SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Omdat je niet meer weet wat je met die laatste paar coins moet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom koop je een gold pack 2 weken voordat FIFA13 uitkomt?En waarom koop je een pack en hoop je dat je troep krijgt? Kapitaalvernietiging?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon YOLO toch, lekker pakjes kopen
Oh nja, ik dacht gelijk aan MSP, my bad. Maar dan alsnog, geef die coins dan aan mij (voor de mensen die op de Xbox zitten).quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je niet meer weet wat je met die laatste paar coins moet?
Ik heb 1 miljoen coins verkocht, ik heb nu nog zo'n 150K + wat teams over. Die 150K besteed ik nu aan packs ja. Vanaf woensdag doe ik er toch nooit meer wat mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom koop je een gold pack 2 weken voordat FIFA13 uitkomt?En waarom koop je een pack en hoop je dat je troep krijgt? Kapitaalvernietiging?
Ik ben de laatste paar weken bezig om m'n team zo compleet mogelijk te maken, puur voor generations. Die coins verkoop ik nu toch niet meer. Ik wilde eigenlijk 99 rated Messi kopen, maar niemand koopt m'n dure spelers meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb 1 miljoen coins verkocht, ik heb nu nog zo'n 150K + wat teams over. Die 150K besteed ik nu aan packs ja. Vanaf woensdag doe ik er toch nooit meer wat mee.
En hoe ziet dat team er nu dan wel niet uit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste paar weken bezig om m'n team zo compleet mogelijk te maken, puur voor generations. Die coins verkoop ik nu toch niet meer. Ik wilde eigenlijk 99 rated Messi kopen, maar niemand koopt m'n dure spelers meer.
Jij hebt al je teams nog gewoon?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je niet meer weet wat je met die laatste paar coins moet?
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt al je teams nog gewoon?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En hoe ziet dat team er nu dan wel niet uit?
Dat hebben we een paar dagen geleden allemaal net al gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef diedjuh het volgende:
Oke post allemaal jullie favoriete team van dit jaar, heeft niks met chemistry te maken, post gewoon je beste spelers per positie waar je mee gespeeld hebt.
De mijne:
SIF Suarez Ibra
Pato
Lavezzi Ben Arfa
SIF Ramires Sissoko
Chiellini IF M'Biwa IF Fanni
Buffon
Sowieso mijn Arsenal team, net nog Crookk weggetikt met 6-1quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef diedjuh het volgende:
Oke post allemaal jullie favoriete team van dit jaar, heeft niks met chemistry te maken, post gewoon je beste spelers per positie waar je mee gespeeld hebt.
De mijne:
SIF Suarez Ibra
Pato
Lavezzi Ben Arfa
SIF Ramires Sissoko
Buffon
Zo een potje tegen mij om weer even je reeks te resetten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso mijn Arsenal team, net nog Crookk weggetikt met 6-1![]()
7 potjes tegen fokkers gewonnen achter elkaar
Oh, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hebben we een paar dagen geleden allemaal net al gedaan
Kom zo maar tegen mij dan, geef ik je ff batta.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso mijn Arsenal team, net nog Crookk weggetikt met 6-1![]()
7 potjes tegen fokkers gewonnen achter elkaar
Ben aan het clubben!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo een potje tegen mij om weer even je reeks te resetten?
---------------TOTY Falcao-----------TOTY Benzema--------quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef diedjuh het volgende:
De mijne:
SIF Suarez Ibra
Pato
Lavezzi Ben Arfa
SIF Ramires Sissoko
Buffon
Handicap bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef diedjuh het volgende:
Valt me trouwens op dat er in die van mij eigenlijk best weinig IF's zitten. Ik vond NIF Ben Arfa ook veel beter dan zijn SIF die zo'n 200k meer kostte. Bewijs van handicap?
Dankje, zal eens kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf hier
[FIFA 12: FUT SC] #1014
TOTY Hulk heb je nog niet eens gehad toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
---------------TOTY Falcao-----------TOTY Benzema--------
----------------------------TOTY Diego---------------------------
TOTY Nene--TOTY Marchisio--SIF Ramires--TOTY Hulk
-----TOTY T. Silva----TOTY Chiellini-----TOTY Dede------
----------------------------TOTY Buffon--------------------------
quote:
Jawel, maar weer verkocht omdat Mathijs muntjes nodig had.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTY Hulk heb je nog niet eens gehad toch?
Hij is de helft al kwijtquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, maar weer verkocht omdat Mathijs muntjes nodig had.
Ik dacht daar komen pics van GJE en Marciequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg dat maar tegen hun :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht daar komen pics van GJE en Marcie
Ik vind het eerder opvallend dat zo iets psychologisch ook echt invloed heeft op je prestaties.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:48 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik heb handicap trouwens ook altijd ontkend, vond het alleen opvallend.
Bij sommige spelers, bijvoorbeeld Ben Arfa, speelde de NIF ook gewoon veel fijner dan de IF of de SIF.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder opvallend dat zo iets psychologisch ook echt invloed heeft op je prestaties.
Mwah door ergernis kan je wel slechter gaan spelen, omdat de speler duurder is verwacht je wat meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder opvallend dat zo iets psychologisch ook echt invloed heeft op je prestaties.
Het zou natuurlijk kunnen dat je met een bepaalde combinatie van pace, agility en acceleration betere controle hebt over een speler, waardoor 'ie beter presteert.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:53 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Bij sommige spelers, bijvoorbeeld Ben Arfa, speelde de NIF ook gewoon veel fijner dan de IF of de SIF.
Zoiets dacht ik ook al, ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat je met een bepaalde combinatie van pace, agility en acceleration betere controle hebt over een speler, waardoor 'ie beter presteert.
Stukje gewenning misschien. Mijn NIF deed en doet het ook beter dan de SIFquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef diedjuh het volgende:
Valt me trouwens op dat er in die van mij eigenlijk best weinig IF's zitten. Ik vond NIF Ben Arfa ook veel beter dan zijn SIF die zo'n 200k meer kostte. Bewijs van handicap?
Niet echt aan toe gekomen..klein stukje op de fiets alleen..klonk goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je al Kanjé West geluisterd?
Sommige tracks zijn een beetje vaag, maar het is zeker een chill album.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt aan toe gekomen..klein stukje op de fiets alleen..klonk goed
reeeeepostquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:21 schreef GuRBuH het volgende:
Wie O Wie heeft El Akchaoui? Of Matthew Amoah? (PS3)
EA forum geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet exact. Maar ja, zoek die 2 lillekerds nog steeds.
Ben je een Heerenveen 2013 team aan het bouwen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet exact. Maar ja, zoek die 2 lillekerds nog steeds.
http://forum.ea.com/uk/posts/watch/0/1923236.pagequote:
Gewoon alle Heerenveen spelers van afgelopen seizoen en het huidge seizoen aan het verzamelen iddquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben je een Heerenveen 2013 team aan het bouwen?
Nope.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb het niet gelezen maar 90% kans dat het over een langer wordende penis gaat?
wronggggquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb het niet gelezen maar 90% kans dat het over een langer wordende penis gaat?
Laat nachtje hierquote:Op zaterdag 15 september 2012 04:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ha die Toefmeister! Nog an die arbeit of gewoon een laat nachtje?
Slapen is overratedquote:Op zaterdag 15 september 2012 04:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat nachtje hierSlapen doe ik wel weer een andere keer
ik ga er ook zo in, slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 04:20 schreef GuRBuH het volgende:
Soms. Als ik half 7 mn bed uit moet ga ik echt wel eerder slapenNu ook maar, tot morgen
Hoiiiiiiiitjesquote:
Arsenal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
Welke om 4uur kijken?
Arsenal 16 : 00 Southampton Meer info
Aston Villa 16 : 00 Swansea City Meer info
Fulham 16 : 00 West Bromwich Albion Meer info
Manchester United 16 : 00 Wigan Athletic Meer info
Queens Park Rangers 16 : 00 Chelsea Meer info
Stoke City 16 : 00 Manchester City
Ik heb al een shirt besteldquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiitjes
Verhoeven misschien naar Feyenoord
Jullie gaan naar een ander forum -> uit de OP.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, natuurlijk ga ik mee als iedereen met een IQ boven de 80 uit deze reeks daar al zit. Dat speelde 1 dag..als je dan meteen de OP gaat bijwerken..kom op, waar ben je dan mee bezig
Je voelt je echt Jezus Christus hier he?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jullie gaan naar een ander forum -> uit de OP.
Is best logisch, als jullie ergens anders willen gaan posten, is triest (zeker als je het niet laat weten) waarom zouden jullie hier dan nog in de OP horen? Jullie posten toch ergens anders?
En waar maak jij je druk om, het is een OP...
En Fuszy had gelijk, ik had hem hier gepost. Gewoon even zoeken bij de vreugde dansen, en dan spieren laten zien.
Op de ps3 : R2 en dan R3 omhoog, en dan omlaag.
Dus Dudeweiser, niks geen finesse.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is best logisch, als jullie ergens anders willen gaan posten, is triest (zeker als je het niet laat weten) waarom zouden jullie hier dan nog in de OP horen? Jullie posten toch ergens anders?
En Fuszy had gelijk, ik had hem hier gepost. Gewoon even zoeken bij de vreugde dansen, en dan spieren laten zien.
Nee, en ik had het zelf ook niet verzonnen hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je voelt je echt Jezus Christus hier he?
Ik post ook op een ander forum, maar ik sta nog wel in de OP. Ik wist niet dat ik maar op één forum mocht zittenquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Jullie gingen van dit forum weg, en gingen ergens anders over FIfa praten. Dat mag, maar dan niet gaan huilen dat je uit de OP bent.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik post ook op een ander forum, maar ik sta nog wel in de OP. Ik wist niet dat ik maar op één forum mocht zitten
Haha jij bent ook al weer lekker scherpquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je voelt je echt Jezus Christus hier he?
jij nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha jij bent ook al weer lekker scherp -O_
Ik ging nergens heen maar goed. 'Als de mensen het vragen' voor zover ik weet was het alleen GJEquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Jullie gingen van dit forum weg, en gingen ergens anders over FIfa praten. Dat mag, maar dan niet gaan huilen dat je uit de OP bent.
Hij vroeg het ook ja, maar was niet de enige.quote:
Prima, maar als je dan voor elk kutprobleempje wel met zon smileyquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, en ik had het zelf ook niet verzonnen hoor.
Maar als mensen hier vinden dat jullie te triest/het niet verdienen/ niets meer met jullie te maken willen hebben dan vragen of ik jullie er even uit haal, doe ik dat wel. Ik heb mezelf er ook nog steeds niet ingezet volgens mij.
Ik ga niet iedereen er hier bijlappen. Worden ze dadelijk uitgekotst, en dat is niet wat ze willen denk ik. Ik had ook lang niet iedereen er uit gehaald.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging nergens heen maar goed. 'Als de mensen het vragen' voor zover ik weet was het alleen GJE
Ik heb van niemand coins gekregen, waar haal je dit vandaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prima, maar als je dan voor elk kutprobleempje wel met zon smileyhier aan komt zetten, of maar wat graag coins accepteert van mensen die toen even pleite gegaan zijn, ben je bij deze de meest schijnheilige FUT'ter
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb van niemand coins gekregen, waar haal je dit vandaan.
