quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:26 schreef SaxoPower het volgende:
Ik mis bij dat ontwerp 4 hele groot lichtmasten
1 of 2-0 plus legio gemiste kansen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:30 schreef Niesl het volgende:
5-0? 6-0? Wat wordt het?
Ik gok op een mega stunt vanavond met heel veel goals voor ons!
Hoe meer ik het zie hoe mooier ik het vind.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
1 of 2-0 plus legio gemiste kansen.
quote:Elabdellaoui: 'Ik zit nu op ongeveer 85%'
Omar Elabdellaoui heeft de Feyenoord-supporters nog niet veel moois kunnen laten zien in de sporadische minuten die hem gegund worden door trainer Ronald Koeman. De huurling van Manchester City is nog niet volledig fit na zijn zware ramadan. 'Ik denk dat ik nu op ongeveer 85% zit', zegt de Noorse aanvaller in de nieuwste editie van het magazine ELFvoetbal. 'Ik kan niet wachten om te laten zien wat ik echt allemaal kan bij Feyenoord.'
Elabdellaoui is echter wel onder de indruk van de club waar hij één jaar voor mag uitkomen. Vooral de supporters van de Rotterdamse club kunnen op complimenten rekenen van de veelzijdige speler. 'Voor de Feyenoord-supporters zou eigenlijk een apart woord uitgevonden moeten worden. Zo geweldig zijn die.'
quote:Mulder vertrouwt op Lamprou, fitte Verhoeven wacht af
15/09/2012 11:22
Erwin Mulder kreeg vrijdag te horen dat hij door een voetblessure de komende maanden niet inzetbaar is voor Feyenoord. De 23-jarige keeper is al druk met zijn revalidatie bezig.
'Dat traject ga ik dit weekeinde met clubarts Casper van Eijk uitstippelen', aldus Mulder in gesprek met het AD. Feyenoord gaf vrijdag aan dat de kans klein is dat de doelman dit kalenderjaar nog in actie komt. 'We zullen zien. Maar je hoeft niet gestudeerd te hebben om te concluderen dat een botbreuk minimaal zes tot acht weken nodig heeft om te herstellen. Natuurlijk baal ik dat mij dit nu overkomt, maar ik ga snel aan mijn herstel werken.'
Wat Mulder betreft hoeft Feyenoord geen nieuwe doelman te contracteren. 'We hebben niet voor niets een geweldige jeugdopleiding. Boy de Jong is de keeper van A1 en jeugdinternational. Hij kan volgens mij prima als derde keeper fungeren. Ook over Kostas Lamprou hoeft niemand zich zorgen te maken. Natuurlijk is keepen in De Kuip iets aparts, maar wat Kostas in de oefenwedstrijden en op trainingen heeft laten zien, is veelbelovend.'
Lamprou zelf, die dinsdag zijn 21ste verjaardag viert, kreeg vrijdag te horen dat hij tijdens de afwezigheid van Mulder eerste doelman is. 'Ja, wat zeg je dan? Ik vind het heel vervelend voor Erwin, een botbreuk is voor een profvoetballer een ramp. Aan mij de taak om hem zo goed mogelijk te vervangen. Ik heb vorig seizoen de bekerwedstrijden tegen Go Ahead Eagles en AGOVV Apeldoorn gekeept. Tegen PEC Zwolle begin ik aan het echte werk. Ik moet er nu staan.'
Voormalig Ajax-doelman Jeroen Verhoeven, die zonder club zit en zijn conditie op peil houdt bij FC Utrecht, werd al in verband gebracht met een dienstverband bij Feyenoord. 'Ik weet nergens van, maar sta altijd overal voor open. En natuurlijk mag Feyenoord me altijd bellen. Ik ben fit en train elke dag. Ik heb vorige week zelfs nog een oefenduel gekeept met FC Utrecht.'
Waar komt die linker vandaan dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:46 schreef Teis91 het volgende:
Twee Noord-Hollanders en een Hagenees met Rotterdam kleding
A'damquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar komt die linker vandaan dan?
Oprotten, allemaal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef E.H. het volgende:
Schaken: Amsterdam, Netherlands
Clasie : Haarlem, Netherlands
Immers: The Hague, Netherlands
drama.
Jup. Zoals Castaignos, Cabral, Wijnaldum. Daar heb je tenminste wat aan.quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Zoals Castaignos, Cabral, Wijnaldum. Daar heb je tenminste wat aan.
Aaah bij de bovenste stonden ze dr niet opquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
1 of 2-0 plus legio gemiste kansen.
'''Nee er veranderd niks.''quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De stem werd trouwens ongeldig verklaard.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De stem werd trouwens ongeldig verklaard.
En wij maar lachen omdat die stukjes zo lekker over de top waren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet brunomartinsindi.com trouwens wel een compliment geven met hun vooruitziende blik.
Vraag me niet waarom, maar ik kan me nog een artikel herinneren van een jaar geleden waarin ze schreven: het tijdperk Mathijsen bij Oranje lijkt voorbij te zijn.
En zie nu eens
The fuck.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef amenth het volgende:
250 euro op feyenoord ingezet als ze niet winnen maak nie uti fr for ever in my hard
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef amenth het volgende:
250 euro op feyenoord ingezet als ze niet winnen maak nie uti fr for ever in my hard
komt goed mattie sowieso jantje voor die pec minimaalquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef amenth het volgende:
250 euro op Feyenoord ingezet als ze niet winnen maak nie uti fr for ever in my hard
jaa hoop t man hoeveel betaal ej voor seizoenkaart tegnewoordig ik had vroeger altijd 1 maar heb druk leve nu livin fastlife toris zette op zatrdag enzo dus zondag vaak nie ready om te gaan manquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:54 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
komt goed mattie sowieso jantje voor die pec minimaal
Nederlands graag?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef amenth het volgende:
[..]
jaa hoop t man hoeveel betaal ej voor seizoenkaart tegnewoordig ik had vroeger altijd 1 maar heb druk leve nu livin fastlife toris zette op zatrdag enzo dus zondag vaak nie ready om te gaan man
denk dat pelle gaat score omdat ie nu nog getmotiveerd is en daarna scoort ie 12 westrijde niet een raakt ie geblesseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |