Als er zo hard door gepost word dan sta k volgens mij nog wel even in de op haha.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:26 schreef Suikertante het volgende:
Frups, Kwisted, misschien wel de laatste OP waar jullie in staan!!
Hoe gaat ie?
Groene Kruis. Voor de derde keer. Supertevredenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben kraamzorg aan het uitzoeken, zit te twijfelen tussen twee bureau's, maar ik denk steeds: wat zal nou helemaal het verschil zijn![]()
Freecell, als stadsgenote; welke kraamzorg heb jij gehad?
Wij nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef Suikertante het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal de combinatietest laten doen? Wij zijn het niet van plan, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof iedereen het wel doet..
Oh, haha, dan hebben we daar nog een derde optiequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Groene Kruis. Voor de derde keer. Supertevreden
Ja een vriendin van mij had daar de kraamverzorgende van, maar wie je over de vloer krijgt is natuurlijk sowieso de vraag. Dat heeft denk ik minder met het bureau te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:45 schreef freecell het volgende:
Over de Kraamvogel hoor ik ook positieve geluiden
Dat natuurlijk ook ja! Straks ben ik 3 maanden zwanger en heb ik al 3 echo's gehad!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef eliis het volgende:
Da's waar Ladyblack, ik vond het ook superfijn om met de combitest weer een echo te krijgen en mijn kindje te zien, inclusief allerlei uitleg van de echoscopiste
Ja, afgaande op de draaipogingen ligt jullie kleintje zo lekkerder/fijnerquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben ook geen combinatietest laten doen.
Belle, de baby kan in theorie nog uit zichzelf draaien, maar de ligging is niet zo handig om de draai te maken. Maar er zijn verhalen van baby's die vlak voor een geplande bevalling of ks toch ineens gedraaid waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |