Je mist wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Markster het volgende:
zo stoer, een macbook air EN een iPad.
homo
Dus dit is nu een donkere zolderkamer.. donders.. heftigquote:
De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.quote:
wat moet je met zoveel baggerquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.
Appleception.
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.quote:
Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.
Chapeu.
Je voert de trolquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.
Chapeu.
Als ik op de kast ben krijg ik echt niet een dermate samenhangend verhaal uit m'n toetsenbord, hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagen
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je voert de trolHij reageert altijd op Apple topics en nu heb je hem gegeven wat hij wilde. Aandacht.
Goed zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |