Ik heb een shirt met zo'n print, leuk met dronken mensen. ..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak net een zwart wit foto van een kleuren foto van mij en het is daardoor een soort van optische illusie geworden.
Je ziet overal grijze rondjes verschijnen die er helemaal niet zijn. Echt vet
http://www.digitalefotogr(...)urprofiel-te-kiezen/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke. Maar het gaat in dit geval om een foto bewerkt in Photoshop.
Dat dus meteen daarin printen? En hoe stel ik het geheel dan goed in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Station R'dam?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak net een zwart wit foto van een kleuren foto van mij en het is daardoor een soort van optische illusie geworden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:23 schreef Orbox het volgende:
Ik kom net terug van de opticien. Na een oogmeting kreeg ik daar een voucher waarmee ik kans maak op, jawel, EEN Nikon digitale spiegelreflexcamera ter waarde van ¤799.
Klinkt leuk, maar het is hoogstwaarschijnlijk een d3100 of ander instapmodel met een kitlens.
Waarom zeggen ze niet gewoon wat ik kan winnen?Ach joh, gewoon winnen en verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
Supervet!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Supervet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu pas voor de 1e keer de politie gebeld omdat ik geen watje wilde lijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:30 schreef Ener-G het volgende:
Borden ophangen met artikel 461, zorgen dat je hekwerk op orde is, automatische schijnwerper, rottweiler aanschaffen?
Dit is gewoon huisvredebreuk, onbevoegd toegang op priveterrein.
Milieuvervuiling als ze afval achterlaten, wat een hufters.. en je schuurdeur inbreken is gewoon inbraak.
Elke keer de politie bellen, ook al komen ze niet. Als je voor de 30e keer melding maakt gaat er echt wel een balletje rollen.
Ik doe mijn best en probeer het zo nuchter mogelijk te bekijken. Maar het is gewoon apart dat mijn slecht slapen samen viel met het 2e incident.. en dat het sindsdien eigenlijk zo blijft. 1 ding en ik ben wakker. slaap gewoon echt heel licht. Vooral het gevoel van mijn buren die niets zien of horen en dus ook niet in kunnen grijpen als er iets gebeurt voelt niet fijn. Ik ben echt 'alleen' om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
Je er niet heel erg druk over maken en je er niet veel van aantrekken is geen optie? Snap wel een beetje dat het een vervelend gevoel is hoor, geen idee wat ik zelf zou doen.
Ja.quote:
En eventueel traangas en rubberkogels als dat ook niet werkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef freud het volgende:
En dan later uitbreiden met hittegevoelige lasers of brown note speakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |