SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Eh, jawel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef Bozz187 het volgende:
FAALHAZEN hij staat niet in de reeks!!!!!
Bij mij staat ie gewoon in de reeks. Als ik klik op de titel kom ik bij de hele reeks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee moest hem opzoeken bij GAM en kon niet meteen vanuit myactive er heen
Checken of het topic in de reeks staatquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef Michhas het volgende:
welkom bij mimi wat kan ik voor u doen
Staat erin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Checken of het topic in de reeks staat
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wollah ik zweer! bij mij stond ie er niet in!
Dus je kan dit weekend niet op je knieen zitten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou dat wordt weer een weekend met de poot omhoog zitten. Ben door mijn knie gegaan met sporten vanmorgen
Niet grappig mimi ik heb pijn mijn negroquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je kan dit weekend niet op je knieen zitten?
Dan neem ik aan dat onze date niet doorgaat?
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Snelwegje en uitstroomtoets gedaan, schiet al aardig op met rijden
Is zeker iets wat op een apple toetsenbord zit hahahahaaquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietWat moet ik me daar bij voorstellen?
Heeft Niels toen ook gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef Cliffy het volgende:
Ok.. Borderlands 19 uur aan laten staan om claptrap drops van de laatste boss te farmen sloopt je xbox zowat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heeft Niels toen ook gedaan
Alles voor de chievo's.
Shitquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
0.03 frames per seconde nu zo ongeveer![]()
Ik ging er niet van uit dat er zo belachelijk veel drops warenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom doe je jezelf dat aan is toch niet leuk
Voltooiing van het rijden in de bebouwde kom, verschilt volgens mij per rijschoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietWat moet ik me daar bij voorstellen?
O man, nu ik die screenshot weer zie kan ik niet wachten tot Borderlands2 uitkomtquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit dat er zo belachelijk veel drops waren![]()
[ afbeelding ]
Heb al ruim de helft weggehaald
Hier nog 2:quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
O man, nu ik die screenshot weer zie kan ik niet wachten tot Borderlands2 uitkomt
Nog een week
Haha jup, dikke framedrops danquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef Cliffy het volgende:
Ok.. Borderlands 19 uur aan laten staan om claptrap drops van de laatste boss te farmen sloopt je xbox zowat![]()
![]()
Ik raad hem aan contact op te nemen met Nick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gamen, roken, bier zuipen, chick hosselen, rijke tatta uithangen
die stem hoeft niet veranderd te worden hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
Naar Oss verhuizen en een uitkering trekken, ohja en vragen of je je stem nog naar PVV mag veranderen
Daarom stemt Oss ook VVD he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
Naar Oss verhuizen en een uitkering trekken, ohja en vragen of je je stem nog naar PVV mag veranderen
Was een garpje.... maar ja ik stem SGPquote:
Was het trouwens makkelijk om van uit het buitenland te stemmen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was een garpje.... maar ja ik stem SGP
D66 is leuk maar echt geen Gears.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iets anders stemmen dan D66
Apple![]()
Geen uitkering hebben![]()
![]()
Als je beetje kennis hebt weet je dat je je keuze een week van tevoren per post mag makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was het trouwens makkelijk om van uit het buitenland te stemmen?
Absoluut waar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
D66 is leuk maar echt geen Gears.
Post.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je beetje kennis hebt weet je dat je je keuze een week van tevoren per post mag maken
Wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Potje Forza zodadelijk?
Ja in Oss hebben ze de brievenbus allemaal dicht gemaakt, dan krijg je ook geen blauwe enveloppequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Post.![]()
Kon je het niet whatsappen ofzo
Hoezo haten? waar lees je dat terug?quote:
Jij haat op alles wat niet van Apple is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo haten? waar lees je dat terug?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij haat op alles wat niet van Apple is.
Gewoon even een i erbij spraypainten op die plaatsnaamborden, teun blijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[TK] Umbro Ajax jack XLquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is er nog ergens een vrijdagavond-trolltopic naast deze?
Daarom heb ik ook een windows pc, een xbox van microsoft een HTC en ga maar doorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo iTeun.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een windows pc, een xbox van microsoft een HTC en ga maar door
Hi Forzoldquote:
hee een tijger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Please tell me more.
Faalhaasquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
Zit ik allemaal spannende links door te sturen. Alleen in het BO2 topic.![]()
Vals alarm.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef KneusTeun het volgende:
dikke ende hier! helikopter in de lucht en pliesie in de tuin?!?!
pringels is allang weer in almere stad no worries manquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef KneusTeun het volgende:
blijkbaar loopt er ergens een man met een pipa ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |