Jaaaaaaaaaquote:
Album is zeker aan te radenquote:
nope, had ik al gekekenquote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.relisten.nl/playlists/slamfm/15-09-2012.html
De playlist van Slamfm van gisteren. Wellicht staat ie daarbij.
Nummer gevonden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek naar dit nummer eigenlijk al jaren. Hij is opgenomen vanaf een cassettebandje, dus niet al te beste kwaliteit (zeg maar slecht). Moet ongeveer uit 1975 komen. Opgenomen waarschijnlijk vanaf Hilversum 3.
Hdlaas niet. Op youtube kon ik niks vinden, terwijl het best wel bekend moet zijn denk ik, want ik hoorde hem met uitgaan. Het liedje begon zoals de originele versie totdat je de house/drum beat krijgtquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Hdlaas niet. Op youtube kon ik niks vinden, terwijl het best wel bekend moet zijn denk ik, want ik hoorde hem met uitgaan. Het liedje begon zoals de originele versie totdat je de house/drum beat krijgt
Ik had deze al op youtube gezien, ik twijfelde al of dit hem was, omdat ik dacht dat het veel minder vocal was. Mijn geheugen na een avond stappen is niet altijd best, dus ik denk dat dit hem toch is. Bedankt voor het zoeken.quote:Op maandag 17 september 2012 22:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip als het hem is.
Doet mij heel erg denken aan de eerste paar seconden vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef henkde_j het volgende:
De eerste 3 seconden lijken volgens mij extreem veel op een ander nummer. Maar ik kan er maar niet op komen welk nummer het is?
Ja, dat was hemquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doet mij heel erg denken aan de eerste paar seconden van
Mooi, opgelostquote:
We doen een gok!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef arachide. het volgende:
Ik denk dat ik nu een moeilijke heb.
Ik zoek een nummer. Het is een drum n bass/dubstep nummer. Iedere keer als ik het nummer Wide Awake van Katy Perry hoor, moet ik eraan denken, maar het is niet dat nummer of een remix daarvan. In ieder geval niet eentje die ik ken. Weet iemand welke ik bedoel?
beat it van micheal jackson?quote:Op maandag 17 september 2012 11:11 schreef Soempie het volgende:
Dank je voor je reactie! Het is hem niet. Volgens mij speelt 'mijn' clip zich binnen af. In een bar?
Deze?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:32 schreef AppleOcean het volgende:
Ik zoek dat nummer als spelers het veld opkomen.
Iets van
Ten... Nine... Eight... Seven... Six... Five... Four... Three... Two... One... En dan begint hij.
Denk dat het in opdracht gemaakt isquote:Op woensdag 19 september 2012 10:01 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb rondgezocht op internet maar kan het niet vinden, ik ben op zoek naar het liedje in de radioreclame over kindermishandeling. Weet iemand welk liedje dat is?
Gokje:quote:Op woensdag 19 september 2012 08:32 schreef AppleOcean het volgende:
Ik zoek dat nummer als spelers het veld opkomen.
Iets van
Ten... Nine... Eight... Seven... Six... Five... Four... Three... Two... One... En dan begint hij.
Ik zie ze dat zo 123 nog niet voor een voetbalwedstrijd draaienquote:
Ze tellen wel af van 10 naar nulquote:Op woensdag 19 september 2012 12:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zie ze dat zo 123 nog niet voor een voetbalwedstrijd draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |