Ik zat even paniekerig te huilen ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Venco, gefeliciteerd!
Wel schrikken lijkt me als het niet gepland wasmaar fijn dat het welkom is!
Ja, close familie (ouders, broer, zussen van beide kanten), en enkele vrienden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, even rustig bijkomen, en dan heb je nog best even tijd om vanalles te regelen en te bedenken![]()
Heb je het al aan iemand verteld?
Ja, dat scheelt alles. Ze denken ook goed met ons mee over de praktische zaken.quote:
één-eiig of twee-eiig?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt alles. Ze denken ook goed met ons mee over de praktische zaken.
Nu maar hopen dat het geen tweeling wordt, er zitten er bij mij 6 in de familie.
Dat valt heus mee hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx en thx. Ja, we weten het net een paar dagen dus we moeten alles nog eens goed op een rijtje zetten. We kunnen wel tijdelijk na de geboorte in ons appartement blijven maar dat wordt na een paar maanden toch ook te klein.
Hij geeft momenteel inderdaad aan dat de cursus nog beschikbaar is. Wellicht iemand die zich uitgeschreven heeft. Maar goed aangezien Almelo niet mijn stad is en ik nu toch voor het complete pakket uitwijk voor Hengelo maakt het weinig uit. Denk dat Hengelo net ietsjes dichter bij is. Iig bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:00 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de controle had mijn vlos het er nog over dat er nog plek was. Voor beide dagen.
Als je je aanmeld geeft ie dan aan dat het vol zit?
Als het er zoveel zijn aan één kant zou je zeggen dat twee-eiig mogelijk wel in de familie zit. Hoeft natuurlijk nog niets over jou te zeggen.quote:
Nee, maar ze zeggen toch dat het erfelijk is en vaak een generatie overslaat? En ik ben die generatie die dus aan de beurt is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als het er zoveel zijn aan één kant zou je zeggen dat twee-eiig mogelijk wel in de familie zit. Hoeft natuurlijk nog niets over jou te zeggen.
Een week of 8, denk ik. Volgende week echo en dan weten we het zeker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef nytar het volgende:
welkom vencodark!!! Hoever denk je dat je bent?
dat is al een end op weg! Spannend hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een week of 8, denk ik. Volgende week echo en dan weten we het zeker.
Zeker! We zijn heel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef nytar het volgende:
[..]
dat is al een end op weg! Spannend hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |