ K zat, en dus dicht bij het uitvak dacht ik eerst dat het met de positie van het vak te maken had. Maar waar normaal altijd X/S/T de liederen starten viel dat gisteren echt behoorlijk tegen. Eigenlijk 90 minuten lang alleen maar Pec Zwolle fans gehoord
Echt voor het eerst
is toch mooi man. lekker kankeren samen met de oudjesquote:Op zondag 16 september 2012 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Zitten tijdens een voetbalwedstrijd...
quote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Van Bommel geschorst tegen Feyenoord.
quote:
okquote:
Op EL?quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die lach van Koeman ook toen Bommel geel kreeg
Nee, echt waar joh?quote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef amenth het volgende:
ik hoor net dat van bommel volgende week er niet bij is
Ik teken ervoor als ze dat eind vh seizoen ook staan. Het was gelukkig maar PEC gisteren.quote:Op zondag 16 september 2012 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Ondanks dat het nog niet geweldig loopt en we maar 6 goals gemaakt hebben, staan we na 5 wedstrijden gewoon 4e. Kan slechter.
Als jij een youtube link hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef jakees het volgende:
Kan iemand een gifje maken van dat smerige lachje van koeman en die zure kop van van Bommel. Briljant.
Ik zag het alleen op Studio Sport helaas geen youtube.quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als jij een youtube link hebt.
Echt?quote:
Kan binnen twee weken minuten gaan maken bij Jong Feyenoord.quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand enig idee wanneer Goossens weer fit is?
Hopen dat tegen die tijd Immers weer wat loopt, anders wordt het echt wat tijd voor iets nieuws. Zijn laatste tijd bij NEC was dan ook niet echt lekker, zat meer op de bank/tribune geloof ik, maar toch.quote:Op zondag 16 september 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan binnen twee weken minuten gaan maken bij Jong Feyenoord.
Begin november is dan een positieve schatting?
Met zijn overzicht en positiespel heb ik juist geen probleem, hij komt dan ook heel vaak in scoringspositie. Nu alleen nog de techniek inderdaad...quote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef yvette1982 het volgende:
Pelle was een fantastisch aanspeelpunt. Immers zijn techniek, handelingssnelheid, positiespel en overzicht lieten hem weer in de steek.
Echt verbazingwekkend dat hij per wedstrijd wel 3 kansen krijgt. Vind ik altijd wel positief als iemand veel in scoringspositie komt. Maar techniek en handelingssnelheid komt hij wel tekort.quote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Met zijn overzicht en positiespel heb ik juist geen probleem, hij komt dan ook heel vaak in scoringspositie. Nu alleen nog de techniek inderdaad...
Het gekke is eigenlijk dat als hij of überhaupt Feyenoord de bal verliest, hij wel vaak heel nuttig is bij het opjagen/bal afpakken.quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het treurig hoe vaak Immers het duel aangaat zonder als overwinnaar de strijd uit te komen. Dat lukte zelfs Bakkal veel vaker, toch niet de speler die uitblonk vanwege zijn spel zonder balbezit.
Verhoek is er toch?quote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het gekke is eigenlijk dat als hij of überhaupt Feyenoord de bal verliest, hij wel vaak heel nuttig is bij het opjagen/bal afpakken.
Ach hij komt er wel, geef hem even de tijd. Hoop wel dat Vilhena wat meer minuten de kans gaat krijgen op Vormer zijn positie, en alsjeblieft nooit meer die Cissé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |