ik heb het over mensen die hier asiel aanvragenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dus als Henk en Hasan op heterdaad betrapt worden tijdens een bankoverval krijgt Henk 4 jaar, Hasan 4 jaar + uitzetting? Of wilde je Henk ook uitzetten?
Zeer makkelijk, een wereldwijde Islam-conferentie tot oproep van een soort "Verlichting", zoals de Christenen een aantal eeuwen terug haddenquote:
Zeg je nu dat een land verantwoordelijk is voor de daden van een Koptische Egyptenaar die zijn film heeft gemaakt in een Westers land?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar denk jij dat je een normale discussie kan houden met zulke figuren?
Waarom zou je je schamen voor andermans gedrag? Jij hebt geen enkele invloed op hen. Diegenen die jou aankijken op hun gedrag horen zich te schamen voor hun gebrek aan relativeervermogen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik schaam me voor die extremisten. Echt walgelijk, waarschijnlijk weten ze niet eens waar die rellen over gaan en rennen een hoge pief achterna omdat deze wat onzin roept.
Akkoord.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
ik heb het over mensen die hier asiel aanvragen
Dit soort filmpjes wakkert de al aanwezige haat jegens het Westen aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
De vraag blijft wat de rest van het westen daarmee te maken heeft.
Tja, weet niet waarom, maar ik voel me er niet prettig bij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen voor andermans gedrag? Jij hebt geen enkele invloed op hen. Diegenen die jou aankijken op hun gedrag horen zich te schamen voor hun gebrek aan relativeervermogen.
Dat deel ik totaal met je. Iraniërs als personen zijn hoog opgeleide, Westers georiënteerde mensen. Degene die ik hier ken hebben ook geen goed woord over voor hun regering.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het is wellicht op weinig gebaseerd, maar ik heb echt een totaal verschillende perceptie van die twee landen. Iran is natuurlijk een theocratische dictatuur, maar heeft een behoorlijk liberale bevolking. Ik heb veel bewondering voor de Groene Revolutie en de moed van de betogers daar. Als er ooit in een Islamitisch land een beweging op gang komt waarbij er wordt gepleit voor acceptatie van ongeloof - hoe ver weg dat nu ook nog is - dan zet ik mijn geld op Iran. Pakistan is het laatste land waar ik dat zou verwachten.
Er is niets hypocriets aan een andere behandeling van criminele immigranten dan criminele autochtonen. Of vind je het ook hypocriet dat mensen die niet in Nld geboren zijn anders worden behandeld mbt VISA?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dus als Henk en Hasan op heterdaad betrapt worden tijdens een bankoverval krijgt Henk 4 jaar, Hasan 4 jaar + uitzetting? Of wilde je Henk ook uitzetten?
Ah, ik begrijp nu dat je beleid van Amerika bedoeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes wakkert de al aanwezige haat jegens het Westen aan.
Niet doorvertellen dat de maker/bedenker(?) een (Christelijke) Egyptenaar is...
"live ammunition"- Scherpquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Pharmacist het volgende:
Wow, er is net "echte munitie" (weet ff geen beter vertaling) in Nigeria gebruikt om protesterende Moslims uiteen te drijven
quote:
Net zoals er ook geen verband is tussen het celibaat en misbruik bedoel je? Klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef Strani het volgende:
Die hele discussie of 'alle moslims' hiervoor verantwoordelijk zijn...
Nee, natuurlijk zijn niet alle moslims direct verantwoordelijk voor dit geweld. Maar indirect wel, door het massaal in stand houden van het sprookje waarop deze woede gebaseerd is.
Net zoals alle Katholieken wat mij betreft medeverantwoordelijk zijn voor kindermisbruik in de kerk als ze het celibaat blijven steunen, om maar eens wat te noemen.
Dat is er welquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Net zoals er ook geen verband is tussen het celibaat en misbruik bedoel je? Klopt.
In deze moslimlanden zal men het Westerse land verantwoordelijk houden hier voor, omdat de term vrijheid van meningsuiting hun onbekend is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Zeg je nu dat een land verantwoordelijk is voor de daden van een Koptische Egyptenaar die zijn film heeft gemaakt in een Westers land?
Wilders zal wel balen dat hij niet een Fitna 2 heeft gemaakt net voor de verkiezingen.
Lekker bijdehand ben je............quote:
geen kicke auto's om over te lullenquote:
Een gevoelsmatig verband wellicht, maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is er wel
Maar laten we daar nu niet te diep op ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |