Sterkte gozer... Dikke knuffel!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
operatie zo goed mogelijk verlopen
wrsl dinsdag naar ouders toe
dan anderhalf jr reval
fml
Heftig Fles, naweeën van de gebroken rug neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
dan anderhalf jr reval
fml
ja het hele traject he. ik hoop zeker binnen 2 mnd weer te kunne treinen. mag wrsl ma of di alweer naar huisquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar?
Had niet verwacht dat het ZO erg/langdurig was.
Sterkte kerel
Beterschap in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het hele traject he. ik hoop zeker binnen 2 mnd weer te kunne treinen. mag wrsl ma of di alweer naar huis
nee, dat was net eindelijk opgelost. we beginnen gewoon van voor af aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heftig Fles, naweeën van de gebroken rug neem ik aan?
Ja toch! Binnenkort zit jij ook weer in de trein, let maar op!quote:
Jij moet er wel gewoon bij zijn bij het volgende nieuwjaarsrondje!quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het hele traject he. ik hoop zeker binnen 2 mnd weer te kunne treinen. mag wrsl ma of di alweer naar huis
oh ja, ik moet het excursiegidsje makenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jij moet er wel gewoon bij zijn bij het volgende nieuwjaarsrondje!
De wadsloper is dan ook van dit model afgeleidquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef Igen het volgende:
Nu met deze kleuren valt het pas op hoe veel het eigenlijk op een wadloper lijkt.
Anderhalf jaar. Heftig. Veel sterktequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
dan anderhalf jr reval
fml
Het is dat er Arriva op staat, anders had ik gedacht dat het een CXX-trein was..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:53 schreef Zug-Chef het volgende:
Kijk dit zijn nou mooie treinen:
[ afbeelding ]
ex DB BR628 nu van Arriva.
Dat wist ik niet. Dan had ik die 'quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De wadsloper is dan ook van dit model afgeleid
Ik ben hier meer een lurker, dus heb niet alles meegekregen, maar in ieder geval heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
dan anderhalf jr reval
fml
Die gaat dus gewoon niet rijden hetwitter:NSHispeed twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 12:47:59Fyra gaat waarschijnlijk vanaf 9 december naar Brussel rijden. reageer retweet
Waar de armseinen nog zijn, worden ze sowieso goed onderhouden. Bij de meeste 'renovaties' van de stations aan de lijnen waar armseinen zijn, worden de armseinen vervangen door lichtseinen. Opvallend aan deze lijn is dan dat de perrons wél zijn verbeterd, maar de armseinen nog aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef James1988 het volgende:
Die armseinen, wat lief
Wordt dat nog steeds actief onderhouden, of gaat dat er binnenkort toch echt wel een keer uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |