koud en wind, tevens nat wegdek kut wegligging met semi-slick bandenquote:
Ik heb (bijna) nooit een lapo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
Allemaal lapo hunten, en als ik het doe is het niet goed![]()
stelletje hypocrieten
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef Snowbells het volgende:
Ben het afgelopen jaar nog niet buiten geweest.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
Grijze wolken buiten regen wat een KUT weer,
ik bel je op je telefoon ik wil je KUT weer,
dan zeg je Kut weer?
ik zeg ik maak een grapje dushi ja je KUT weer,
GRAPJE
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga jij eens opletten op school
Ah, oke.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
is een songtekst en ik moest er aan denken door de tt, sorry
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:59 schreef leeell het volgende:
[..]service level agreements dit dat slaap
ik leef voor 2 inderdaad, en ik weeg ondertussen de helftquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en vannacht ook al niet veel slapen omdat DV komt. Zwaar leventje.
gdv,,,,,nu moet ik ook kip etenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:01 schreef Typisch het volgende:
ineens super trek in kiptortilla's met kip it is vanavond
Ik zag hetquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nst-van-veulen.dhtml
![]()
![]()
Die heeft zich laten neuken door een paard denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het
Hoe kan zoiets nou..?
Daar zijn filmpjes van.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die heeft zich laten neuken door een paard denk ik.
Maar het ding lijkt volledig op een veulen en niet menselijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die heeft zich laten neuken door een paard denk ik.
Werk van Satan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar het ding lijkt volledig op een veulen en niet menselijk
quote:
quote:
verkoop jezelf aan seksueel gefrustreerde gescheiden moeders. Goudmijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
Broer binnenkort trouwens. Moet ik reis naar Engeland betalen zonder geld en nu ook nog een cadeau van ¤50,- zonder geld.
Geld.
Liever niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
verkoop jezelf aan seksueel gefrustreerde gescheiden moeders. Goudmijn.
nieuw werkquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had nu op werk kunnen staan. Maar helaas.
pillen pushenquote:
binnen een dag kan je werk hebben, mits niet kieskeurigquote:
Ik ben kieskeurig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
binnen een dag kan je werk hebben, mits niet kieskeurig
hij lult maar watquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
In 1994 was jij 0dus hoe kan jij dat weten
heb die jaargangbundelsquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
In 1994 was jij 0dus hoe kan jij dat weten
toen was het nog underground en tofquote:
casualietquote:
immer terechte klacht heppiequote:
Sigaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
Vanavond maar eens goed te tijd nemen voor de coverview in mijn luie stoel met een sigaar, whiskey en borrelnootjes
veel plezier vanavondquote:
Eentje van Bill Clintonquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor sigaar? Ligt er aan natuurlijk welke.
uit de wc gevistquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor sigaar? Ligt er aan natuurlijk welke.
waarom niet, bel de kinderbeschermingquote:
Vertelquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet een speciaal dieet volgen door mn medicijnen
Cyste in de baarmoeder. Moet speciale meds slikken en dus ook zon kut dieet volgen waarbij ik geen deeg, chocola, vlees, zure vruchten, gebakken/gefrituurde dingen en andere dingen mag etenquote:
Wat mag je nog wel eten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cyste in de baarmoeder. Moet speciale meds slikken en dus ook zon kut dieet volgen waarbij ik geen deeg, chocola, vlees, zure vruchten, gebakken/gefrituurde dingen en andere dingen mag eten
Rijst, groentes, sommige broodjes (wel getoast), fruit, sommige kazen en verder niks denk ikquote:
Bahquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rijst, groentes, sommige broodjes (wel getoast), fruit, sommige kazen en verder niks denk ik
Totdat cyste weggaat, ongeveer 6 maanden tot 1 jaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bah![]()
Hoelang moet je dat nog doen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Totdat cyste weggaat, ongeveer 6 maanden tot 1 jaar.
Ik haat mijn leven.
Drinken mag wel alles behalve koffie, thee en iets wat citroen of andere zuren vruchten bevat.quote:
En drank met zuren? Mag dat wel? Cola/frisdrank dat soort dingen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drinken mag wel alles behalve koffie, thee en iets wat citroen of andere zuren vruchten bevat.
En dat allemaal voor een jaar misschien wel? Kut zegquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drinken mag wel alles behalve koffie, thee en iets wat citroen of andere zuren vruchten bevat.
Nopequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
En drank met zuren? Mag dat wel? Cola/frisdrank dat soort dingen?
Mehquote:
Mag toch niet frituren zei ze?quote:
Ja stiekemquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja.
Vroeg het mij af omdat ze laatst nog een patatje aan het eten was.
Oh wee als je spoilert.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef Snowbells het volgende:
Weer 100 bladzijden verder van a Clash of Kings.
NOOOH!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Joffrey gaat uiteindelijk dood door een draak.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
NOOOH!!!![]()
Oh jij gaat zo.... Ik ga jou zo....Jij verdient het zo om te.... IK GA NU ALLES IN CAPS LOCK TYPEN. DAT ZAL JE LEREN!!!
Ned Stark en alle doden uit winterfel staan op uit de dood en sluiten zich aan bij de White Walkers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
NOOOH!!!![]()
Oh jij gaat zo.... Ik ga jou zo....Jij verdient het zo om te.... IK GA NU ALLES IN CAPS LOCK TYPEN. DAT ZAL JE LEREN!!!
jij hebt de spoiler uit boek 4 dus ook al gelezenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GODVERDOMME HAPPY IK SCHUDDE HET UIT MIJN MOUWquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt de spoiler uit boek 4 dus ook al gelezen
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
Jon Snow wordt spontaan zwanger en krijgt een minileger aan lookalikes.
HAHAHAH HARD VOOR JEquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GODVERDOMME HAPPY IK SCHUDDE HET UIT MIJN MOUW
o kutquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GODVERDOMME HAPPY IK SCHUDDE HET UIT MIJN MOUW
Wats een mooi?quote:
Hihiquote:
nooit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal het je nooit meer vergeven.
Geef mij de boxset van de serie van seizoen 1 en 2, iphone covers en een mok van de Lannisters en het is weer goed.quote:
Dientjequote:
en als ik zeg dat ik maar met je loop te fucken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geef mij de boxset van de serie van seizoen 1 en 2, iphone covers en een mok van de Lannisters en het is weer goed.
Geld uitgeven aan filmsquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:
Wanneer ik mijn loon krijg meteen de serie kopen.
Dan sla ik je heel hard op de meet en eis ik een schadevergoeding.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik maar met je loop te fucken?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan films
Gewoon downloaden
hahgay.jpgquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar mijn volgende telefoon wordt een iPhone.
[ afbeelding ]
Ik smeek om uw genade grote Bill.
Al gedaan maar ik wil de boxen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan films
Gewoon downloaden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar mijn volgende telefoon wordt een iPhone.
[ afbeelding ]
wat zeg je van 2 keer slaan en geen schade vergoeding?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan sla ik je heel hard op de meet en eis ik een schadevergoeding.
Ga je waarschijnlijk geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Geld uitgeven aan stukje karton en plasticquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar ik wil de boxen.
Ik zal er over nadenken. ZEG HAPPY HEB JIJ EEN CREDITCARD ??????quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat zeg je van 2 keer slaan en geen schade vergoeding?
gates.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou een SIII maar die vond ik niet mooi, toen wou ik een Lumia maar het design beviel me niet.quote:
Haten op Gates.quote:
weet ik niet, beïnvloedt dat jouw antwoord?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. ZEG HAPPY HEB JIJ EEN CREDITCARD ??????
Zeg dat maar tegen zijn status en bankrekening.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik haat gates niet. gates is nobody.
Vreet ze.quote:
Ja en mijn liefde kan groter worden afhankelijk van wat je zegt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik niet, beïnvloedt dat jouw antwoord?
dat maakt hem nog geen mooi mens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen zijn status en bankrekening.
Feli!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had me verheugd op bami toen ik thuiskwam, is het bami van de chinees
Ik was diep teleurgesteld in me moeder.. en me zusje is vandaag 19 geworden en guess what ik ben alleen thuis
Ja me jointje roepte al vanaf me slaapkamerquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Feli!
Dientje wordt high vandaag
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
Die dimens is echt een dikke. Moet eens afvallen zeg.
materialistisch hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja en mijn liefde kan groter worden afhankelijk van wat je zegt?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk wel eigenwijze lul!!! :S
Kan jij heel misschien iets voor mij bestellen wat ik erg van je zal waarderen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
materialistisch hoor
Maar misschien wel ja
gewoon keiharde pown sex dan mag je mijn creditcard vasthoudenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja en mijn liefde kan groter worden afhankelijk van wat je zegt?
vanavond hossel ik je zusje in siriusquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had me verheugd op bami toen ik thuiskwam, is het bami van de chinees
Ik was diep teleurgesteld in me moeder.. en me zusje is vandaag 19 geworden en guess what ik ben alleen thuis
Hij is in en in verrot natuurlijk met al die miljoenen die hij investeert in goede doelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat maakt hem nog geen mooi mens.
Wat jij wil, me vader en haar vriend is daar ook aanwezig dacht ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
vanavond hossel ik je zusje in sirius
indien je terug betaald misschien wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan jij heel misschien iets voor mij bestellen wat ik erg van je zal waarderen?
je bent naief.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is in en in verrot natuurlijk met al die miljoenen die hij investeert in goede doelen.
Uiteraard, dat is vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
indien je terug betaald misschien wel ja
Maar mijn pauze is nu voorbij, misschien ben ik zo op pc en anders whap je me maar
Daar ben ik al voorbij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef heloef het volgende:
Dimens wordt net zo dik als ik straks.
nou enquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat jij wil, me vader en haar vriend is daar ook aanwezig dacht ik
CEO's zijn meestal geen leuke mensen, leuke mensen schoppen het nooit zo hoog.quote:
Haha dikzak.quote:
Als een hete mes door boterquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niets komt door mijn staalharde abs heen
ach we verschillen van mening hierover.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
CEO's zijn meestal geen leuke mensen, leuke mensen schoppen het nooit zo hoog.
Dat in het achterhoofd houdend valt Gates best mee.
Bier!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
roald met een spreekje kaologevaarlijk kaolobaas
en dat vind je lief?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
met die opmerking stak ik een mes in je rug
Dat zeg je elke keerquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dit weekend blijf ik nuchter
Ik voel het.. Langs mijn ruggengraat .....quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
met die opmerking stak ik een mes in je rug
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja, zo is onze liefde gewoon
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dit weekend blijf ik nuchter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]Gaan we bijdehand doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb mijn handen straks weer nodig, moet hockeyen zo en morgenquote:
hockeymeisjes (uit Argentinië)quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
Tieft nou eens op met die passief agressieve smiley
welke?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
Tieft nou eens op met die passief agressieve smiley
linkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow een heerlijk android vs iphone trolltopic
okquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:38 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
hier een foto van bob dylan gr
Oke en nu?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:38 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
hier een foto van bob dylan gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |