Dat is geen hip hop!quote:
Koop jij mijn Forza maar over tot dan geef ik eigenlijk geen fuck om wat jij vindquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef Cliffy het volgende:
Stef ik hoop dat je bij je volgende training zo'n harde klap op je smoel krijgt dat je spontaan weer fatsoenlijk Nederlands begint te praten.
Drake, kk gayquote:
Mijn set ook, lul.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Perfect voor tijdens het studeren
Ga eens wat hamburgers maken fzeauquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee die tyfus herrie die in dit topic gepost is vind je zeker wel tof
tr gemaakt, dit kan echt nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, daar schuur je die chicks op man
egt he wie praat zo nog tis geen 2007 meer tog?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
tr gemaakt, dit kan echt niet
straks lezen dr kinderen mee man :s
sommigen kunne het verleden gwoon niet loslaten man echt verveeelendquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
egt he wie praat zo nog tis geen 2007 meer tog?
ahaah ja steldalijk leest vandermar mee gaat huij zij moeder schuren xDquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
tr gemaakt, dit kan echt niet
straks lezen dr kinderen mee man :s
loooool gaha dat zou heularius zijn omgquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahaah ja steldalijk leest vandermar mee gaat huij zij moeder schuren xD
whuahah dikke cultmovie zou dat zijn krazy milfies gaan wild volume 2.1quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
loooool gaha dat zou heularius zijn omg
bois benging moms dvd 2/3 xDquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
whuahah dikke cultmovie zou dat zijn krazy milfies gaan wild volume 2.1
de teringquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:36 schreef Cliffy het volgende:
Stef ik hoop dat je bij je volgende training zo'n harde klap op je smoel krijgt dat je spontaan weer fatsoenlijk Nederlands begint te praten.
gemene meneerquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
gewoon, gewoon... wat is gewoon nou weer dan! opkrassen terug naar je eigen land vuile kutmakroaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |