Raymond Lap - de baby cd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
dan moet er nu natuurlijk het liedje van de babys staan he? hoe heet dat nou ook al weer?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Raymond Lap - de baby cd.![]()
Doe eigenlijk maar niet want zometeen wil ik ook nog babytjes maken.![]()
Kan ik bij jou stagelopen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al zó lang een echte hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]Dat zou pas een FHF actie zijn.
Prima. alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?
komt vast wel en dan mogen we oefenen bij jouquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al zó lang een echte hebben![]()
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef espri het volgende:
[..]
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?
ik heb 1 grote in de slaapkamer en 1tje die ik kreeg van een kraamgezin voor in mn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |