abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116809634
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:06 schreef Re het volgende:
er in weinig nuancering nodig hoor... dit is voorgerpogrammeerd werk van een stel mongolen die op niets anders uit zijn dan chaos en verderf
Wat ik bijvoorbeeld wel interessant vind, is dat de Amerikaanse ambassadeur in Libië niet het slachtoffer is geworden van op hol geslagen relschoppers, maar dat er sprake was van een doelgerichte aanval van extremisten. Die hadden de demonstraties nodig om hun actie te doen laten slagen.

Daarnaast is het gewoon politiek. De situatie in veel van de landen waar nu rellen zijn uitgebroken, is uiterst precair. Immers, de Arabische Lente ligt nog vers in het geheugen en nieuwe regeringen zijn vaak nog groener dan groen. Moslimextremisten proberen misbruik te maken van deze instabiele situatie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:16:58 #128
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116809735
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Een filmpje is provoceren? Er zijn miljoenen filmpjes die ik niet wil zien. Heel simpel: NIET NAAR KIJKEN.
In principe ben ik het met je eens , maar momenteel slaat de vlam erg snel in de pan als het om het beledigen van de profeet gaat en ik vind dat je daar best rekening mee mag houden.
Je kan het ook opzoeken en daardoor anderen in gevaar brengen.

http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS

De filmmaker is inmiddels aangehouden .Het schijnt een Egyptenaar te zijn, misschien toch een ex-moslim dan , of een kopt?
pi_116810074
http://www.telegraaf.nl/b(...)film_verhoord__.html

Een Egyptenaar dus, logisch dat dan Amerikaanse en Europese doelen worden aangevallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116810093
quote:
Dat zo'n filmpje zonder enige marketing zo bekend word!
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:37:19 #132
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_116810148
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:16 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Het schijnt een Egyptenaar te zijn, misschien toch een ex-moslim dan , of een kopt?
Bassily = (Sint) Basilius?
pi_116810347
quote:
Tenenkrommend de achterlijkheid van die figuren, en het mooiste is nog wel dat vrijwel iedereen ook gewoon toegeeft dat ze de film zelf niet gezien hebben, maar van anderen hebben gehoord dat het slecht is.
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:50:30 #134
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116810408
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tenenkrommed de achterlijkheid van die figuren, en het mooiste is nog wel dat vrijwel iedereen ook gewoon toegeeft dat ze de flim zelf niet gezien hebben, maar van anderen hebben gehoord dat het slecht is.
juist dus puur alleen uit op rellen , ontwrichten van de maatschappij ... dus een terroristische organisatie ....

Sorry dat ik het weer zo moet zeggen maar het gaat er steeds meer op lijken dat sommige mensen gewoon gelijk gaan krijgen naar diverse mensen toe ..

ik zeg niet dat het geloof fout is maar puur de mensen die deze geloof aanhangen en hier met een afwijking in hun hersens gewoon een hele andere manier van opvatting over hebben en daar ook naar gaan handelen .
Want de goede Moslims moet hier ook onder leiden en vinden dit ook niet leuk dat die Foutdenkers en vooral doeners hun geloof ten schande maken

[ Bericht 8% gewijzigd door RAVW op 15-09-2012 11:55:51 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_116810446
Ik heb het al zo vaak gezegd dat waar moslims zijn is er stront aan de knikker.
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2012 @ 12:00:48 #136
137949 Disana
pi_116810631
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:50 schreef RAVW het volgende:

[..]

juist dus puur alleen uit op rellen , ontwrichten van de maatschappij ... dus een terroristische organisatie ....
De reden van deze rellen is nog helemaal niet bekend en verschilt ook vrijwel zeker per land. In het ene land is men boos om westerse steun aan dictators, in het andere om sociale ongelijkheid, in het volgende om het niet nakomen van beloftes na de revolutie, en ga zo maar door.
pi_116810679
Al Qaida roept op om meer aanslagen te plegen volgens de Duitse TV.

Ongetwijfeld zullen daar weer een hoop idioten gehoor aan geven.
pi_116810685
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:00 schreef Disana het volgende:

[..]

De reden van deze rellen is nog helemaal niet bekend en verschilt ook vrijwel zeker per land. In het ene land is men boos om westerse steun aan dictators, in het andere om sociale ongelijkheid, in het volgende om het niet nakomen van beloftes na de revolutie, en ga zo maar door.
Hoe verzin je het? De enige aanleiding voor deze rellen is de zogenaamde belediging van die mooie profeet van ze, ze roepen het notabene zelf. Ga je nou excuses lopen zoeken voor dit nutteloze geweld?
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2012 @ 12:04:14 #139
137949 Disana
pi_116810713
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe verzin je het? De enige aanleiding voor deze rellen is de zogenaamde belediging van die mooie profeet van ze, ze roepen het notabene zelf. Ga je nou excuses lopen zoeken voor dit nutteloze geweld?
Hoe verzinnen drie correspondenten ter plekke het, onder wie twee die op een haartje na zelf konden ontsnappen?

Het is niet zo moeilijk te bedenken dat deze film een excuus is om los te gaan. Ik wed dat vrijwel niemand van de relschoppers hem zelf heeft gezien.
pi_116810714
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Schei toch uit, er is helemaal geen reden om te rellen laat staan te moorden.
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:06:04 #141
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116810752
Wat voor nut dient zo'n film vraag je je af? Je kunt mij niet wijsmaken dat de makers van deze film juist dit soort reacties wilden uitlokken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2012 @ 12:07:42 #142
137949 Disana
pi_116810791
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat voor nut dient zo'n film vraag je je af? Je kunt mij niet wijsmaken dat de makers van deze films juist dit soort reacties wilden uitlokken. :{

:{²
De maker schijnt een Koptische christen te zijn die eerder met justitie in aanraking is geweest. Het klinkt alsof het een man met een missie is.
pi_116810829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe verzinnen drie correspondenten ter plekke het, onder wie twee die op een haartje na zelf konden ontsnappen?

Het is niet zo moeilijk te bedenken dat deze film een excuus is om los te gaan. Ik wed dat vrijwel niemand van de relschoppers hem zelf heeft gezien.
Als je dat filmje van Geenstijl op de Dam ziet, dan geven ze dat ook zelf toe, allemaal hebben ze de mond vol over die respectloze film vol met leugens en blablabla, maar als er dan gevraagd word of ze hem zelf hebben gezien, is het antwoord steevast "nee, maar ik heb gehoord"blablabla". En dan hebben we het dus over moslims in Nederland die alle vormen van sociale media tot hun beschikking hebben, en niet die paupers in pak hem beet Sudan of Yemen die met zijn allen nog in een gat in de grond moeten schijten.
pi_116810833
Australië - met de enige juiste aanpak voor dit soort hersenlozen! ^O^
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_116810841
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Schei toch uit, er is helemaal geen reden om te rellen laat staan te moorden.
Sommige mensen houden er andere normen en waarden er op na dan wij. Als de westerse wereld dat nu eens een keertje gaat leren dan hoeven we ook niet constant verontwaardigd te worden als er weer iets gebeurt.

Dit filmpje wat is verschenen op youtube is in mijn ogen ook een erg triest filmpje maar gelukkig hebben we wel de vrijheid om dit filmpje te maken.
Wat ik alleen niet snap is waarom de Moslims zo boos worden tot op het punt dat ze gaan moorden.
Laten we er van uit gaan dat Allah weldegelijk bestaat en Hij de enige ware God is, gaan de makers van dit filmpje dan niet naar de hel? En is dat dan niet genoeg bevrediging voor de moslims die dit soort rellen goedkeuren?
pi_116810847
Beeld? Krant?
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2012 @ 12:11:28 #147
137949 Disana
pi_116810872
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je dat filmje van Geenstijl op de Dam ziet, dan geven ze dat ook zelf toe, allemaal hebben ze de mond vol over die respectloze film vol met leugens en blablabla, maar als er dan gevraagd word of ze hem zelf hebben gezien, is het antwoord steevast "nee, maar ik heb gehoord"blablabla". En dan hebben we het dus over moslims in Nederland die alle vormen van sociale media tot hun beschikking hebben, en niet die paupers in pak hem beet Sudan of Yemen die met zijn allen nog in een gat in de grond moeten schijten.
Ik had het over de reden van de rellen. Niet over een paar goeddoorvoede, verveelde figuren die in ons land op een vlag gaan staan stampen.
pi_116810920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:09 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Sommige mensen houden er andere normen en waarden er op na dan wij. Als de westerse wereld dat nu eens een keertje gaat leren dan hoeven we ook niet constant verontwaardigd te worden als er weer iets gebeurt.

Mafkees. Er zijn mensen GEDOOD door die gasten met andere normen en waarden. Logisch dat je dan CONSTANT verontwaardigd bent. :(
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_116810968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:13 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mafkees. Er zijn mensen GEDOOD door die gasten met andere normen en waarden. Logisch dat je dan CONSTANT verontwaardigd bent. :(
Je snapt mijn punt niet, als je denkt dat de verontwaardigheid alleen van dit filmpje afkomt dan zit je er goed naast.
Het is jarenlange bemoeienis en oneindige steun naar Israël wat het midden-oosten op scherp heeft gezet. Dus elk incident wat er voorkomt word natuurlijk aangegrepen om herrie te schoppen.
Dit valt natuurlijk niet goed te praten maar het is wel erg belangerijk waarom deze mensen zo gefrustreerd zijn.
pi_116810988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:07 schreef Disana het volgende:

[..]

De maker schijnt een Koptische christen te zijn die eerder met justitie in aanraking is geweest. Het klinkt alsof het een man met een missie is.
war voor missie dan precies? Zijn eerdere aanraking met justitie was vanwege bedrog van banken, heeft hier niks mee te maken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')