Helaas hebben de poezen geen stempas gekregen (terwijl ze normaal gesproken vrij gemakkelijk te overtuigen zijn met een handje AH-antihaarbalsnoepjes), dus je zult het met één stem uit dit huishouden moeten doen.quote:Denk om de 'stemverdubbelaar'!
Hmm, volgende keer stemrecht voor dieren in het programma zetten dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:49 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Helaas hebben de poezen geen stempas gekregen (terwijl ze normaal gesproken vrij gemakkelijk te overtuigen zijn met een handje AH-antihaarbalsnoepjes), dus je zult het met één stem uit dit huishouden moeten doen.
Grootste manco: geen vrouwen op de lijst. Helaas voor de andere partijen hebben ze in mijn ogen momenteel beduidend grotere manco's.
(En Fredje Teeven vindt jullie niet leuk, da's ook wel een dikke vette plus.)
Hamster, maar als ze het heel lief vraag zou ik haar wel een keer raken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 05:51 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ja ik ben dik aan het uitzoeken nou
kunnen we alleen op Nederlanders stemmen dan?
(edit: ja dus)
we zouden op iedereen in Europa moeten kunnen stemmen
ennuh [ afbeelding ]
Het is geen negeren, men noemt hier alleen de partijen die in de buurt van een of meer zetels kunnen komen. Daar is bij de PP uiteraard geen sprake van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef JoelBaka het volgende:
Zuch T_T De Piraten Partij wordt weer eens door de NOS genegeerd. Hoeveel procent hebben ze nou gekregen? Serieus niet een zetel? Wat nu op NOS staat van IPSOS daar mist 1,8% maar dat gaat naar alle partijen die niet genoemd zijn, dan zou de PP nu opeens de laagste hoeveelheid stemmen hebben ooit
Bij de gemeenteraads zijn ze wel degelijk genegeerd bij het vooraf doornemen van de partijen en de zetel die ze in een stadsdeel van A'dam behaald hebben, de allereerste zetel. Maar toch apart dat ze steeds bijna op een zetel zaten en ook in de peilingen, en dan nu niet eens een tiende zetel zoals het er nu uitziet...quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is geen negeren, men noemt hier alleen de partijen die in de buurt van een of meer zetels kunnen komen. Daar is bij de PP uiteraard geen sprake van.
Heb ik dus ingezetquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Prutzenberg het volgende:
Voor wie nog moet gaan stemmen. Denk om de 'stemverdubbelaar'!
https://piratenpartij.nl/(...)temverdubbelaars-in/
Het zijn Europese verkiezingen die paar zetels uit NL is gerommel in de marge.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is geen negeren, men noemt hier alleen de partijen die in de buurt van een of meer zetels kunnen komen. Daar is bij de PP uiteraard geen sprake van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |