http://www.volkskrant.nl/(...)d-verkiezingen.dhtmlquote:De EO en de VARA slaan de handen ineen op de late avonden rond de verkiezingen van 12 september. De redacties van Knevel & Van den Brink en Pauw & Witteman maken drie weken lang één programma, elke avond om 23:00 uur. Dat hebben beide omroepen vanmorgen bekendgemaakt.
Jeroen Pauw en Paul Witteman (VARA) zouden eigenlijk pas op 17 september weer terugkeren van een lange vakantie. Traditiegetrouw nemen Andries Knevel en Tijs van den Brink (EO) de honneurs waar. Zij vielen met hun neus in de boter toen bleek dat de verkiezingsdatum op 12 september werd vastgesteld. Toch maken ze nu een knieval voor het VARA-duo, dat uiteraard baalde van de situatie. Het delen van de zendtijd 'is besloten na collegiaal overleg', verklaart de EO.
1 voor de verkiezingen
De talkshow krijgt drie weken lang een andere naam; '1 voor de verkiezingen' en komt vanaf één locatie. Het is te zien van maandag 3 tot en met vrijdag 21 september: het loopt ná de verkiezingen van 12 september dus nog door in de week van Prinsjesdag. Pauw en Witteman leveren dus ook één 'eigen week' in. Beide duo's presenteren om en om.
VARA-programmadirecteur Frans Klein en EO-directeur Arjan Lock laten in een persbericht de volgende gezamenlijke reactie optekenen: 'Het is uniek dat twee geprofileerde duo's afwisselend de verkiezingen gaan coveren in een verrassend, dagelijks programma. Ten tijde van groot landelijk nieuws hebben twee verschillende omroepen de handen ineen geslagen om hét nationale programma rond de politieke verkiezingen te maken.'
Ja echt. Armoede past niet dus geen sociaal vangnet. Wat een onzin dit. En kan hij niet wat doorpraten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Oorlog past niet dus moeten we bezuinigen op defensie.
Duimzuigend in foetushoudingquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hij huilt zichzelf straks in slaap.
En Tijltje sloeg helemaal dood.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
Dat was een Derksen-actie van die Telegraaf-gzoer
Olympische Spelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
PvdA liedje was van het EK.
Dat ging ook al zo goed.
Olympische Spelen toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
PvdA liedje was van het EK.
Dat ging ook al zo goed.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap niet waarom ze Krol tutoyeren...
Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is tutejeren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is Liberace niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Omdat hij zo jong is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Dramatische troep is dat, S & G. Kabbelt maar wat voort. Blegh.quote:
Aldus mister "One more night".quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dramatische troep is dat, S & G. Kabbelt maar wat voort. Blegh.
Ok gr grquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef Panthera. het volgende:
Even een plofkip in de oven stoppen, ben zo terug.
Zou je niet zeggen.quote:Paul JANSSEN, geboren te Bemmel, >>burger 09-07-1690,
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dramatische troep is dat, S & G. Kabbelt maar wat voort. Blegh.
God, ik dacht dat ik een slechte muzieksmaak had. Kreeg je oordopjes bij dit nummer of wat?quote:
Succesfull trollquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
God, ik dacht dat ik een slechte muzieksmaak had. Kreeg je oordopjes bij dit nummer of wat?
Kan je daar een brood van kopen, die overwaarde?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef alors het volgende:
In hun huis wat ze voor een kleine ton hebben gekocht en nu 3x zoveel waard is ja, awww sielug
Beetje BZN draaien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel minister van muziek willen worden in het kabinet 50+.
Zeker. Kwestie van dat liquide maken door een stukje extra hypotheek als je dat wilt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je daar een brood van kopen, die overwaarde?
Knap. Als AOW'er?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeker. Kwestie van dat liquide maken door een stukje extra hypotheek als je dat wilt.
Vast wel als je het verkoopt. Mijn ouders lachen zich iig blauw, die hebben hun huis bijna gratis gekregen met alle subsidies die er toen waren om een huis te kopen en allerlei gunstige regelingen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je daar een brood van kopen, die overwaarde?
oor kkquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:01 schreef alors het volgende:
pfff ik was even plassen is het nog niet klaar?
Heb je al plassend je laptop gepakt en bent weer terug gaan zitten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:01 schreef alors het volgende:
pfff ik was even plassen is het nog niet klaar?
terug gaan zitten? is dat Brabants?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je al plassend je laptop gepakt en bent weer terug gaan zitten?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:51 schreef Eenskijken het volgende:
einde was wel episch mooigevoel van samenhorigheid
Omdat leeftijd afhangt van hoe lang je leeft en niet hoe oud jij iemand inschatquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo is die Telegraafman nog geen 50, ik zou hem 55 schatten....?
Oh, dan gaan ze echt tellen vanaf de geboortedatum en niet op basis van peilingen of prognoses?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef Baszh het volgende:
[..]
Omdat leeftijd afhangt van hoe lang je leeft en niet hoe oud jij iemand inschat
Helaas, zo extreem sociaal-constructivistisch zijn ze ook weer nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, dan gaan ze echt tellen vanaf de geboortedatum en niet op basis van peilingen of prognoses?
Haha, Paul Jansen zakte wel even door het ijs door hij serieus inging op de "stuur 'm naar het front"-grap van nota bene Tijl Beckandquote:
Het probleem is alleen dat de huidige AOW'ers vaak alleen AOW hebben of een zeer klein aanvullend pensioen. Maar Henk Krol lijkt vooral op te komen voor mensen die in de toekomst een relatief riant pensioen hebben. Alsof je medelijden met hen moet hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef eriksd het volgende:
Ik snap zijn punt overigens wel. Pensioenen 5 jaar niet geindexeerd, gekort, bosbelasting, geen indexatie IB-schijven, dat is toch wel een aardige koopkrachtdaling.
Waarom wordt die sneuneus keer op keer uitgenodigd? Omdat er een rechtse rakker aan tafel moet zitten om de schijn op te houden? Neem dan een sympathiek rechts figuur, die zijn er ook. Niet veel, maar als je toch keer op keer dezelfde persoon uitnodigt is dat ook geen issue.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Haha, Paul Jansen zakte wel even door het ijs door hij serieus inging op de "stuur 'm naar het front"-grap van nota bene Tijl Beckand![]()
. Wat een sneu flapdrol.
Ach, toch mooi dat ze zo'n rechtse lul uitnodigen, goede "reclame" voor De Telegraafquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waarom wordt die sneuneus keer op keer uitgenodigd? Omdat er een rechtse rakker aan tafel moet zitten om de schijn op te houden? Neem dan een sympathiek rechts figuur, die zijn er ook. Niet veel, maar als je toch keer op keer dezelfde persoon uitnodigt is dat ook geen issue.
twitter:pauwenwitteman twitterde op maandag 17-09-2012 om 11:47:13Vanavond in #1vdv: PvdA-lijstduwer Maarten van Rossem. Journalist @jortkelder bepaalt wie er van het bordes af moet en wie er nieuw komt. reageer retweet
quote:Maarten van Rossem (PvdA) heeft van alle lijstduwers bij de Tweede Kamerverkiezingen de meeste stemmen behaald. Op de historicus stemden 5929 mensen, bleek maandag uit gegevens van de Kiesraad.
Daarmee liet hij de andere lijstduwers ver achter zich. De Limburgse gedeputeerde Erik Koppe, die de lijst duwde voor de VVD, vergaarde bijna 2700 stemmen.
CDA-lijstduwer Hugo de Jonge, wethouder in Rotterdam, trok slechts 545 stemmen. Bijna vier keer zoveel mensen stemden op zijn plaatsgenoot, Ronald Sørensen, die als laatste op de PVV-lijst stond. De overige lijstduwers van de gevestigde partijen behaalden ieder 1100 tot 2400 stemmen.
5500 ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zap net in. Hoeveel stemmen heeft hij gehad?
5929quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zap net in. Hoeveel stemmen heeft hij gehad?
Vorige week was bij P&Wquote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
alweer van rossem? die kerel is ook elke dag met z'n bakkes op tv...
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
Frits Wester is er ook weer, die komt zelfs meerdere keren per dag op tv.quote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
leuk, hij is altijd zo heerlijk chagrijnig. Al vraag ik mij wel af of dit gespeeld (overdreven), of echt isquote:Op maandag 17 september 2012 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
Profileert zich steeds meer als verongelijkte PvdA'er.quote:Op maandag 17 september 2012 23:01 schreef Paul het volgende:
Zie ik daar Maarten van Rossum van de PvdA!!
Iddquote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Paul het volgende:
Waarom presenteert Adriaan van Bassie het programma vandaag?
Als Tijs nog een landkaart uit zijn zak tovert is het feest compleet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Paul het volgende:
Hij maakt straks een handstand op tafel.quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Frits Wester is er ook weer, die komt zelfs meerdere keren per dag op tv.
http://www.downforeveryon(...)ordeverkiezingen.nl/quote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
doet http://www.1voordeverkiezingen.nl/ het bij een van jullie?
Nee, maar ik heb tvquote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
doet http://www.1voordeverkiezingen.nl/ het bij een van jullie?
NU iig niet.. Maar je weet maar nooit (zie gedoogconstructie)quote:Op maandag 17 september 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
SP is idd geen serieuze regeringspartij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: hmmm google says noknow'm sayin?
word? word.
(ex)PVV-ers zijn niet zo populairquote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef marcodej het volgende:
Onbeschofte man, die Van Rossem.
En het publiek klapt.
Dan nog hoef je onbeschoft gedrag niet te belonen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
(ex)PVV-ers zijn niet zo populair
Valt vooral tegen.quote:
Goed voor de bedrust. Saaie tosser!quote:
Ach gun hem zijn lolletje, als CDA kiezer heeft hij het al zwaar genoeg.quote:
Marco stemt CUquote:Op maandag 17 september 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ach geef hem zijn lolletje, als CDA kiezer heeft hij het al zwaar genoeg.
Sec gezien ben ik per 12 september officieel geen CDA-kiezer meer.quote:Op maandag 17 september 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ach gun hem zijn lolletje, als CDA kiezer heeft hij het al zwaar genoeg.
Saai zijn, daar is hij heel goed in!quote:
Kennis van zaken, zakelijk, duidelijk, goed verhaal. Simpelweg een competent Kamerlid.quote:
Dat maakt die stem toch niet minder waard?quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij vergeet voor het gemak dat in het Noorden en Oosten alleen 50-plussers nog op het CDA stemmen.
Zou jij een tweedehands auto van hem kopen?quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kennis van zaken, zakelijk, duidelijk, goed verhaal.
Aha. Geen wonder dat hij in de kamer komt terwijl om hem heen het CDA instort.quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kennis van zaken, zakelijk, duidelijk, goed verhaal.
Nee, maar het zijn niet echt duurzame stemmen om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:30 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat maakt die stem toch niet minder waard?
Over 25 jaar zijn die stemmers (en dus het CDA) dood.quote:Op maandag 17 september 2012 23:30 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat maakt die stem toch niet minder waard?
Ik snap je niet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha. Geen wonder dat hij in de kamer komt terwijl om hem heen het CDA instort.
Hij in de kamer op voorkeursstemmen en het CDA keldert enorm qua zetels!quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saai zijn, daar is hij heel goed in!
Ok, prima.quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kennis van zaken, zakelijk, duidelijk, goed verhaal. Simpelweg een competent Kamerlid.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef alors het volgende:
CDAWat een verlossing als zij opgetyft zijn
Nee, dank je.. Wat heeft hij voor geweldigs gedaan eigenlijk??quote:
Nee, liever iemand met verstand van economie.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef alors het volgende:
Geertje baalt gewoon dan zijn filmpjes zo'n minimale impact hadden. Zo kan hij toch nog een beetje meeliften op het 'succes' van anderen.
Bos dusquote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, liever iemand met verstand van economie.
Voorkomen dat we griekenland achterna gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dank je.. Wat heeft hij voor geweldigs gedaan eigenlijk??
Jij hebt de eerste drie kwartier gemist?quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
Wat hebben deze uitzendingen nog te maken met de verkiezingen?
Hoe dan?quote:Op maandag 17 september 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voorkomen dat we griekenland achterna gaan.
Knoeier eerste klas. Deed domme dingen tijdens de crisis.quote:
Zoals?quote:Op maandag 17 september 2012 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Knoeier eerste klas. Deed domme dingen tijdens de crisis.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee juist niet.. Heeft jouw en mijn (spaar)geld gered en daarmee een veeeeeel ernstigere crisis voorkomen. Tot op heden bijna alles met rente terugontvangen (behalve van de ABN AMRO waar Zalm aan het hoofd staat). Ook voerde dat kabinet deeltijd WW in en deed nog meer verstandigs..quote:Op maandag 17 september 2012 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de kennis van nu...quote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien heeft hij wel veel te veel Fortis betaald.
Als hij langer had gewacht was het te laat geweestquote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien heeft hij wel veel te veel voor Fortis betaald.
Zie de conclusies vd enquêtecommissie Financieel Stelsel. Jkdj was toen staatssecretaris onder Bos en deed zijn werk wel goed.quote:
En ons opgezadeld met dure hypotheken.quote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien heeft hij wel veel te veel voor Fortis betaald.
Lekker kabinetje ja...met het CDA.quote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee juist niet.. Heeft jouw en mijn (spaar)geld gered en daarmee een veeeeeel ernstigere crisis voorkomen. Tot op heden bijna alles met rente terugontvangen (behalve van de ABN AMRO waar Zalm aan het hoofd staat). Ook voerde dat kabinet deeltijd WW in en deed nog meer verstandigs..
Gelul. En die commissie handelt met de kennis van nu, terwijl Bos geen glazen bol had.. Bos en dat kabinet hebben de eerste golf van de crisis prima het hoofd geboden.. Iets wat je niet van Rutte I kunt zeggen...quote:Op maandag 17 september 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie de conclusies vd enquêtecommissie Financieel Stelsel. Jkdj was toen staatssecretaris onder Bos en deed zijn werk wel goed.
Die hypotheken waren de OORZAAK van de crisisquote:Op maandag 17 september 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
En ons opgezadels met dure hypotheken.
[..]
Lekker kabinetje ja...met het CDA.
Die commissie heeft geconcludeerd dat Bos zijn werk goed gedaan heeft.quote:Op maandag 17 september 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie de conclusies vd enquêtecommissie Financieel Stelsel. Jkdj was toen staatssecretaris onder Bos en deed zijn werk wel goed.
Door EU-regels (banken met staatssteun mochten niet meer concurreren) is de concurrentie in Nederland beperkt, waardoor de prijzen van hypotheken relatief duur bleven ivg met omringende landen. Kroes gaf Bos een uitzonderingspositie, vanwege de Nederlandse situatie, maar Bos negeerde die.quote:Op maandag 17 september 2012 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hypotheken waren de OORZAAK van de crisis
quote:Op maandag 17 september 2012 23:52 schreef golfer het volgende:
Omzigt is tot mijn verbazing getrouwd en zegt 4 kinderen te hebben, terwijl ik toch zou zweren dat het een homo is.
Zou ie nog uit de CDA-kast moeten komen?
Zelf was hij niet zo tevreden over de commissie en de bevindingen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:49 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Die commissie heeft geconcludeerd dat Bos zijn werk goed gedaan heeft.
Omzigt is gewoon een saaie en degelijke CDA-er... niks mis mee.quote:Op maandag 17 september 2012 23:52 schreef golfer het volgende:
Omzigt is tot mijn verbazing getrouwd en zegt 4 kinderen te hebben, terwijl ik toch zou zweren dat het een homo is.
Daar hebben christenen gewoon programma's voor hoor, je bent zo weer hetero.quote:Op maandag 17 september 2012 23:52 schreef golfer het volgende:
Wat is er zuur aan om hem heel erg gay te vinden?quote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omzigt is gewoon een saaie en degelijke CDA-er... niks mis mee.
Niet zo zuur doen dus, golfer.
http://www.bnr.nl/topic/s(...)akten-hele-dure-foutquote:Op maandag 17 september 2012 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Door EU-regels (banken met staatssteun mochten niet meer concurreren) is de concurrentie in Nederland beperkt, waardoor de prijzen van hypotheken relatief duur bleven ivg met omringende landen. Kroes gaf Bos een uitzonderingspositie, vanwege de Nederlandse situatie, maar Bos negeerde die.
Jij was liever je geld kwijt geweest en in een dieper crisis beland? Helder!quote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelf was hij niet zo tevreden over de commissie en de bevindingen.
Als het een SP-er was geweest, dan vond je hem hip.quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er zuur aan om hem heel erg gay te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |