abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116788007
Gelukkig zijn er nog mensen nu die ze proberen tegen te houden. Zo zie je maar weer dat niet iedere moslim daar verkeerd is.
pi_116788012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef asco het volgende:
Wát een volk. Bah bah bah. En dan die moslims op de dam. Hoeven die niet te werken ofzo? Het is maar goed dat het een zekerheidje is dat áls er een heuse clash komt het Westen met 2 vingers in de neus zal winnen.
"Het Westen" heeft een sterk groeiende islamitische bevolking, en ze hebben allemaal stemrecht. Kwestie van tijd.
pi_116788037
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Stridone het volgende:

[..]

"Het Westen" heeft een sterk groeiende islamitische bevolking, en ze hebben allemaal stemrecht. Kwestie van tijd.
ik voorspel je een heftige tegenbeweging. kwestie van nog een jaartje of wat.
pi_116788055
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is er nu al iets bekend over de maker van het filmpje? Was het een islamitische inside-job om deze protesten uit te lokken?
Ja de maker is kennelijk Nakoula Basseley Nakoula, een kopt.
pi_116788060
quote:

[..]

Numeriek zijn ze echter in de minderheid. Als we 't echt hebben over Griekse toestanden dan heb je niet zoveel aan je stemrecht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_116788077
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Ja de maker is kennelijk Nakoula Basseley Nakoula, een kopt.
Kopten zijn toch die christenen in Egypte die worden gediscrimineerd?
pi_116788079
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Numeriek zijn ze echter in de minderheid. Als we 't echt hebben over Griekse toestanden dan heb je niet zoveel aan je stemrecht.
Ze planten zich veel sneller voort dan Westerlingen. Kwestie van tijd.
pi_116788117
quote:

[..]

Wat een onzin. Ken maar weinig moslims die geworven rechten willen opgeven. En anders blijft dat altijd wel een minderheid, net als PVV nu is gelukkig.
pi_116788135
Subhumans :')

Hardee's _O_
pi_116788137
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:

[..]

Sterker nog, westerlingen zijn een uitstervend "ras" qua demografische cijfers. Zowel absoluut als relatief.
pi_116788194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Stridone het volgende:

[..]

Sterker nog, westerlingen zijn een uitstervend "ras" qua demografische cijfers. Zowel absoluut als relatief.
Wat een onzin allemaal. :')
pi_116788209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ken maar weinig moslims die geworven rechten willen opgeven. En anders blijft dat altijd wel een minderheid, net als PVV nu is gelukkig.
Ik denk dat een moslimpartij veel draagvlak zal vinden naarmate Europa meer islamiseert. Dan denk ik natuurlijk niet direct aan een Nederlandse Hamas, maar wel SGP achtige standpunen tegenover bijvoorbeeld homo's, euthanasie, blasfemie etc. Een vooruitgang zal het niet zijn in ieder geval.
pi_116788210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Doler12 het volgende:

[..]

[..]

Wat een onzin allemaal. :')
Dat is helemaal geen onzin. Lees je eens in man. Dat zijn FEITEN.
pi_116788263
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Stridone het volgende:

[..]

quote:
Fertility rates of Muslim populations around the world have almost literally fallen off a cliff, so
steep has been their decline.
Policy makers at the UN and elsewhere have barely noticed this.
http://www.lifenews.com/2(...)g-fertility-decline/
Ok man.
pi_116788344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:27 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen onzin. Lees je eens in man. Dat zijn FEITEN.
Oei dat zijn feiten, nou nou de feiten die ik zie is dat vrouwelijke vruchtbaarheid cijfers enorm gedaald zijn in de ´moslim wereld´, eigenlijk over de gehele wereld trouwens.

http://www.worldcrunch.co(...)3s4990/#.UFNbrVFmLao
http://www.jewishtribune.(...)opping-significantly
pi_116788370
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:29 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

[..]

Ok man.
Lees je eigen artikel eens, het spreekt mij niet tegen . Op de eerste plaats gaat het over moslims wereldwijd en niet binnen Europa, op de tweede plaats gaat het over een vermindering van de groeisnelheid. Van 10 naar 5 kinderen is een enorme daling, maar nog steeds véél sneller dan een gemiddelde westerling. Tel daar migratie bij op..

Ontkennen dat de moslimbevolking een steeds groter aandeel van de Europese bevolking gaat innemen, is wel heel erg naïef.
pi_116788372
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef Stridone het volgende:

[..]

Ik denk dat een moslimpartij veel draagvlak zal vinden naarmate Europa meer islamiseert. Dan denk ik natuurlijk niet direct aan een Nederlandse Hamas, maar wel SGP achtige standpunen tegenover bijvoorbeeld homo's, euthanasie, blasfemie etc. Een vooruitgang zal het niet zijn in ieder geval.
Heb daar persoonlijk geen moeite mee. Is gewoon realiteit dat we niet allemaal hetzelfde denken. Zie het ook als normale "taak" om mijn eigen "waarden en normen" uit te dragen. Hopelijk kan ik deze goed onderbouwen, zodat meer mensen deze willen overnemen. Als dat lukt ben ik al zeer tevreden.
pi_116788436
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:32 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Oei dat zijn feiten, nou nou de feiten die ik zie is dat vrouwelijke vruchtbaarheid cijfers enorm gedaald zijn in de ´moslim wereld´, eigenlijk over de gehele wereld trouwens.

Jij begrijpt er echt niets van. Ja, in de Moslim wereld dalen ze. Guess what, de gebeurt overal ter wereld EN Moslims planten zich harder voort dan niet-Moslims. In Europa, China en Rusland zijn fertility rates beneden de 2, en dik ook. Beneden replacement level dus.
pi_116788444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Heb daar persoonlijk geen moeite mee. Is gewoon realiteit dat we niet allemaal hetzelfde denken. Zie het ook als normale "taak" om mijn eigen "waarden en normen" uit te dragen. Hopelijk kun ik deze goed onderbouwen, zodat meer mensen deze willen overnemen. Als dat lukt ben ik al zeer tevreden.
Nja, we sluiten natuurlijk wel bij voorbaat bepaalde partijen uit. Mensen waren ook fel tegen LPF/PVV en die worden nu nog steeds weggezet als een soort neo-nazi-partijen. Die pedopartij is ook verbannen. Dus ik weet niet of je een sharia-partij wel moet toelaten. Waarom een partij die tegen onze grondwet is, toelaten? Dat is vragen om problemen.
pi_116788474
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:32 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Hier heb je een ECHTE bron die het HELE verhaal vertelt.

http://www.pewforum.org/T(...)slim-Population.aspx

"Globally, the Muslim population is forecast to grow at about twice the rate of the non-Muslim population over the next two decades – an average annual growth rate of 1.5% for Muslims, compared with 0.7% for non-Muslims. "
pi_116788480
Krijg Al Jazeera niet meer aan... :(

Edit: Wel via Livestation.
pi_116788697
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Heb daar persoonlijk geen moeite mee. Is gewoon realiteit dat we niet allemaal hetzelfde denken. Zie het ook als normale "taak" om mijn eigen "waarden en normen" uit te dragen. Hopelijk kan ik deze goed onderbouwen, zodat meer mensen deze willen overnemen. Als dat lukt ben ik al zeer tevreden.
Je hebt er persoonlijk misschien geen moeite mee, maar ik maak me wel zorgen over bijvoorbeeld mijn homoseksuele, vrouwelijke en joodse medemens. De vrijheid van meningsuiting lijdt er nu al zwaar onder, ik zou zelf in ieder geval niet meer de ballen hebben om een anti-islam standpunt in te nemen als politicus. Kan je je leven kosten in ons ooit zo tolerante landje.
pi_116788709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nja, we sluiten natuurlijk wel bij voorbaat bepaalde partijen uit. Mensen waren ook fel tegen LPF/PVV en die worden nu nog steeds weggezet als een soort neo-nazi-partijen. Die pedopartij is ook verbannen. Dus ik weet niet of je een sharia-partij wel moet toelaten. Waarom een partij die tegen onze grondwet is, toelaten? Dat is vragen om problemen.
Problemen zullen altijd blijven bestaan en zijn bedoeld om opgelost te worden. Bij mijn weten kan alleen OM een vereniging vervolgen en evt. te laten verbieden als openbare orde in geding is. Dus op gedachte en wil alleen kan je mi zoiets natuurlijk nooit verbieden.
pi_116788748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Problemen zullen altijd blijven bestaan en zijn bedoeld om opgelost te worden. Bij mijn weten kan alleen OM een vereniging vervolgen en evt. te laten verbieden als openbare orde in geding is. Dus op gedachte en wil alleen kan je mi zoiets natuurlijk nooit verbieden.
Nja, ze moeten 't vooral proberen. Ik zou 't alleen sneu vinden als we slachtoffer worden van onze eigen tolerantie. Een beetje hetzelfde verhaal als met de indianen in Amerika.
pi_116788760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Stridone het volgende:

[..]

Je hebt er persoonlijk misschien geen moeite mee, maar ik maak me wel zorgen over bijvoorbeeld mijn homoseksuele, vrouwelijke en joodse medemens. De vrijheid van meningsuiting lijdt er nu al zwaar onder, ik zou zelf in ieder geval niet meer de ballen hebben om een anti-islam standpunt in te nemen als politicus. Kan je je leven kosten in ons ooit zo tolerante landje.
Vind echt dat je nu zwaar overdrijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')