Als je toen iets hebt gezegd, mogen ze nu ook wel mans genoeg zijn om het te zeggen. Mensen die naar tweakers zijn geweest zeggen het toch ook gewoonquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga niet iedereen er hier bijlappen. Worden ze dadelijk uitgekotst, en dat is niet wat ze willen denk ik. Ik had ook lang niet iedereen er uit gehaald.
Dat had je ook niet gekund, want we wilden je niet mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb van niemand coins gekregen, waar haal je dit vandaan.
E: dan ben ik maar schijnheilig, jullie lopen als een stel koeien achter 1/2 mensen aan die het hadden verzonnen om weg te gaan.
Dat waren spelers, geen Coins.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat had je ook niet gekund, want we wilden je niet mee.
Dit verbaasd mij nu ook ja. Op dat moment wilden ze niks meer met jullie te maken hebben en nu houden ze braaf hun mondquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je toen iets hebt gezegd, mogen ze nu ook wel mans genoeg zijn om het te zeggen. Mensen die naar tweakers zijn geweest zeggen het toch ook gewoon
Ziet er ff anders uit, maar je kunt er gewoon in? FUT13 komt Dinsdag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:57 schreef Jonnsie het volgende:
Goedemorgen!
Weten juliie wat er met de Web app aan de hand is?
Of komt FUT13 vandaag online ofzo?
Hmm, oke... Vage shit dus..quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ziet er ff anders uit, maar je kunt er gewoon in? FUT13 komt Dinsdag.
El Akchaoui en Amoah (de NAC versie)quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:04 schreef marcie216 het volgende:
Gurbuh, welke 2 heerenveen spelers zocht je? Zou ik even kijken of ik ze heb.
Ah nee heb ik niet, sorry.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
El Akchaoui en Amoah (de NAC versie)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel begrijp waarom sommige mensen naar Tweakers gingen, want op dat moment was er weinig aan deze reeks. Jammer genoeg kwam ik er te laat achter dat ze waren verhuisd, anders was ik ook daar gaan posten.
gr gr
Sorry, bij deze wordt u uit de OP verwijderd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel begrijp waarom sommige mensen naar Tweakers gingen, want op dat moment was er weinig aan deze reeks. Jammer genoeg kwam ik er te laat achter dat ze waren verhuisd, anders was ik ook daar gaan posten.
gr gr
kan je hem door dmen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij nog wat kolen op het vuur gooit!
Ik kreeg een briljante dm van iwan
Blij!quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien FUT bijna afgelopen is ben ik maar wat coins aan het uitgeven aan 15k packs. Moet ik nu blij zijn dat ik Cazorla in een pack krijg of juist niet omdat hij vorige week IF was?
Kan je gewoon weer een 15k pack van kopen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien FUT bijna afgelopen is ben ik maar wat coins aan het uitgeven aan 15k packs. Moet ik nu blij zijn dat ik Cazorla in een pack krijg of juist niet omdat hij vorige week IF was?
Ik wil eigenlijk nog wel 1 dure gold NIF of een IF in een pack voordat FUT12 is afgelopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je gewoon weer een 15k pack van kopen!
Een dure IF wordt lastig deze weekquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel 1 dure gold NIF of een IF in een pack voordat FUT12 is afgelopen
Het mag ook een goedkope zijn zolang het maar een IF is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een dure IF wordt lastig deze week
Een gouden IF heb ik dit jaar nog niet gehad, maar ik probeer nog even een paar toffe spelers te kopen (IF Richards, SIF Poldi en TOTY Henry)quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het mag ook een goedkope zijn zolang het maar een IF is.
Lekker recente foto van Bulykin:quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:21 schreef wieisboos het volgende:
Foto's zitten er nu ook in..![]()
http://fut13.ultimatedb.nl/
[ afbeelding ]
Als die zon er niet op scheen was hij net zo zwart als angbwa
Zou goed kunnen. De data op de WebApp is op 15 september gewijzigd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef GuRBuH het volgende:
Deze DB heeft 'naar verluid' bevestigde UT data:
http://www.futwiz.com/players
Is dat Macoumba?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik heb in de nieuwe fifa editie 82 pace
Nog niet alles zit erin zo te zien en de weak foot en skill staan er nog nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef GuRBuH het volgende:
Deze DB heeft 'naar verluid' bevestigde UT data:
http://www.futwiz.com/players
En niet gekrompenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik heb in de nieuwe fifa editie 82 pace
Eriksen e.a. staan er ook niet tussen, is dus nog totaal niet volledig.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chamberlain zit er ook niet in... terwijl hij er sowieso in zal zitten.
Wij hebben het over Futwiz.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan er wel in.
Maar in FUT13.db wel weer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sissoko en Trochowski zijn daar 75 rated, geen super silvers dus.
Ja, ik zag het net. Sowwy.quote:
Is dit Futwiz?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan er wel in.
Die van futwiz is recenterquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar in FUT13.db wel weer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie toch een stel bazen.![]()
Hij was geband vanwege een DM en toen maakte hij een nieuwe account waar ook BDIL in stond en nu is hij een week weg. Hij stuurt echter wel steeds DM's als reactie op alle postsquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan?Heb het 1 en ander gemist door Daviscup en ziekte
Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij was geband vanwege een DM en toen maakte hij een nieuwe account waar ook BDIL in stond en nu is hij een week weg. Hij stuurt echter wel steeds DM's als reactie op alle posts
Ik heb bans op een forum nog nooit zien uitmonden in verbeterd gedragquote:
Wij zijn ook gewoon een zooitje ongeregeld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb bans op een forum nog nooit zien uitmonden in verbeterd gedrag
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net stond Eriksen er niet bij en nu wel. En kijk wie ik ook gevonden heb: http://www.futwiz.com/player-data/7324
Net stond Eriksen er niet bij en nu wel. En kijk wie ik ook gevonden heb: http://www.futwiz.com/player-data/7324
Geen idee, iemand die IF Austin heeft in ieder geval (en dat zijn er niet veel)quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:18 schreef Thorb het volgende:
Jullie mogen raden van wie dit team is!
[ afbeelding ]
hoe weet je die skillstats?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:22 schreef Reemi het volgende:
Sana - 4* skill
Hoesen - 3* skill
Serero - 3* skills
Eriksen - 4* skill
Babel - 4* skill
Poulsen 48 pace
Iwan a.k.a. BDIL jonge!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, iemand die IF Austin heeft in ieder geval (en dat zijn er niet veel)
Godverdedgodverdegodverquote:
Dat was 'ie al.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan er niet meer op.Is Chanturia nog steeds een 5* skiller?
[..]
Dat was 'ie al.
Kan je puush doen want ik kan er niet meer opquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:26 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futwiz.com/player-data/364
Dit gaat wel een bazige NL silver CB worden
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je puush doen want ik kan er niet meer op
In die creation centre?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan ik nou zien hoeveel * skill ze hebben?
Staat ergens skill moves, en dan:quote:
Most skillful - 5*quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan ik nou zien hoeveel * skill ze hebben?
oke tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Most skillful - 5*
More advanced - 4*
Advanced - 3*
Volgens mij hebben we 3 of 4 4* LWsquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:31 schreef GuRBuH het volgende:
Heerenveen word echt tof als het allemaal klopt. Redelijk snelle verdedigers, mooi wat 4* skillers etc.
Veel goede Marokkanen dit jaar volgens mij. Die back die ik net postte is ook Marok.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Assaidi 5* en belachelijk snel. BPL
RB toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
Een 63-rated Koreaan met zoveel pace. Een verdediger.
[ afbeelding ]
Hij zat er dit jaar ook al in met bijna dezelfde statsquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
en 4* skillquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:42 schreef Confetti het volgende:
Di Natale![]()
87 pace, 87 shooting, 82 passing en 88 dribbling.
De slechte Sukquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof hij 'nee' als antwoord kreeg in de supermarkt op de vraag of hij de spongebobkoekjes mocht hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
Deze staat er lekker op:
[ afbeelding ]
Jaaa hahaha, je verwoord gewoon precies wat ik dacht!!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alsof hij 'nee' als antwoord kreeg in de supermarkt op de vraag of hij de spongebobkoekjes mocht hebben.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jaaa hahaha, je verwoord gewoon precies wat ik dacht!!!![]()
![]()
![]()
Hihi zelden zo gelachen.
Waarom post je elke keer die 'songteksten' hierquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Voer voor je hoedenplank, (hoedenplank)
Tast toe proef die woofer
Voer voor je hoedenplank, (hoedenplank)
Tast toe proef die woofer
''Omdat het erbij hoort, toch...?''quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom post je elke keer die 'songteksten' hier
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Als ik in Creation Centre zoek op bijv Castaignos kom ik allemaal zelfgemaakte poppetjes tegen..wat doe ik fout?
Naar squad gegaan, dan find players en dan Licensed players zoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Als ik in Creation Centre zoek op bijv Castaignos kom ik allemaal zelfgemaakte poppetjes tegen..wat doe ik fout?
Je zit in Creation Centre?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Licensed playersquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Kijken bij 'licensed players'.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik ook. Boeie.quote:
True dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Non stop traden in college vanaf dinsdag
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
En dan moet je uitleggen dat je een goede deal hebt gevonden als mensen je zien juichenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Bwhehehehe.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan moet je uitleggen dat je een goede deal hebt gevonden als mensen je zien juichen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan moet je uitleggen dat je een goede deal hebt gevonden als mensen je zien juichen
In het zuiden pas vanaf de 28e.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dus vanaf wanneer kon FUT 13 op de web app?
Dinsdag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dus vanaf wanneer kon FUT 13 op de web app?
Dan ren ik de zaal uit naar de wc, even fappen op de stats van desbetreffende speler en dan weer snel naar binnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga jij ook gezellig mee dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ga eens aan je moeder vragen of ze je mee neemt naar de ballenbak ofzo...
Ik wil met jou moeder best stoeien in de ballenbak, maar dan mag jij niet mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga jij ook gezellig mee dan?.
waarom geen motm balotelli?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
Bijna af. Alleen IF Bonnuicbad nog
[ afbeelding ]
Als jouw moeder gewoon wat worstenbroodjes voor je maakt om dat dikke maagje te vullen dan ben jij ook geen gevaar meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil met jou moeder best stoeien in de ballenbak, maar dan mag jij niet mee.
Dat is denk ik een beetje ongemakkelijk.
Ik had het voorgevoel al!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fuck, helemaal vergeten. FF streampje aanslingeren.
Doe maar het gemiddelde van FUTWIZ en Creation Centre danquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 'ie tussen de 1 en de 99.
Dik maagje*quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had het voorgevoel al!
Geluid, wat is een dikke maagje?
Hoe kan een maagje dik zijn...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dik maagje*.
Lijkt me niet zo moeilijk uit te vogelen denk ik.
Dat zou echt een mega talent moeten zijn geweest..kwam er echt niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ex-Groninger Cahais volgens mij, ziet er iig wel uit als een Groninger
Integreren en dan gewoon je randvoorwaarden invullen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor zwarte magie...
gewoon integreren man, hoe makkelijk kan het zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor zwarte magie...
Je snapt me toch wel verdomme.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan een maagje dik zijn...
Krijg in 30 seconden 2 mensen die coins willen lenen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Integreren en dan gewoon je randvoorwaarden invullen.Heb je dat nooit gehad op het VWO?
Hij zei: "...dat dikke maagje...", dat is toch gewoon goed?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had het voorgevoel al!
Geluid, wat is een dikke maagje?
Idd. Ik ben echt slecht in wiskunde, maar dit is toch wel heel erg basicquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon integreren man, hoe makkelijk kan het zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |