Oh wee als je spoilert.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef Snowbells het volgende:
Weer 100 bladzijden verder van a Clash of Kings.
NOOOH!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Joffrey gaat uiteindelijk dood door een draak.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
NOOOH!!!![]()
Oh jij gaat zo.... Ik ga jou zo....Jij verdient het zo om te.... IK GA NU ALLES IN CAPS LOCK TYPEN. DAT ZAL JE LEREN!!!
Ned Stark en alle doden uit winterfel staan op uit de dood en sluiten zich aan bij de White Walkers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
NOOOH!!!![]()
Oh jij gaat zo.... Ik ga jou zo....Jij verdient het zo om te.... IK GA NU ALLES IN CAPS LOCK TYPEN. DAT ZAL JE LEREN!!!
jij hebt de spoiler uit boek 4 dus ook al gelezenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GODVERDOMME HAPPY IK SCHUDDE HET UIT MIJN MOUWquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt de spoiler uit boek 4 dus ook al gelezen
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
Jon Snow wordt spontaan zwanger en krijgt een minileger aan lookalikes.
HAHAHAH HARD VOOR JEquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GODVERDOMME HAPPY IK SCHUDDE HET UIT MIJN MOUW
o kutquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GODVERDOMME HAPPY IK SCHUDDE HET UIT MIJN MOUW
Wats een mooi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |