Fok wat was dat een spannende pot!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:58 schreef Salamando het volgende:
leuke pot Isner - Anderson.
Isner wint uiteindelijk dan toch met 9-7 in de laatste tiebreak.
Het is wel leuker als ze er alle 4 zijn, maar dit geeft wel ruimte voor nieuwkomers en talenten..quote:
Mooi punt was dat ja. Radek speelde best aardig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef luckass het volgende:
Pimpelnek. Dropshot na een rally van 30 slagen om op MP te komen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef luckass het volgende:
Pimpelnek. Dropshot na een rally van 30 slagen om op MP te komen.
quote:
Ik vind haar ook helemaal niks hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Angelof9 het volgende:
Vind er niets aan, die chick, maar dat zal wel aan mij liggen
LIgt niet aan jouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Angelof9 het volgende:
dat zeg ik ook niet, maar zie het even op/onder/naast Pimpelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kijk inderdaad. Wawa staat redelijk te vlammen. Keiharde backhands en services en is het echt naar Federer aan het brengen. Federer speelt niet slecht, maar Wawa een tikkeltje beter en verdiend de 1e set gewonnen. Hij had ook 5x zoveel winners als Fed, 10 om 2.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:48 schreef Angelof9 het volgende:
Zit je te kijken? Is wawa gewoon in vorm of wat?
Op de korte termijn, misschien: alleen als hij verliest en Djokovic Shanghai wint. Op de wat langere termijn zou het wel heel handig zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef Angelof9 het volgende:
zal wel een tie-break worden.
Fed moet dit winnen om nummer 1 te blijven?
Voor dit toernooi wel. Als hij nu verliest en Djoko wint, dan is hij zijn nummer 1 kwijt. Verliest hi jen wint Djoko niet het toernooi, dan blijft Fed nummer 1.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef Angelof9 het volgende:
zal wel een tie-break worden.
Fed moet dit winnen om nummer 1 te blijven?
Je lijkt gelijk te krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Zonde. Stan zal de derde nu wel kansloos verliezen.
Ook, maar Wawa mist gewoon de ballen die hij de eerste 2 sets wel maakte. Intensiteit is gewoon volledig weg. Dat maakt het voor Fed ook weer makkelijker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef Rosario het volgende:
De servicevolley werkt niet meer. Fed heeft z'n niveautje weer gevonden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |