abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116786672
Meneertje Cook brengt de iPhone 5 uit, en al die homootjes zijn in rep en roer, overal op internet zie je mensen hun iphone4 meteen verkopen, en dat voor een minimale vooruitgang :{

Leuk filmpje ter illustratie:
pi_116786736
Terechte klacht. Ik vind persoonlijk de iPhone 4 mooier dan de 5, hij is veel te lang. :{w

Verder vind ik het wel fijn dat de 5 wordt uitgebracht, want na een jaar met dit pauperding te hebben rondgelopen:

Kan ik over 2 weken een iphone 4 kopen voor 180 euro ^O^
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:38:16 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116786752
Moest wel lachen. Paar vrienden die echt applefan zijn, waren diep teleurgesteld _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116786765
Lekker voor ze, stomme hipsters :r
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116786773
JA WE WETEN HET NU WEL

DE IPHONE VIJF ZUIGT APENBALLEN

GELIEVE ORIGINELE TOPICS TE OPENEN
pi_116786790

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2012 17:39:43 ]
pi_116786799
iPhone _O_
Fanboys :r
pi_116786813
zo stoer, een macbook air EN een iPad.

homo
pi_116786825
Mensen die tegenwoordig alles en iedereen maar 'hipster' moeten noemen.
Niet zomaar een schaap, nee, een FOK!-schaap
pi_116786832
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Markster het volgende:
zo stoer, een macbook air EN een iPad.

homo
Je mist wat.
pi_116786840
100.000 apple klaag topic. Get a life!

Iphone en Ipad 4 life :)
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_116786844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je mist wat.
Nope.
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:41:15 #13
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_116786846
T65 met draaischijf! ^O^
Directe verbinding met God! ^O^ ^O^ ^O^
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:41:16 #14
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_116786847
Welke nieuw telefoon merk ding is er tegenwoordig nog innovatief?

Filmpje vind ik wel geweldig btw :o
Dit is het einde.
pi_116786849
ja man erg hipster een iPhone
pi_116786863
quote:
Dus dit is nu een donkere zolderkamer.. donders.. heftig :o
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_116786890
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef Markster het volgende:

[..]

Nope.
De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.

Appleception.
pi_116786907
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

De foto is gemaakt door een iPhone die een iPad fotografeert, die een iPad aan het fotograferen is, die een iPad aan het fotograferen is die de MacBook Air aan het fotograferen is.

Appleception.
wat moet je met zoveel bagger :{
pi_116786922
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef Markster het volgende:

[..]

wat moet je met zoveel bagger :{
Je bent gewoon jaloers.
pi_116786924
quote:
Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.

Chapeu.
pi_116786948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet. Waarom zou je deze foto maken? Geil je zo hard op materiële zaken dat je voldoening haalt uit het maken van een foto met je Apple iPad van je Apple iPhone van je Apple Macbook en dan óók nog die gaan herhalen in topics waar je hem niet voor gemaakt had? Wat is nou het punt dat je probeert te maken? Dat je de beschikking had of hebt over, laten we eens een gokje doen, 3,5 duizend euro? Echt het toppunt van triestheid. En niet omdat ik tegen Apple ben of dat soort nonsens, gewoon omdat je leven blijkbaar zo leeg is dat je met gadgets het niet op kunt vullen - nee, je krijgt pas echt mentale orgasmes als je er tegenover mensen die je nog nooit hebt gezien op het internet kunt opscheppen. Ken je dat plaatje van die aap die stapsgewijs in een mens met kleren verandert? Ik denk dat je een stap achter bent gebleven. Nee, echt. Top.

Chapeu.
Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagen :')
pi_116786949
Apple.
pi_116786957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Chapeu.
Je voert de trol :') Hij reageert altijd op Apple topics en nu heb je hem gegeven wat hij wilde. Aandacht.

Goed zo.
pi_116786972
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Hij heeft iig zijn doel bereikt; jouw de kast op jagen :')
Als ik op de kast ben krijg ik echt niet een dermate samenhangend verhaal uit m'n toetsenbord, hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Je voert de trol :') Hij reageert altijd op Apple topics en nu heb je hem gegeven wat hij wilde. Aandacht.

Goed zo.
Het kicken op aandacht was precies het punt dat ik aankaartte. Ik weet dat hij een troll is, ik lees heel vaak dit soort dingen van hem.
pi_116786981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers.
Ja man, mijn leven is een stuk minder zonder apple.
Mijn HTC kan ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')