Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Net nog even een treetje gehaald.. Maar eigenlijk helemaal geen zin in bier
Schilderijtje ophangen hè.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijstheequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had nog van alles staan, maar toch koop ik dan een Westmalle, gewoon omdat ik een impulsaankoper ben en daar zin in had. Lekker met wat chips cheese & onion bij, en mijn avond is alweer compleet.
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
En wie maakt de spinnen dood dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alleen niet zonder dat ene aanhangsel, verder zou ik jullie alleen missen omdat ik dan zelf moet sjouwen..
hupsquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie maakt de spinnen dood dan?
Stofzuiger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie maakt de spinnen dood dan?
Je klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb nog wat Bitte ein bit blikjes en nu de goedkope zooi van de coop die best goed te doen is. Maar meer zin in groene ijsthee
We gaan het zien. Tot nu toe bevalt het goed, het is alleen zo arbeidsintensiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stomme mama, moeders moeten creativiteit aanmoedigen.
En ik denk juist dat olieverf wel wat voor je is, je kan er zulke mooie dingen mee
Reserve iets? Of voor op te hangen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Om de lijst op te spannen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, er zitten van die houten dingetjes in een zakje dat is vastgeniet aan het doek. Het is vast ergens voor, ik heb echter geen idee waarvoor?
Klinkt plausibelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |