Nee oké, maar het ding is wel 170,- waard. En dan ook nog een VM abonnement à 60,- erbij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Rezania het volgende:
Natuurlijk kan het wel, het is dan ook geen high-end tablet.
Nieuwste, dunste en lichtste 7 inch tablet;quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef SausDip het volgende:
De inkoopprijs van die tablet is nog geen 50¤ denk ik. Deze kost nooit 170¤ in de winkel, zeker niet met android 2.3 er op (zo te zien)
Zal wel van heel goedkoop materiaal gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nieuwste, dunste en lichtste 7 inch tablet;
Android 4.0 (4.0.3) met Google play;
HD scherm;
Ingebouwde foto/video camera;
2 jaar volledige garantie.
Tablet is slechts 8.6 mm, dit is dunner dan de iPad;
Wi-Fi;
Compatible met alle video en foto bestanden;
Alleen bij Veronica Magazine! Dit formaat is nog niet verkrijgbaar in de winkel;
Totale waarde ¤ 169,90. Inclusief luxe leren beschermhoes!
Geheugen 4Gb; uit te breiden tot 32Gb met micro SD kaart;
Meedraaien van scherm (G sensor);
CPU: 1.2 Ghz;
USB laadpunt, ideaal voor onderweg (auto lader) of op je werk (USB lader van de PC);
Microfoon (Voice recording);
MP3 functie.
en heel veel specs worden niet genoemd... Dat zegt ook veel naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal wel van heel goedkoop materiaal gemaakt zijn.
Inderdaad. De camera zal wel maar 1,2MP zijn of zo, de microfoon slecht, een touchscreen die werkt op druk, etc.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en heel veel specs worden niet genoemd... Dat zegt ook veel naar mijn mening
Alleen als je toevallig ook echt dat magazine wil... Dan is het een leuke extra. Het is geen goede reden om speciaal daarvoor een abonnement af te sluiten van iets wat je toch niet leest. Dan kun je beter zelf ergens een budget tablet vandaan halen. Weet je iig wat je in handen krijgt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu weet ik het niet meer hoor! Ik ben een leek wat betreft elektronica..
Ik hoef niet persé een tablet, maar op deze manier is het wel leuk om er eentje voor erbij te hebben.
Dus, doen of niet?
Mijn vader heeft hem nu een week of 3 in huis. Je moet er niet teveel van verwachten.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Het addertje is dat ik de tablet nogsteeds niet ontvangen heb.
Ik heb er ook al behoorlijk spijt van, maar aangezien het inmiddels alweer 3 maanden terug is dat ik het abbo heb afgesloten denk ik niet dat er nog iets te annuleren valt. Ook al heb ik nog geen tablet ontvangen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef GodZZila het volgende:
[..]
Mijn vader heeft hem nu een week of 3 in huis. Je moet er niet teveel van verwachten.
Hij is niet multitouch. Terwijl ik dat wel verwacht had. Ook het scherm valt mij heel erg tegen lijkt wel een 5 inch. ipv 7. Zit een grote rand omheen.
Moet je niet ff bellen?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er ook al behoorlijk spijt van, maar aangezien het inmiddels alweer 3 maanden terug is dat ik het abbo heb afgesloten denk ik niet dat er nog iets te annuleren valt. Ook al heb ik nog geen tablet ontvangen.
....quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Karina het volgende:
het enige waar het handig voor is, Internetradioal is het geluid dan wel kut.
Inmiddels hebben ze alweer andere acties natuurlijk. Ze zouden wel gek zijn als ze door zouden gaan met de tablets uitdelen als de douane zo moeilijk doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
404 - actie bestaat niet of kan niet gevonden worden.
Ik had het tablet juist supersnel in huis, heb daarna wel 3 keer moeten bellen of ik de gids zelf ook ooit nog ging ontvangen...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Het addertje is dat ik de tablet nogsteeds niet ontvangen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |