Tot je 21e groei je nog door. Of je 1.90 wordt is weer wat anders, maar er kan makkelijk nog een paar cm bij komen. Gewoon normaal eten. Hormonen en shit moet je gewoon vanaf blijven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef Normaleboy020 het volgende:
Beste mensen ik heb een vraag ik ben 1.73 lang en 16 jaar (pas geworden) en mij vraag is of ik langer kan worden of er manieren zijn oefeningen pillen hormonen voeding en hoe ik het kan stimuleren bv sport enzo weten jullie manieren pleaseeee wil echt groeien!!!!
Schop hem gelijk even naar een ander forumquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tot je 21e groei je nog door. Of je 1.90 wordt is weer wat anders, maar er kan makkelijk nog een paar cm bij komen. Gewoon normaal eten. Hormonen en shit moet je gewoon vanaf blijven.
En mag ik wat vragen? ben je een meisje of jongen??quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:53 schreef GizartFRL het volgende:
Ter info:
Op mijn 16de was ik 1.60
Nu 1.92m
Groeide door tot mijn 19-20ste.
Komt wel goed schatje.
Er zijn geen meisjes op FOK!.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:02 schreef Normaleboy020 het volgende:
[..]
En mag ik wat vragen? ben je een meisje of jongen??
haha tnx maar eey mag ik wat vragen trainde jij toen je 15/16 was drukte je op trainen enzo en hoe leefde je voedsel enzoquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Er zijn geen meisjes op FOK!.
( tip: kijk even naar het poppetje naast mijn naam.)
Niet meer gelukkigquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef Normaleboy020 het volgende:
[..]
haha tnx maar eey mag ik wat vragen trainde jij toen je 15/16 was drukte je op trainen enzo en hoe leefde je voedsel enzo
en hoe lang bent u?quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb misschien weer wat slechter nieuws, het kan ook stilvallen.
Ik ben bijvoorbeeld geen centimeter gegroeid sinds mijn 14de.
1.83quote:
2 centimeter langer dan ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |