QFTquote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar niet lekkerder dan bastogne of likkoekjes. Om maar iets te noemen.
Ik vind het gewoon lekkerder dan Bastognequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gebrek aan verkrijgbaarheid voor jaren heeft je dat idee gegeven.
Ja, dat mag. Maar dat is psychologischquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekkerder dan BastogneMag dat?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Puerto Rico en Cuba, maar dat is TE bovenwinds denk ik
Ik zei het voornamelijk, omdat je vraag misschien sloeg op het gebied. Die eilanden, ben ik nooit geweest, dus als het specifiek daar op slaat, heb je, wat mij betreft, pechquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ja
Ik dacht aan Saba, St. Maarten en St. Eustatius
Ik kwam nog weleens op het FOK!eiland :'Dquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Het enige eiland waar ik ben geweest is Engeland. En Ierland.
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kwam nog weleens op het FOK!eiland :'D
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Maar dat is psychologisch
het is nog te lezen, dus komen kan nog steeds!quote:
In tegenstelling tot vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is nog te lezen, dus komen kan nog steeds!
Allemaal half werkquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar niet lekkerder dan bastogne of likkoekjes. Om maar iets te noemen.
Bij de banketbakker gehaald en dat ie nog een beetje warm is!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal half werkGewoon zo'n grote verse suikerwafel met een chocoladelaag erop. Dat is de shit!
En dat wil je nu terug gaan brengen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net een heerlijk Caribisch soepie gemaakt
Nee joh. Om in de stemming te komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat wil je nu terug gaan brengen?
Jordaniequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh. Om in de stemming te komen
Waar gaat jouw vakantie heen?
oeh ben je er al eens geweest?quote:
Nee, ik kom zelden ergens terug. Beetje zonde als ik de rest van de wereld ook nog wil zien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh ben je er al eens geweest?
Ik vond het echt fantastisch!! Wil nog steeds heel graag terug
Lekkere combiquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh ik val op het juiste moment binnen!
Ik sta ook net te koken
chocotaart en tapas
Simpele tapas wel en niet zo uitgebreid
ja dat heb ik ook wel maar zou heel graag met mijn lief samen gaan en door naar syrie... maar dat is nu niet zo handigquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik kom zelden ergens terug. Beetje zonde als ik de rest van de wereld ook nog wil zien.
Wij hebben Egypte ook afgezegd wat er eerst ook in zou zittenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel maar zou heel graag met mijn lief samen gaan en door naar syrie... maar dat is nu niet zo handig
een deel is voor een mega picknick en ik dacht ik neem wat hartigs en iets zoets mee.quote:
Ik heb weleens teruggelezen ja, maar mijn posts van toen ik 15 was, waren niet echt een verrijking van het forumquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is nog te lezen, dus komen kan nog steeds!
Weinig veranderd dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb weleens teruggelezen ja, maar mijn posts van toen ik 15 was, waren niet echt een verrijking van het forum
Nice. Nu je het zegt weet ik dat je het daarover al eens gehad hebt hierquote:
Lekker de warmte in!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nice. Nu je het zegt weet ik dat je het daarover al eens gehad hebt hier
just another FOK inteeltclubje dat het niet overleefd heeftquote:
En jou kennende ook wel wat koeltoer denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker de warmte in!![]()
Lekker aan het zwembad
Koeltoer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jou kennende ook wel wat koeltoer denk ik
Cultuurquote:
Ohhhquote:
Hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Hahaha ja dat zeker ook. Gaan het hele land door. Petra, woestijn, etc etc
En laatste dagen chillen!
Dat klinkt kortquote:
Veel meer is er niet te doen in Jordanie.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef Godtje het volgende:
Hotel in Aqaba![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooooooooowh, heb je genoeg om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel meer is er niet te doen in Jordanie.
We zaten ook erg te twijfelen tussen een weekje even weg of langer en het is een tussenweg geworden.
Jan/Feb waarschijnlijk 3 weken + Zuid Afrika en maart skieen dus dan is dit even prima.
Neem een hapje van m'n caribische soepquote:
Zeker. Als het allemaal door gaat zoals nu globaal in mijn hoofdquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooowh, heb je genoeg om naar uit te kijken
Wat zit erin?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem een hapje van m'n caribische soep
De voorpret is op zich al leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Als het allemaal door gaat zoals nu globaal in mijn hoofd
Tomaat, selderij, wortel, ui, paprika, bonen, rijst, kokosmelkquote:
We willen 'ergens in de winter' naar 'een verre bestemming'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jullie nog plannen? Caribisch al concreet?
Heerlijk toch! Zoveel keuze.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We willen 'ergens in de winter' naar 'een verre bestemming'.
Nu net bedacht dat de de Nederlandse Cariben toch wel erg tof zou zijn. Dus nu een beetje aan het orienteren
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Zoveel keuze.
Hoe lang?
Zonder de ui klinkt het interessantquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tomaat, selderij, wortel, ui, paprika, bonen, rijst, kokosmelk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder de ui klinkt het interessant
I love you!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ui is de ultieme smaak maker!
volgens mij kan ik niet koken zonder ui en knoflook
je bedoeld: nu hou ik nog meer van je dan ik al deedquote:
ik heb er nooit last van Hooguit de mensen om me heenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou echt niet van ui, daar heb ik dan de hele avond nog last van
Niks lekkerders dan een goed gefruit uitje met knoflook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ui zit overal in!!
pastasaus, wraps, nasi
nou ja het kan vast zonder maar het is hier echt het eerste wat ik doe als ik ga koken, ff een uitje snijden
en dan meestal met knoflook even fruiten en dan begint het gerecht pas echt
Van goed gefruitte ui?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks lekkerders dan een goed gefruit uitje met knoflook.
Als dit niet genoeg bewijs is dat CL niet goed wijs isquote:
Ik gooi bijna overal ui en knoflook inquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dit niet genoeg bewijs is dat CL niet goed wijs is
Ik zie het al helemaal voor je. De hele avond scheten laten en bijna over je nek gaan van je eigen odeur.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Aan de andere kant..quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
wat een slechte dag om te moeten werken.
Absoluut!quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
Aan de andere kant..
het is een prachtige dag om niet te werken
Chocoladetaart!quote:
Gefeliciteerd!quote:
40 is de nieuwe 30!quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:01 schreef L-E het volgende:
Thanks!
De zon schijnt ook nog, wat een weelde!
Gefeliciteerd!quote:
Wat doe je?! Doctor Who komt zometeen op BBC 1, of kijk je dat niet meer?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Babe op tv
dat is al een goed begin van de avond
nee ik loop te ver achterquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat doe je?! Doctor Who komt zometeen op BBC 1, of kijk je dat niet meer?
nu weer wel!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Rhu geen tv-aansluiting had
We hebben een nieuwe crime-zender
Ganzenborden bij kaarslicht en met de kippen op stok waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
wat deden mensen vroeger 's avonds, toen er nog geen computers bestonden?
[/post vanaf mobiel]
Slapen. Tenminste, rond deze tijd. Of in de kroeg bier zuipen en vrouwen verkrachten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[/post vanaf mobiel]
Dat klinkt als onze huidige vakantie :-Dquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker de warmte in!![]()
Lekker aan het zwembad
Dat klinkt wel heel erg sneu...quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[/post vanaf mobiel]
Welkom op FOK!quote:Op maandag 17 september 2012 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg sneu...
Voor?quote:Op maandag 17 september 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg, Bol is ineens nog duurder geworden.
Wacht je tot december als Amazon ook in NL actief isquote:Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ongeveer alles wat aan boeken en dvd's op m'n verlanglijstje staat.
Ik ben benieuwd wat er zal gebeurenquote:Op maandag 17 september 2012 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wacht je tot december als Amazon ook in NL actief is
Ik denk dat ze dingen gaan verkopenquote:Op maandag 17 september 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er zal gebeuren
Ja, maar ook aan mij, dat is de vraagquote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dingen gaan verkopen
CL ban list!quote:Op maandag 17 september 2012 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ook aan mij, dat is de vraag
geen veroordeling hoor, je bent opzich goed bezig, maar als het zo duur is, download het dan gewoonquote:Op maandag 17 september 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ongeveer alles wat aan boeken en dvd's op m'n verlanglijstje staat.
Dat had ik dus gedaan, een e-book. Maar er horen foto's in en die zitten er nu dus niet bijquote:Op maandag 17 september 2012 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen veroordeling hoor, je bent opzich goed bezig, maar als het zo duur is, download het dan gewoon.
Scheelt een heule boel ruimte die ik zo niet meer hebquote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Godtje het volgende:
E-Books![]()
Leuk als backup. Weet het echt niet te halen bij een echt boek voor mij
Ik vind het gewoon niet lekker lezen.quote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt een heule boel ruimte die ik zo niet meer heb
Uiteraard weer geen veroordeling, maar ik vond het een kwestie van wennen, ik lees niet anders meerquote:Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker lezen.
Dat dacht ik eerst ook, maar ik vind het enorm meevallenquote:Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker lezen.
OUD-link, banquote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 234
Dat zei ik toch al de hele tijd!quote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Okquote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard weer geen veroordeling, maar ik vond het een kwestie van wennen, ik lees niet anders meer.
Ieder zijn ding. Ik wil echt dat ding kunnen vouwen, voelen, ruiken, bladeren, etc etcquote:Op maandag 17 september 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar ik vind het enorm meevallenEn ik kan nu ook weer in bed lezen, dat kon ik eerst maar een paar minuten
Wil je me niet meer zo laten schrikken?quote:Op maandag 17 september 2012 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef Godtje het volgende:
Wel een babyfabriek dit topic
Venco, LE, Tal en volgende maand Nouk
Ik zal ook wel gewoon boeken blijven kopen van bepaalde schrijvers, heb nog een heerlijke dikke pil van Stephen King liggenquote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik wil echt dat ding kunnen vouwen, voelen, ruiken, bladeren, etc etc
ik ook niet!quote:Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet eens dat Venco samenwoonde joh.
Ik ook niet, nu voel ik me echt een oud wijfquote:Op maandag 17 september 2012 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet!
Ik hou er niet van, al dat gezwanger
Goeiemorgen trouwens
Met 3 (of2) kale katten!quote:Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet eens dat Venco samenwoonde joh.
Ow is het er zo eenquote:
Je vergeet Spirit.quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef Godtje het volgende:
Wel een babyfabriek dit topic
Venco, LE, Tal en volgende maand Nouk
misschien dacht ze dat het ging over je private parts waxenquote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet Spirit.
En wat deed Nouk daar?
Gelukkig wel.quote:Op maandag 17 september 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet Spirit.
En wat deed Nouk daar?
quote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
En allemaal kunnen ze hun vent rond een jaar?
Dat komt omdat je twee X-chromosomen hebt, kan je niks aan doenquote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik heb een slecht gevoel voor humor
owjaquote:
ik ookquote:
Op zich wel. Maar dan moet je weer verantwoording afleggen bij het concentratiebureau.quote:Op maandag 17 september 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kind is makkelijker te krijgen.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar dan moet je weer verantwoording afleggen bij het concentratiebureau.
Nouk kreeg het linkje doorgestuurd.quote:
Ik nog nietquote:Op maandag 17 september 2012 10:18 schreef Godtje het volgende:
En allemaal kunnen ze hun vent rond een jaar?
Bij een hond bij de FOK!ker en Marianne Webber van de 1 issue partijquote:Op maandag 17 september 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar dan moet je weer verantwoording afleggen bij het concentratiebureau.
Nee, ik tik niet zo hard meerquote:Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
Nee, maar jij bent gewoon oud en je tikt.
die lijkt wel cute jaquote:Op maandag 17 september 2012 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Deze
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=269199
O ja, als ik dan een topic open in F&F krijg ik heel Fok over me heen omdat de hond ongelukkig kijktquote:Op maandag 17 september 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij een hond bij de FOK!ker en Marianne Webber van de 1 issue partij
hihi die pupquote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die lijkt wel cute ja
ik wil een kooikerhondje
[ afbeelding ]
of een corgi
[ afbeelding ]
Wandel je we genoeg?quote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, als ik dan een topic open in F&F krijg ik heel Fok over me heen omdat de hond ongelukkig kijkt
2 is meer dan zat.quote:
die grappig pup heb je anders ook een kat versie vanquote:
Oeh die springt niet op het aanrechtquote:Op maandag 17 september 2012 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die grappig pup heb je anders ook een kat versie van
[ afbeelding ]
Ik wil dit!quote:Op maandag 17 september 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Krijgt je hond wel versgeslachte konijnen?
Klein hondje kan toch wel?quote:Op maandag 17 september 2012 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet nog wel honderd rassen die ik stiekem wil
maar goed ik mag nu nog geen hond van vriendlief
en hij heeft ook wel gelijk, is niet zo handig in een appartement
ja vind ik ookquote:
Tillenquote:Op maandag 17 september 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar honden kunnen beter niet traplopen he, dus moet je flat wel een lift hebben
Waarom is die dik?quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer als je een dikke labrador hebt.
of juist goed voor de lijn, net hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer als je een dikke labrador hebt.
hebben we ook al nietquote:Op maandag 17 september 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar honden kunnen beter niet traplopen he, dus moet je flat wel een lift hebben
aah gewoon doen als je die graag wilquote:Op maandag 17 september 2012 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil stiekem heel graag een mops maar daar kan ik niet mee aan komen zetten
Uiteraard.quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah gewoon doen als je die graag wil
wel aankleden dan he
Gisteren op de hondenshow een voskleur Labrador gezien, die zijn ook wel gaaf.quote:
Tijd om alvast hard op zoek te gaan naar iets nieuws?quote:Op maandag 17 september 2012 11:04 schreef JoeBravo het volgende:
ugh, niet mijn dag vandaag.
leuke maar vermoeiende familiedag gisteren en vandaag een reorganisatiebijeenkomst op m'n werk.
Maak me nu al zorgen over februari volgend jaar, dan is m'n jaarcontract afgelopen.
Die Corgi lijkt wel een beetje op Corkiquote:Op maandag 17 september 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die lijkt wel cute ja
ik wil een kooikerhondje
[ afbeelding ]
of een corgi
[ afbeelding ]
dat heb ik me wel voorgenomen ja.quote:Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om alvast hard op zoek te gaan naar iets nieuws?
wat is een Corki?quote:Op maandag 17 september 2012 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Corgi lijkt wel een beetje op Corki
quote:Op maandag 17 september 2012 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Corgi lijkt wel een beetje op Corki
Nou die bedoelde ik dus welquote:Op maandag 17 september 2012 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan Corky van life goes on, maar dat lijkt me onmogelijk.
Je moet ook niet naar Celine Dion luisterenquote:Op maandag 17 september 2012 11:10 schreef JoeBravo het volgende:
mijn emotionele stabiliteit laat sterk te wensen over vandaag![]()
Die kwaliteit kan ik inmiddels wel van m'n lijstje schrappen
quote:Op maandag 17 september 2012 11:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat heb ik me wel voorgenomen ja.
Heb nog wel een gesprek binnen twee weken van vandaag om me duidelijkheid te geven, maar heb er dus niet heel veel vertrouwen in.
Ow...quote:Op maandag 17 september 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders duimen Angel!Niet een bruine vinger halen.
1e wat ik me afvroeg is hoe dat in m'n last.fm profiel terecht zou zijn gekomenquote:Op maandag 17 september 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Celine Dion luisterenDa's voor geen enkel mens goed.
quote:
quote:
quote:
Dat is inderdaad het gezicht wat iemand trekt als Angel mee gaat duimen.quote:
kon het memebase plaatje dat ik in gedachten had niet zo snel vindenquote:Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het gezicht wat iemand trekt als Angel mee gaat duimen.
Na enkele secondes meer![]()
Waar blijven je kids? Ga je mee zwangeren?quote:Op maandag 17 september 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik zou graag een hond willen, ras maakt me niet zovee; uit. Als het amar geen aggressief beest is.
Maar dat is pas te doen als ik met pensioen ben, ik vind het zielig om een hond te nemen als je alletwee de hele dag werkt.
Ik neem geen kinderenquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar blijven je kids? Ga je mee zwangeren?
Of niet!quote:Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen neem je niet, die krijg je.
je had je gesprek toch pas over 2 weken?quote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef JoeBravo het volgende:
vrees bevestigd: ga er vanuit dat ik in februari op straat sta, hele kleine kans dat het anders wordt.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:06 schreef JoeBravo het volgende:
vrees bevestigd: ga er vanuit dat ik in februari op straat sta, hele kleine kans dat het anders wordt.
nepvrouwquote:Op maandag 17 september 2012 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of niet!
Interesseert mij dat, ik wil ze niet.
tussen nu en over 2 weken.quote:Op maandag 17 september 2012 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je had je gesprek toch pas over 2 weken?
wat doet die smilie daarquote:Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef CherryLips het volgende:
ohquote:Op maandag 17 september 2012 12:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tussen nu en over 2 weken.![]()
werd dus nu al.
Nou, da's wel duidelijk danquote:Op maandag 17 september 2012 12:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tussen nu en over 2 weken.![]()
werd dus nu al.
ben (hoofdzakelijk) constructief tekenaar, m.a.w. ik werk in de bouwsector. Volkomen ruk om een baan te vinden dus, nog meer als 2 jaar geleden. En toen kostte me het al een jaar om er weer één te vindenquote:
nou ja succesquote:Op maandag 17 september 2012 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben (hoofdzakelijk) constructief tekenaar, m.a.w. ik werk in de bouwsector. Volkomen ruk om een baan te vinden dus, nog meer als 2 jaar geleden. En toen kostte me het al een jaar om er weer één te vinden![]()
Daar denkt de paus anders over!quote:Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef CherryLips het volgende:
denken, denken... beetje teveel eer voor een gelovigequote:
Bij het bedrijf waar mijn vriend op dit moment voor werkt, hebben ze pas nog een extra tekenaar in dienst genomen omdat ze het zo verschrikkelijk druk hebben. Mazzel hebben dus. Dat bedrijf is echter iets uit de richting voor jou vrees ik...quote:Op maandag 17 september 2012 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
ben (hoofdzakelijk) constructief tekenaar, m.a.w. ik werk in de bouwsector. Volkomen ruk om een baan te vinden dus, nog meer als 2 jaar geleden. En toen kostte me het al een jaar om er weer één te vinden![]()
zal eens kijken, tyquote:Op maandag 17 september 2012 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
Joe: http://www.indeed.nl/Constructief-Tekenaar-vacatures-in-Deventer
liefquote:Op maandag 17 september 2012 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
Joe: http://www.indeed.nl/Constructief-Tekenaar-vacatures-in-Deventer
ja dat was gisteren mijn oplossing inderdaad maar goed dat is niet echt een long term oplossingquote:
Brox werkt ook als tekenaar en die vindt eigenlijk altijd binnen twee weken een nieuwe baan als ie ergens gestopt is. Ligt het aan je regio dan of zo?quote:Op maandag 17 september 2012 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar mijn vriend op dit moment voor werkt, hebben ze pas nog een extra tekenaar in dienst genomen omdat ze het zo verschrikkelijk druk hebben. Mazzel hebben dus. Dat bedrijf is echter iets uit de richting voor jou vrees ik...
Verder: sterkte!
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 17 september 2012 14:55 schreef Ripley het volgende:
Brox werkt ook als tekenaar en die vindt eigenlijk altijd binnen twee weken een nieuwe baan als ie ergens gestopt is. Ligt het aan je regio dan of zo?
tekenaar van wat? werktuigbouw is genoeg te doen, civiel wordt nu pas minder, maar de woning- en utiliteitsbouw is al jaren ruk (woningmarkt op slot, kantoorvloeroverschot). tenzij je heel specifieke softwarekennis (meestal Revit) hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Brox werkt ook als tekenaar en die vindt eigenlijk altijd binnen twee weken een nieuwe baan als ie ergens gestopt is. Ligt het aan je regio dan of zo?
Ga je toch gewoon wat anders tekenen!quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tekenaar van wat? werktuigbouw is genoeg te doen, civiel wordt nu pas minder, maar de woning- en utiliteitsbouw is al jaren ruk (woningmarkt op slot, kantoorvloeroverschot). tenzij je heel specifieke softwarekennis (meestal Revit) hebt.
was het maar zo simpel.quote:Op maandag 17 september 2012 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon wat anders tekenen!![]()
Ik los al je problemen op!
zal ik eerst moeten kijken of er een sector is waarin er onvoldoende tekenaars met ervaring te vinden zijn. Want na een cursus van 6 weken met een willekeurig pakket kun je er misschien mee werken, maar het beheersen doe je het dan nog zeker niet.quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja misschien is omscholen wel een serieuze optie?
technisch, anatomisch, abstract?quote:
misschien ziet iemand juist wel iets in een verse kijk ook al beheers je het niet helemaalquote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik eerst moeten kijken of er een sector is waarin er onvoldoende tekenaars met ervaring te vinden zijn. Want na een cursus van 6 weken met een willekeurig pakket kun je er misschien mee werken, maar het beheersen doe je het dan nog zeker niet.
Pakket waar ik nu mee werk heeft me ook ruim een jaar gekost voor ik het idee had er vertrouwd mee te zijn.
nou ja, ik denk wel vaker moeilijker dan nodig is, dus ik zal eerst wel eens zien wat de mogelijkheden zijn. Ga ik daarna wel op berenjacht.
Weet ik veel, werktuigbouw denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tekenaar van wat? werktuigbouw is genoeg te doen, civiel wordt nu pas minder, maar de woning- en utiliteitsbouw is al jaren ruk (woningmarkt op slot, kantoorvloeroverschot). tenzij je heel specifieke softwarekennis (meestal Revit) hebt.
heb je ook kennis van autocad met bijvoorbeeld stabicad? of nordinent (als het zo heet, weet het niet zeker meer)?quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en kennis van Revit opdoen trekt je niet?quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel, maar iemand vinden die het voor me betaald lukt me nietquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
en kennis van Revit opdoen trekt je niet?
Jij weet niet wat je vriend voor een werk doet??quote:Op maandag 17 september 2012 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet ik veel, werktuigbouw denk ik
Daarin zitten ze iig te springen om mensen bij veel bedrijven.
uwv ziet ook niets in om of bijscholen?quote:Op maandag 17 september 2012 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel, maar iemand vinden die het voor me betaald lukt me niet
En zoals gezegd: met een cursus van 6 weken ben je er nog niet.
Jawel, maar niet hoe al die onderafdeling bij tekenaars - wergtuigbouwkunde, civiel, daar verdiep ik me niet zo inquote:Op maandag 17 september 2012 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je vriend voor een werk doet??
2 jaar geleden niet. En heb nu nog werk t/m januari dus nog nvt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uwv ziet ook niets in om of bijscholen?
Stuur maar een foto van je tieten. Zijn ze de moeite waard, doe ik een financiële bijdrage.quote:Op maandag 17 september 2012 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
jawel, maar iemand vinden die het voor me betaald lukt me niet
En zoals gezegd: met een cursus van 6 weken ben je er nog niet.
Hey chick, wil jij ook nog een cursus doen toevallig?quote:
Neuh, te druk.quote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey chick, wil jij ook nog een cursus doen toevallig?
Je PC/Laptop/iPad is gewoon te traag met ladenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:09 schreef CherryLips het volgende:
KT had 't fout, zelfs na F5 hupsen die pompompoppetjes niet synchroon.
sorry, heb geen manboobs. Je zult je fetish op iemand anders moeten botvieren.quote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je tieten. Zijn ze de moeite waard, doe ik een financiële bijdrage.
quote:Flymo heggenschaar Easicut 600XT met dubbel snijblad
Meer informatie
De eerste zonnige dagen van de zomer moeten zo langzamerhand wel weer eens gaan komen.
Bij mij duurt het nog ff maar ik vier Oud en Nieuw in de Eftelingquote:
Het is een animated gif, oftewel, een verzameling van plaatjes. De één zal wel een andere tijd per plaatje hebben en/of meer/minder plaatjes. Gaat never nooit niet synchroon lopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:09 schreef CherryLips het volgende:
KT had 't fout, zelfs na F5 hupsen die pompompoppetjes niet synchroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |