Hihiquote:
nooit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal het je nooit meer vergeven.
Geef mij de boxset van de serie van seizoen 1 en 2, iphone covers en een mok van de Lannisters en het is weer goed.quote:
Dientjequote:
en als ik zeg dat ik maar met je loop te fucken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geef mij de boxset van de serie van seizoen 1 en 2, iphone covers en een mok van de Lannisters en het is weer goed.
Geld uitgeven aan filmsquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:
Wanneer ik mijn loon krijg meteen de serie kopen.
Dan sla ik je heel hard op de meet en eis ik een schadevergoeding.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik maar met je loop te fucken?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan films
Gewoon downloaden
hahgay.jpgquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar mijn volgende telefoon wordt een iPhone.
[ afbeelding ]
Ik smeek om uw genade grote Bill.
Al gedaan maar ik wil de boxen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan films
Gewoon downloaden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar mijn volgende telefoon wordt een iPhone.
[ afbeelding ]
wat zeg je van 2 keer slaan en geen schade vergoeding?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan sla ik je heel hard op de meet en eis ik een schadevergoeding.
Ga je waarschijnlijk geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Geld uitgeven aan stukje karton en plasticquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar ik wil de boxen.
Ik zal er over nadenken. ZEG HAPPY HEB JIJ EEN CREDITCARD ??????quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat zeg je van 2 keer slaan en geen schade vergoeding?
gates.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou een SIII maar die vond ik niet mooi, toen wou ik een Lumia maar het design beviel me niet.quote:
Haten op Gates.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |