SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Eh, jawel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef Bozz187 het volgende:
FAALHAZEN hij staat niet in de reeks!!!!!
Bij mij staat ie gewoon in de reeks. Als ik klik op de titel kom ik bij de hele reeks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee moest hem opzoeken bij GAM en kon niet meteen vanuit myactive er heen
Checken of het topic in de reeks staatquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef Michhas het volgende:
welkom bij mimi wat kan ik voor u doen
Staat erin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Checken of het topic in de reeks staat
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wollah ik zweer! bij mij stond ie er niet in!
Dus je kan dit weekend niet op je knieen zitten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou dat wordt weer een weekend met de poot omhoog zitten. Ben door mijn knie gegaan met sporten vanmorgen
Niet grappig mimi ik heb pijn mijn negroquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je kan dit weekend niet op je knieen zitten?
Dan neem ik aan dat onze date niet doorgaat?
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Snelwegje en uitstroomtoets gedaan, schiet al aardig op met rijden
Is zeker iets wat op een apple toetsenbord zit hahahahaaquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietWat moet ik me daar bij voorstellen?
Heeft Niels toen ook gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef Cliffy het volgende:
Ok.. Borderlands 19 uur aan laten staan om claptrap drops van de laatste boss te farmen sloopt je xbox zowat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heeft Niels toen ook gedaan
Alles voor de chievo's.
Shitquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
0.03 frames per seconde nu zo ongeveer![]()
Ik ging er niet van uit dat er zo belachelijk veel drops warenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom doe je jezelf dat aan is toch niet leuk
Voltooiing van het rijden in de bebouwde kom, verschilt volgens mij per rijschoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietWat moet ik me daar bij voorstellen?
O man, nu ik die screenshot weer zie kan ik niet wachten tot Borderlands2 uitkomtquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit dat er zo belachelijk veel drops waren![]()
[ afbeelding ]
Heb al ruim de helft weggehaald
Hier nog 2:quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
O man, nu ik die screenshot weer zie kan ik niet wachten tot Borderlands2 uitkomt
Nog een week
Haha jup, dikke framedrops danquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef Cliffy het volgende:
Ok.. Borderlands 19 uur aan laten staan om claptrap drops van de laatste boss te farmen sloopt je xbox zowat![]()
![]()
Ik raad hem aan contact op te nemen met Nick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gamen, roken, bier zuipen, chick hosselen, rijke tatta uithangen
die stem hoeft niet veranderd te worden hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
Naar Oss verhuizen en een uitkering trekken, ohja en vragen of je je stem nog naar PVV mag veranderen
Daarom stemt Oss ook VVD he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
Naar Oss verhuizen en een uitkering trekken, ohja en vragen of je je stem nog naar PVV mag veranderen
Was een garpje.... maar ja ik stem SGPquote:
Was het trouwens makkelijk om van uit het buitenland te stemmen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was een garpje.... maar ja ik stem SGP
D66 is leuk maar echt geen Gears.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iets anders stemmen dan D66
Apple![]()
Geen uitkering hebben![]()
![]()
Als je beetje kennis hebt weet je dat je je keuze een week van tevoren per post mag makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was het trouwens makkelijk om van uit het buitenland te stemmen?
Absoluut waar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
D66 is leuk maar echt geen Gears.
Post.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je beetje kennis hebt weet je dat je je keuze een week van tevoren per post mag maken
Wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Potje Forza zodadelijk?
Ja in Oss hebben ze de brievenbus allemaal dicht gemaakt, dan krijg je ook geen blauwe enveloppequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Post.![]()
Kon je het niet whatsappen ofzo
Hoezo haten? waar lees je dat terug?quote:
Jij haat op alles wat niet van Apple is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo haten? waar lees je dat terug?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij haat op alles wat niet van Apple is.
Gewoon even een i erbij spraypainten op die plaatsnaamborden, teun blijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[TK] Umbro Ajax jack XLquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is er nog ergens een vrijdagavond-trolltopic naast deze?
Daarom heb ik ook een windows pc, een xbox van microsoft een HTC en ga maar doorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo iTeun.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een windows pc, een xbox van microsoft een HTC en ga maar door
Hi Forzoldquote:
hee een tijger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Please tell me more.
Faalhaasquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
Zit ik allemaal spannende links door te sturen. Alleen in het BO2 topic.![]()
Vals alarm.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef KneusTeun het volgende:
dikke ende hier! helikopter in de lucht en pliesie in de tuin?!?!
pringels is allang weer in almere stad no worries manquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef KneusTeun het volgende:
blijkbaar loopt er ergens een man met een pipa ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
vroege vogel pernis zoeker haas koe stierenkl
That man has fingers in all the proper assholes. He wiggles them, and every one of them shits gold.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
You appear as honorable man yet attempt to slip cock in ass.
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
You appear as honorable man yet attempt to slip cock in ass.
quote:
Perfect voor tijdens het studerenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef dreamzk het volgende:
Bazenset
Alle Farben - 37 (Luminous Green) by Alle Farben
Drakequote:
Koningquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef Cliffy het volgende:
Stef ik hoop dat je bij je volgende training zo'n harde klap op je smoel krijgt dat je spontaan weer fatsoenlijk Nederlands begint te praten.
Dat is geen hip hop!quote:
Koop jij mijn Forza maar over tot dan geef ik eigenlijk geen fuck om wat jij vindquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef Cliffy het volgende:
Stef ik hoop dat je bij je volgende training zo'n harde klap op je smoel krijgt dat je spontaan weer fatsoenlijk Nederlands begint te praten.
Drake, kk gayquote:
Mijn set ook, lul.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Perfect voor tijdens het studeren
Ga eens wat hamburgers maken fzeauquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee die tyfus herrie die in dit topic gepost is vind je zeker wel tof
tr gemaakt, dit kan echt nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, daar schuur je die chicks op man
egt he wie praat zo nog tis geen 2007 meer tog?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
tr gemaakt, dit kan echt niet
straks lezen dr kinderen mee man :s
sommigen kunne het verleden gwoon niet loslaten man echt verveeelendquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
egt he wie praat zo nog tis geen 2007 meer tog?
ahaah ja steldalijk leest vandermar mee gaat huij zij moeder schuren xDquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
tr gemaakt, dit kan echt niet
straks lezen dr kinderen mee man :s
loooool gaha dat zou heularius zijn omgquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahaah ja steldalijk leest vandermar mee gaat huij zij moeder schuren xD
whuahah dikke cultmovie zou dat zijn krazy milfies gaan wild volume 2.1quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
loooool gaha dat zou heularius zijn omg
bois benging moms dvd 2/3 xDquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
whuahah dikke cultmovie zou dat zijn krazy milfies gaan wild volume 2.1
de teringquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef Cliffy het volgende:
gemene meneerquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
gewoon, gewoon... wat is gewoon nou weer dan! opkrassen terug naar je eigen land vuile kutmakroaan
neej man die zijn in scene gezet de milf seeking boys dat is die echte pov shit.quote:
nick of gimzo houde van piemelsquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
neej man die zijn in scene gezet de milf seeking boys dat is die echte pov shit.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
nick of gimzo likes it in his Büttner
Is gewoon Nederlands anno 2012.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef Cliffy het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Stef aan het sparren.
Heb je überhaupt enig idee wat het betekend?quote:
Het wordt steeds erger met jullie, idiotenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is gewoon Nederlands anno 2012.
Dus kom niet haten bitch.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zo ver is ie nog niet, dit is meer zijn niveau:quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Stef aan het sparren.
Waarom maak jij je eigen altijd overal zo druk over?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je überhaupt enig idee wat het betekend?
[..]
Het wordt steeds erger met jullie, idioten![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zo ver is ie nog niet, dit is meer zijn niveau:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tata betekent zoiets als blankequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Het wordt steeds erger met jullie, idioten![]()
Wtf is dat trouwens voor een special attack wat die blauwe doet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
t Mich, tquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soort van poging tot spinning switch kick een van de basis trap technieken in Tae Kwon Doquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wtf is dat trouwens voor een special attack wat die blauwe doet.![]()
Hierom.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom maak jij je eigen altijd overal zo druk over?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hierom.
Jullie zijn toch niet gehandicapt ofwel? Als jullie je nou voordeden als nepnegers, oké. Maar nepturken en nepmarrokanen?![]()
![]()
Niks persoonlijks hoor, dat moet je weten. Maar de hele dag 'tata' naar elkaar roepen is best wel pathetic
'Jij bent een tata', 'nee, jij bent een tata', 'hij is een tata'. En de ene keer is het positief, de andere keer is het negatief. Jullie weten niet eens wat het betekent![]()
![]()
OOOOOOH YEAAAAHquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:25 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke vinger he Gearbox
Neem alles serieus dat is vooral een heel goed idee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hierom.
Jullie zijn toch niet gehandicapt ofwel? Als jullie je nou voordeden als nepnegers, oké. Maar nepturken en nepmarrokanen?![]()
![]()
Niks persoonlijks hoor, dat moet je weten. Maar de hele dag 'tata' naar elkaar roepen is best wel pathetic
'Jij bent een tata', 'nee, jij bent een tata', 'hij is een tata'. En de ene keer is het positief, de andere keer is het negatief. Jullie weten niet eens wat het betekent![]()
![]()
Ach we kunnen ook gewoon andere woorden gebruiken maar dit klinkt gewoon goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hierom.
![]()
![]()
Pssssssst meisje ey meisje PSSSSSSSTquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hierom.
![]()
![]()
Wedden dat jij google vertalen even hebt gecheckt of je die zin goed gespeld hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem alles serieus dat is vooral een heel goed idee.
Batta zal nooit verdwijnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach we kunnen ook gewoon andere woorden gebruiken maar dit klinkt gewoon goed.
Net zoals batta.
Over 2 weken hebben we weer een nieuw woord.
Ja Stef, het is goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem alles serieus dat is vooral een heel goed idee.
Precies, doe niet als een tata, man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Stef, het is goed.
Sold komt tenminste nog met een normale uitleg, die ook nog eens enigzins begrijpelijk is.
Maargoed, laten we er maar over ophouden.
Deze keer is Nelis aan de beurt om met een nieuw woordje te komenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach we kunnen ook gewoon andere woorden gebruiken maar dit klinkt gewoon goed.
Net zoals batta.
Over 2 weken hebben we weer een nieuw woord.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, doe niet als een tata, man.
BATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTA BATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTA TATA TATA TATA HIJ IS EEN TATA JIJ BENT EEN TATA IK BEN EEN TATA IK NEUK EEN TATE SCHUREN BILLEN JE EIGEN DRUK MAKEN JE EIGEN DRUK MAKEN BATTABATTABATTABATTABATTABATTA TATA JE BENT GEWOON SLECHT BATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTAquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, doe niet als een tata, man.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
BATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTA BATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTA TATA TATA TATA HIJ IS EEN TATA JIJ BENT EEN TATA IK BEN EEN TATA IK NEUK EEN TATE SCHUREN BILLEN JE EIGEN DRUK MAKEN JE EIGEN DRUK MAKEN BATTABATTABATTABATTABATTABATTA TATA JE BENT GEWOON SLECHT BATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTABATTA
Nee dat posten van jou op de vorige pagina is fantastisch. Who gives a fuck wat mensen tegen elkaar zeggen ik ga toch ook niet zitten klagen over die idiote manier posten zoals op de vorige pagina bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Stef, het is goed.
Sold komt tenminste nog met een normale uitleg, die ook nog eens enigzins begrijpelijk is.
Maargoed, laten we er maar over ophouden.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we het weer over voetbal hebben, dat wordt hier meer gewaardeerd
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we het weer over voetbal hebben, dat wordt hier meer gewaardeerd
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:36 schreef badboynova het volgende:
DIE TATA'S uit waalwijk krijgen straks echt BATTA
Hey een nieuwelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Michhas is ook gewoon een tatta hoor
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ook een echte toetoes man of dat niet?quote:
...quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook een echte toetoes man of dat niet?
Hmm ik neem aan dat het een ja is, niks mis mee hoorquote:
"Toetoe (Cortaderia) is an iconic grassy feature of the New Zealand landscape. It can be rather too bulky for a small border, and its leaves have cutting edges, but the flowering plumes are magnificent."quote:
O, dat vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Toetoe (Cortaderia) is an iconic grassy feature of the New Zealand landscape. It can be rather too bulky for a small border, and its leaves have cutting edges, but the flowering plumes are magnificent."
[ afbeelding ]
Tieten geef je niet zoveel om?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
O, dat vind ik wel mooi.
Dus ja Nick, ik ben wel een toetoe man.
Ging wel allemaal met horten en stotenquote:
Nou het is anders tien keer niks vandaagquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sana geeft wel weer batta hoor
Laat meer zien dan Narsingh iig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou het is anders tien keer niks vandaag
je bedoeltquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slimme actiequote:Wilders zet anti-islamfilmpje online
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders heeft zaterdag het anti-islamfilmpje Innocence of Muslims online gezet op zijn eigen website. Het filmpje veroorzaakt wereldwijd commotie.
Foto: ANP ''Verdedigen van de vrijheid van meningsuiting is het grootste goed. Ook tegen hen die er met geweld op reageren, aldus Wilders naar aanleiding van de plaatsing van het filmpje op zijn website.
Hij roept daarom iedereen op Innocence of Muslims te publiceren en ernaar te linken.
''Iedereen zou dat moeten doen als signaal dat geweld niet wordt geaccepteerd en niet werkt. Om dezelfde reden heb ik jaren geleden op mijn website Mohammed-cartoons gepubliceerd'', vult hij aan.
Korte tijd nadat bekend was geworden dat Wilders het filmpje online had gezet, waren zijn eigen site en die van de PVV niet meer bereikbaar. Waardoor precies is niet bekend. ''Een hack of te druk?'', vroeg de PVV-leider zich af.
Door: ANP
Deel:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
fucking triestelingen die moslims die hier boos om doen
Beter verwoord: religiequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
fucking triestelingen die moslims die hier boos om doen
morgen half 3 museumplein amsterdamquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:48 schreef SoldMayor het volgende:
Het probleem is dat er zometeen weer van die paupers in Nederland zijn die het nodig vinden om te gaan rellen en te gaan slopen.
Dit even gemeld bij de AIVD.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen half 3 museumplein amsterdam
Je ben iets te vroeg, we zijn nog geen kampioen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen half 3 museumplein amsterdam
hihi, Feyenoord zal nooit in amsterdam een feestje gevenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je ben iets te vroeg, we zijn nog geen kampioen.
Beter bekend als: The Knife Seals.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zou zeggen trommel de oss hitsquad op, en ruim het plein
Is maar goed ook, anders beuken we ze wel buiten de stads grenzen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hihi, Feyenoord zal nooit in amsterdam een feestje geven
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is maar goed ook, anders beuken we ze wel buiten de stads grenzen.
Heb je Homefront weer gevonden danquote:
Speel niks anders.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je Homefront weer gevonden dan![]()
JA GESTUURD NAAR DE AIVD HAHAHA GOEIE ORGINELE GRAPquote:Op zondag 16 september 2012 02:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje Borderlands 2 spelen, hij is wel grappig
Nu moet ik gaan oplettenquote:Op zondag 16 september 2012 03:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
JA GESTUURD NAAR DE AIVD HAHAHA GOEIE ORGINELE GRAP
wow, en hier is nog geen politiek correct antwoord op gegeven?quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Uitroeien die handel.
Wel gewoon in naam van: http://en.wikipedia.org/wiki/Collateral_damagequote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wow, en hier is nog geen politiek correct antwoord op gegeven?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Uitroeien die handel.
Ik wist gewoon dat je er op zou reageren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja, in de westerse media zie je deze foto's niet. Voor hen is het niet interessant dat 99,999% van de moslims geen fuck om die film geeft.
Oh ja, met 'uitroeien' verlaag je je tot hetzelfde niveau als die fundamentalisten, dat je dat weet
Ik was er ook op aan het wachtenquote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je er op zou reageren.
Ze moeten die tata's gewoon batta geven.quote:Op zondag 16 september 2012 13:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja, in de westerse media zie je deze foto's niet. Voor hen is het niet interessant dat 99,999% van de moslims geen fuck om die film geeft.
Oh ja, met 'uitroeien' verlaag je je tot hetzelfde niveau als die fundamentalisten, dat je dat weet
Dat zijn geen tatta's gekquote:Op zondag 16 september 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten die tata's gewoon batta geven.
Gelukkig heeft Michhas het nog niet gezienquote:Op zondag 16 september 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee dan mag je dat niet zeggen sorry
Dat dacht jij.quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Michhas het nog niet gezien
Ben benieuwd iddquote:
Had ook niks anders verwacht van Dickquote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Matavz, Lens, Hutchinson, Mertens en Willems.
Geen narsingh
Manolevquote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht van Dick
Utrecht is niks meerquote:Op zondag 16 september 2012 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk geeft Utrecht gas maar dat kunnen ze eigenlijk alleen maar tegen Ajax. De rest van het seizoen is het kut met peren
SC is saai, val in slaap.quote:Op zondag 16 september 2012 14:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kijk alleen de SC op achtergrond
quote:Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee gele kaart nummertje 5 alweer
waar er 2 van niet eens terecht warenquote:Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee gele kaart nummertje 5 alweer
Dan had ie hem wel direct gegeven en niet na 3 minuten wachtenquote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1 niet terecht die van vandaag absoluut wel. Hij haalt iemand neer die hem voorbij was zonder de bal te spelen. Hij kan wel doen alsof ze altijd hem moeten hebben maar wat ga je daar zo'n overtreding maken als je op scherp staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |