Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Snelwegje en uitstroomtoets gedaan, schiet al aardig op met rijden
Is zeker iets wat op een apple toetsenbord zit hahahahaaquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietWat moet ik me daar bij voorstellen?
Heeft Niels toen ook gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef Cliffy het volgende:
Ok.. Borderlands 19 uur aan laten staan om claptrap drops van de laatste boss te farmen sloopt je xbox zowat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heeft Niels toen ook gedaan
Alles voor de chievo's.
Shitquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
0.03 frames per seconde nu zo ongeveer![]()
Ik ging er niet van uit dat er zo belachelijk veel drops warenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom doe je jezelf dat aan is toch niet leuk
Voltooiing van het rijden in de bebouwde kom, verschilt volgens mij per rijschoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitstroomtoets? Die kende ik nog nietWat moet ik me daar bij voorstellen?
O man, nu ik die screenshot weer zie kan ik niet wachten tot Borderlands2 uitkomtquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit dat er zo belachelijk veel drops waren![]()
[ afbeelding ]
Heb al ruim de helft weggehaald
Hier nog 2:quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
O man, nu ik die screenshot weer zie kan ik niet wachten tot Borderlands2 uitkomt
Nog een week
Haha jup, dikke framedrops danquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef Cliffy het volgende:
Ok.. Borderlands 19 uur aan laten staan om claptrap drops van de laatste boss te farmen sloopt je xbox zowat![]()
![]()
Ik raad hem aan contact op te nemen met Nick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gamen, roken, bier zuipen, chick hosselen, rijke tatta uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |