Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef Gia het volgende:
Schrijf je de naam van de profeet niet met een dubbele 'mm'?
Wist niet precies wat je met je bedoelde in onderstaande postquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
In deze moslimlanden zal men het Westerse land verantwoordelijk houden hier voor, omdat de term vrijheid van meningsuiting hun onbekend is.
quote:Door het maken van zo een filmpje, moet je anno 2012 weten dat je wereldwijd zulke reacties krijgt. Daar kan je helemaal niets meer aan doen.
Onderbouw dat eens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Er is niets hypocriets aan een andere behandeling van criminele immigranten dan criminele autochtonen.
Wij hebben geen zeggenschap over het visumbeleid van andere landen, maar voor de rest dienen alle Nederlandse onderdanen dezelfde rechten en plichten te hebben. Anders zullen de tweederangsburgers vroeg of laat in opstand komen en krijg je Zuid-Afrikaanse taferelen.quote:Of vind je het ook hypocriet dat mensen die niet in Nld geboren zijn anders worden behandeld mbt VISA?
Die rellen geven indirect ook de filmpjes gelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet gewoon filmpjes blijven maken. Net zolang tot ze er aan gewend zijn geraakt. Als je toegeeft aan dit soort rellen, geef je ze indirect gelijk.
Wtf is dat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef Drifter__ het volgende:
Libiers wachten de Amerikaanse mariniers op.....![]()
[ afbeelding ]
Precies, eelt op de ziel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet gewoon filmpjes blijven maken. Net zolang tot ze er aan gewend zijn geraakt. Als je toegeeft aan dit soort rellen, geef je ze indirect gelijk.
De Rossi is wel een goede verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef Drifter__ het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel, we mogen best kritisch zijn op wie we binnen laten. Er zijn ontzettend veel mensen die heel graag in Nederland zouden wonen, dan kunnen we best de "goede" kiezen en de "slechten" weren.quote:
Ja dat zie ik, maar wat doet ie daar?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Een Toyota Hilux met een machinegeweer erop....?
Hehe, als er een destroyer komt, zou er zo een Delta Lloyd muziekje moeten komen. Perfect voor zo n reclamequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef Drifter__ het volgende:
[ afbeelding ]
Visjes vangen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maar wat doet ie daar?
Centraal Beheer toch....?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:16 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hehe, als er een destroyer komt, zou er zo een Delta Lloyd muziekje moeten komen. Perfect voor zo n reclame.
"Het Westen" heeft een sterk groeiende islamitische bevolking, en ze hebben allemaal stemrecht. Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef asco het volgende:
Wát een volk. Bah bah bah. En dan die moslims op de dam. Hoeven die niet te werken ofzo? Het is maar goed dat het een zekerheidje is dat áls er een heuse clash komt het Westen met 2 vingers in de neus zal winnen.
ik voorspel je een heftige tegenbeweging. kwestie van nog een jaartje of wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Stridone het volgende:
[..]
"Het Westen" heeft een sterk groeiende islamitische bevolking, en ze hebben allemaal stemrecht. Kwestie van tijd.
Ja de maker is kennelijk Nakoula Basseley Nakoula, een kopt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is er nu al iets bekend over de maker van het filmpje? Was het een islamitische inside-job om deze protesten uit te lokken?
Numeriek zijn ze echter in de minderheid. Als we 't echt hebben over Griekse toestanden dan heb je niet zoveel aan je stemrecht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Stridone het volgende:
[..]
"Het Westen" heeft een sterk groeiende islamitische bevolking, en ze hebben allemaal stemrecht. Kwestie van tijd.
Kopten zijn toch die christenen in Egypte die worden gediscrimineerd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja de maker is kennelijk Nakoula Basseley Nakoula, een kopt.
Ze planten zich veel sneller voort dan Westerlingen. Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Numeriek zijn ze echter in de minderheid. Als we 't echt hebben over Griekse toestanden dan heb je niet zoveel aan je stemrecht.
Wat een onzin. Ken maar weinig moslims die geworven rechten willen opgeven. En anders blijft dat altijd wel een minderheid, net als PVV nu is gelukkig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Stridone het volgende:
[..]
Sterker nog, westerlingen zijn een uitstervend "ras" qua demografische cijfers. Zowel absoluut als relatief.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ze planten zich veel sneller voort dan Westerlingen. Kwestie van tijd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ze planten zich veel sneller voort dan Westerlingen. Kwestie van tijd.
Wat een onzin allemaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Stridone het volgende:
[..]
Sterker nog, westerlingen zijn een uitstervend "ras" qua demografische cijfers. Zowel absoluut als relatief.
Ik denk dat een moslimpartij veel draagvlak zal vinden naarmate Europa meer islamiseert. Dan denk ik natuurlijk niet direct aan een Nederlandse Hamas, maar wel SGP achtige standpunen tegenover bijvoorbeeld homo's, euthanasie, blasfemie etc. Een vooruitgang zal het niet zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ken maar weinig moslims die geworven rechten willen opgeven. En anders blijft dat altijd wel een minderheid, net als PVV nu is gelukkig.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Stridone het volgende:
[..]
Sterker nog, westerlingen zijn een uitstervend "ras" qua demografische cijfers. Zowel absoluut als relatief.
Ok man.quote:Fertility rates of Muslim populations around the world have almost literally fallen off a cliff, so
steep has been their decline. Policy makers at the UN and elsewhere have barely noticed this.
http://www.lifenews.com/2(...)g-fertility-decline/
Oei dat zijn feiten, nou nou de feiten die ik zie is dat vrouwelijke vruchtbaarheid cijfers enorm gedaald zijn in de ´moslim wereld´, eigenlijk over de gehele wereld trouwens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:27 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onzin. Lees je eens in man. Dat zijn FEITEN.
Lees je eigen artikel eens, het spreekt mij niet tegen . Op de eerste plaats gaat het over moslims wereldwijd en niet binnen Europa, op de tweede plaats gaat het over een vermindering van de groeisnelheid. Van 10 naar 5 kinderen is een enorme daling, maar nog steeds véél sneller dan een gemiddelde westerling. Tel daar migratie bij op..quote:
Heb daar persoonlijk geen moeite mee. Is gewoon realiteit dat we niet allemaal hetzelfde denken. Zie het ook als normale "taak" om mijn eigen "waarden en normen" uit te dragen. Hopelijk kan ik deze goed onderbouwen, zodat meer mensen deze willen overnemen. Als dat lukt ben ik al zeer tevreden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Stridone het volgende:
[..]
Ik denk dat een moslimpartij veel draagvlak zal vinden naarmate Europa meer islamiseert. Dan denk ik natuurlijk niet direct aan een Nederlandse Hamas, maar wel SGP achtige standpunen tegenover bijvoorbeeld homo's, euthanasie, blasfemie etc. Een vooruitgang zal het niet zijn in ieder geval.
Jij begrijpt er echt niets van. Ja, in de Moslim wereld dalen ze. Guess what, de gebeurt overal ter wereld EN Moslims planten zich harder voort dan niet-Moslims. In Europa, China en Rusland zijn fertility rates beneden de 2, en dik ook. Beneden replacement level dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Oei dat zijn feiten, nou nou de feiten die ik zie is dat vrouwelijke vruchtbaarheid cijfers enorm gedaald zijn in de ´moslim wereld´, eigenlijk over de gehele wereld trouwens.
http://www.worldcrunch.co(...)3s4990/#.UFNbrVFmLao
http://www.jewishtribune.(...)opping-significantly
Nja, we sluiten natuurlijk wel bij voorbaat bepaalde partijen uit. Mensen waren ook fel tegen LPF/PVV en die worden nu nog steeds weggezet als een soort neo-nazi-partijen. Die pedopartij is ook verbannen. Dus ik weet niet of je een sharia-partij wel moet toelaten. Waarom een partij die tegen onze grondwet is, toelaten? Dat is vragen om problemen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Heb daar persoonlijk geen moeite mee. Is gewoon realiteit dat we niet allemaal hetzelfde denken. Zie het ook als normale "taak" om mijn eigen "waarden en normen" uit te dragen. Hopelijk kun ik deze goed onderbouwen, zodat meer mensen deze willen overnemen. Als dat lukt ben ik al zeer tevreden.
Hier heb je een ECHTE bron die het HELE verhaal vertelt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Oei dat zijn feiten, nou nou de feiten die ik zie is dat vrouwelijke vruchtbaarheid cijfers enorm gedaald zijn in de ´moslim wereld´, eigenlijk over de gehele wereld trouwens.
http://www.worldcrunch.co(...)3s4990/#.UFNbrVFmLao
http://www.jewishtribune.(...)opping-significantly
Je hebt er persoonlijk misschien geen moeite mee, maar ik maak me wel zorgen over bijvoorbeeld mijn homoseksuele, vrouwelijke en joodse medemens. De vrijheid van meningsuiting lijdt er nu al zwaar onder, ik zou zelf in ieder geval niet meer de ballen hebben om een anti-islam standpunt in te nemen als politicus. Kan je je leven kosten in ons ooit zo tolerante landje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Heb daar persoonlijk geen moeite mee. Is gewoon realiteit dat we niet allemaal hetzelfde denken. Zie het ook als normale "taak" om mijn eigen "waarden en normen" uit te dragen. Hopelijk kan ik deze goed onderbouwen, zodat meer mensen deze willen overnemen. Als dat lukt ben ik al zeer tevreden.
Problemen zullen altijd blijven bestaan en zijn bedoeld om opgelost te worden. Bij mijn weten kan alleen OM een vereniging vervolgen en evt. te laten verbieden als openbare orde in geding is. Dus op gedachte en wil alleen kan je mi zoiets natuurlijk nooit verbieden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nja, we sluiten natuurlijk wel bij voorbaat bepaalde partijen uit. Mensen waren ook fel tegen LPF/PVV en die worden nu nog steeds weggezet als een soort neo-nazi-partijen. Die pedopartij is ook verbannen. Dus ik weet niet of je een sharia-partij wel moet toelaten. Waarom een partij die tegen onze grondwet is, toelaten? Dat is vragen om problemen.
Nja, ze moeten 't vooral proberen. Ik zou 't alleen sneu vinden als we slachtoffer worden van onze eigen tolerantie. Een beetje hetzelfde verhaal als met de indianen in Amerika.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Problemen zullen altijd blijven bestaan en zijn bedoeld om opgelost te worden. Bij mijn weten kan alleen OM een vereniging vervolgen en evt. te laten verbieden als openbare orde in geding is. Dus op gedachte en wil alleen kan je mi zoiets natuurlijk nooit verbieden.
Vind echt dat je nu zwaar overdrijft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Stridone het volgende:
[..]
Je hebt er persoonlijk misschien geen moeite mee, maar ik maak me wel zorgen over bijvoorbeeld mijn homoseksuele, vrouwelijke en joodse medemens. De vrijheid van meningsuiting lijdt er nu al zwaar onder, ik zou zelf in ieder geval niet meer de ballen hebben om een anti-islam standpunt in te nemen als politicus. Kan je je leven kosten in ons ooit zo tolerante landje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |